Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

@Detective82:

Arsenal are trying to sin Romelu Lukaku or £14m, via the Sun. Powerful 18 year old striker - huge reputation.
SunSport say Romelu Lukaku's agent Christophe Henrotay met Arsenal officials in London yesterday. Wow!

Alt fra The Sun må tas med en klype salt, men det er lov å håpe! Hvis dette stemmer vet jeg ikke hva jeg gjør. Fantastisk talent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal agree fee for Campbell

Jøsses, det ble billigere enn jeg forventet. Hvis han får arbeidstillatelse kan han sikkert bli et ok tredjevalg på topp.

Han får ikke arbeidstillatelse: Whether or not Campbell joins up with the squad this season will be dependent on if he obtains a work permit. He has not played the 70% of international games required, so would have to receive a “special talent” visa.

Ergo må han lånes ut i 3 år.

Lenke til kommentar

Han var en av de store stjernene i årets Copa America. Tror fort han kan få et "special talent"-visa, slik som Denílson fikk til tross for at han bare var en innbytter for São Paulo som bare hadde spilt for U17-laget til Brasil.

Så med andre ord velger du denne Cambell over Ryo? Mener at det er slik at man bare har mulighet for 1 "special talent"-visa per år.

Lenke til kommentar

Faren til Campbell:

“We got another very good offer from one of the great English teams, which is just as interesting in sporting terms to Arsenal, but also more economically.”

“I will meet now with my wife and together we will make the decision whether to sign with Arsenal, the other club, or wait for something else.”

Aldri en overgang uten komplikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...