Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

“We got another very good offer from one of the great English teams, which is just as interesting in sporting terms to Arsenal, but also more economically.”

Like gode sportslike, men gir mer penger. Valget er ikke akkurat vanskelig. Tipper at laget det er snakk om er Pool eller Tottenham

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garantert City om det er sant. Aldri i verden om det er Spurs iafall. Kanskje Pool nå som de svømmer i dollars, men Tottenham har ikke sjangs til å matche oss lønnsmessig.

Vi har vel heller aldri vært kjipe på penger når det gjelder talenter/squadplayers. Det ligger mer i stjernespillere på lønn.

Lenke til kommentar

Yes! Cahill/Samba inn + sentral midtbanespiller så er jeg brukbart fornøyd.

Tror vi bare får en signering til som kommer på tampen av vinduet. Wenger har vel allerede hintet til at forsvaret er bra nok som det er (Vermaelen is like a new signing) i pressekonferansen før Malaysia kampen. En eventuell signering blir vel dermed erstatter for Bendtner muligens. Vi trenger hvertfall flere muligheter fremover på banen når RvP blir skadet. Chamakh har vist at han ikke på langt nær er god nok.

Jeg tror mye avhenger av hvem som forsvinner og om Ryo får arbeidstillatelse. Ønsker gjerne at Wenger bruker Lansbury som erstatter for Denilson. Kunne godt også trengt en backup for Song, men tror Wenger satser på Frimpong/Coquelin/Eastmond.

I mine øyne er det viktigste å hente en venstreback, da Traore/Gibbs ikke er klare. Jeg tviler dog på at dette skjer basert på Wenger sine kommentarer i det siste. Venstresiden vår blir antagelig vår bane den kommende sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
JenChang88 Jen Chang

Update on Joel Campbell. His father says they'll make a decision by 2 pm ET today - indications are he'll choose Arsenal. (La Nacion).

Lenke til kommentar

Spennende signering, men fortsatt ikke en klassespiller som vi sårt trenger.

Hent inn Cahill/Samba som Torstien sier og gjerne en DM, for å sende signaler til Cesc og Nasri om at klubben har ambisjoner kommende sesong. Ungdomssatsningen til Wenger er beundringsverdig den, men uten å vise ambisjoner blir klubben bare mindre og mindre attraktiv for de aller beste spillerne.

Lenke til kommentar

Spennende signering, men fortsatt ikke en klassespiller som vi sårt trenger.

Hent inn Cahill/Samba som Torstien sier og gjerne en DM, for å sende signaler til Cesc og Nasri om at klubben har ambisjoner kommende sesong. Ungdomssatsningen til Wenger er beundringsverdig den, men uten å vise ambisjoner blir klubben bare mindre og mindre attraktiv for de aller beste spillerne.

Skal vi vise ambisjoner så burde vi kjøpe en venstreback som går inn som førstevalg sammen med en midtstopper og en DM. Gibbs/Traore, Squillaci og Frimpong er rett og slett ikke gode erstattere ei heller førstevalg (tenker da på venstrebacken).

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/07/18/sport/fotball/premier_league/tottenham/souleymane_coulibaly/17361675/

13.5 millioner. Småpenger. Hvor var Wenger? Dette er nesten like mye som vi betaler for denne ukjent 19åringen fra Costa Rica.

Om han hadde signert for oss hadde du uansett sikkert klaga med "Vi trenger ikke flere 16-åringer".

Hehe, det kan faktisk godt hende, men akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Så en del på mesterskapet og var imponert over Coulibaly. Dog er jo ikke forsvarsevnene de beste i den alderen der. Det offensive er nesten alltid mer utviklet.

Og hvordan vet du at han er bedre enn Campbell, Benbjo?

Det vet jeg ikke, har aldri sett Campbell spille, men man kunne hentet begge. Det er 3 år mellom dem.

Lenke til kommentar

http://www.teamtalk.com/arsenal/7047647/Campbell-deal-appears-dead

Campbell vil heller vente på et bedre tilbud enn det arsenal kan gi. Han kommer altså ikke.

http://www.thesportreview.com/tsr/2011/07/cesc-fabregas-barcelona-arsenal-pep-guardiola/

Guardiola sier at vi er enige om å få til en deal kontra i fjor da fabregas ikke var på markedet. Sterkeste indikisjonen til nå på at cesc blir solgt

Lenke til kommentar

@ETaner92:

It's bollocks. I was with my mate who physically bought one this morning. Attention seeking fools making stuff up.

Edit: @Harryafc:

Peeps #Arsenal they were told NOT to print a shirt for cesc FOR SATURDAYS GAME!!!!! Read it properly!!!!

Det oppklarer vel den saken.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

@ETaner92:

It's bollocks. I was with my mate who physically bought one this morning. Attention seeking fools making stuff up.

Edit: @Harryafc:

Peeps #Arsenal they were told NOT to print a shirt for cesc FOR SATURDAYS GAME!!!!! Read it properly!!!!

Det oppklarer vel den saken.

Det gjør vel det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...