Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

selvfølgelig blir det for dumt at alle stjerne spillerne våres går. Har dere ikke litt tillit til Wenger, han er ikke så tett i hodet. Virker for meg som at vi kommer til å miste Fabregas og Nasri i sommer iallefall. Håper bare Wenger får fingeren ut og henter inn forsterkninger nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Nasri og Cesc forsvinner, håper jeg at RvP får kapteinsbindet, og går inn i en mer hengende rolle.

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - (Enrique)

Song - Wilshere

Walcott - van Persie © - (Mata)

Gervinho

van Persie hengende bak en giftig Gervinho tror jeg hadde vært gull. Eventuelt kunne Walcott og Gervinho byttet plass.

Lenke til kommentar

Syns Gervinho spiller mye bedre i en insideangriper rolle på kant. I tillegg slik som taktikken vår har vært er det også litt viktig at spissen kan holde på ballen, som RvP er flink til. Tror nok vi må forandre litt på taktikken om Cesc og Nasri går. Tror (og håper) at det er kun Nasri som går. Blir spennende å se. Blir litt for dumt å spekulere så mye nå så tidlig. Får komme tilbake til det senere :)

Edit: Skulle bare sjekke ut Gervinho på FM for å se noe på historikken. Der er han i Arsenal. Godt tegn det!

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Nå som Barcelona har kjøpt Sanchez så kanskje de har gitt opp Fabregas? Sansynligvis ikke, men nå har de i alle fall brukt en vesentlig del av budsjettet sitt, så tviler på at dere vil motta noen gigasum for spanjolen i sommer i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller se en rask og giftig spiller på topp. RvP og Gervinho kunne blitt litt som Dennis og Henry. En kreativ og teknisk magiker, bak en lynrask og terroriserende måljeger. Men jeg tror og håper som deg at det bare er Nasri som velger å forlate oss.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller se en rask og giftig spiller på topp. RvP og Gervinho kunne blitt litt som Dennis og Henry. En kreativ og teknisk magiker, bak en lynrask og terroriserende måljeger. Men jeg tror og håper som deg at det bare er Nasri som velger å forlate oss.

For min del hvis Gervinho og Mata kommer i sommer mens Nasri og Cesc drar så håper jeg vi får se det laget du satt opp ovenfor, men med Walcott som midtspiss og Gervinho på høyrekant. Tror Walcott vil tilføre mye mer som spiss enn han gjør som kant. Pluss at han allerede har opparbeidet en god forståelse med van Persie.

Det eneste kjipe med det laget der er at van Persie og Walcott begge to vil være ute i en halv sesong hver.. :ermm:

Lenke til kommentar

http://www.arsenalinsider.com/backpage-round-up/2613-wenger-keen-on-p12m-wolves-ace-kevin-doyle-for-arsenal?

Hvis dette er sant er det over for Wenger. Selge Nasri og Fabregas og så kjøpe Kevin Doyle? Jeg ler meg i hjel.

Meldes også at Fabregas har blitt tvunget tilbake fra ferie og at han har lagt huset sitt i London ut for salg.

Nasri på sin side har fått utsatt sin ferie til torsdag. At Wenger ikke vil ha han tilbake asap for å få blitt enige om en ny kontrakt sier vel alt.

Ser for meg demonstrasjoner utenfor Emirates...

Det meldes at Clichy has medical hos City i skrivende stund. Spesielt med tanke på at Wenger for få dager siden sa at "We want to keep him". Det samme sa han også om Cesc...

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye hold er det i Doyle-ryktene? Har ikke sett for mye fra Wolverhampton sin side, men han har vært ryktet litt bort i hele sommer. Men kan ikke skjønne at 12 millioner er nok for Doyle fra Wolves sin side, spesielt siden Arsenal har mulighet til å betale mer. Ellers skjønner jeg virkelig ikke hva dere skal med han, god spiller, men ikke Champions League kvalitet.

Merkelig hvis denne overganger skjer.

Lenke til kommentar

Det er berre eit laust avisrykte. Trur ikkje det er den minste sjanse for at Arsenal går for Doyle, og i alle fall ikkje til £12mill.

Nei, får håpe det. Er det mest random ryktet jeg har lest så langt. Tar heller russeren til Tottenham for å så det sånn. Eller Odemwingie.

Lenke til kommentar

Doyle er en meget god spiller, men tror nok ikke han hadde passet inn i Arsenal. Følger mye med på Wolves så jeg kan skrive under på dette. Burde kunne vært en bra kandidat for Spurs eller noe i den duren. Wenger vil nok uansett ikke hente han pga. at han er litt skadetrøblet.

Lenke til kommentar

City er en fullgod klubb som kommer til å konkurrere i toppen nå - dette kommer til å trekke spillere i større grad enn før, da det kun var penger som lokket de. På den tiden sitatet er henta fra visste ingen hva som kom til å skje. Jeg synes det er like greit at Clichy stikker. Hans mangel på offensive ferdigheter passer ikke lagets spillestil. I tilleg har vi den allerede nevnte en-mot-en-svakheten hans. Lykke til!

Lenke til kommentar

Folk stikker til City pga penger, ikke tro noe annet. Forøvrig glad at Clichy forsvant, men ser helst at det hadde vært til en utlandet. Er redd at han muligens finner forma fra 07/08 igjen, og da har plutselig City ligaens beste venstrebeck.

Lenke til kommentar

1 down 2 to go.

Regner med at Cesc er Barcaspiller om et par dager. Vil si det er 50-50 med Nasri. Tror han ser ut kontrakten sin.

Husk hva Wenger sa for et par dager siden. "We will do everything to keep Nasri". Så sa han om Clichy og Fabregas: "We would like to keep them". Dette antagelig langt ute i forhandlinger med City om Clichy. Antagelig visste han på det punktet at begge ikke kommer til å bli.

Folk stikker til City pga penger, ikke tro noe annet. Forøvrig glad at Clichy forsvant, men ser helst at det hadde vært til en utlandet. Er redd at han muligens finner forma fra 07/08 igjen, og da har plutselig City ligaens beste venstrebeck.

Større sjanse for å vinne noe i City enn i Arsenal om dagen og flere år fremover. Naivt å tro noe annet. City er en force nå. Ikke tro noe annet.

Lenke til kommentar

Dere er klar over at vi mistet nettopp vår mest erfarene kar? Den eneste som har vært med å vunnet seriegull (selv om han vell ikke fikk det pga. få kamper). Den spilleren med nest mest kamper for klubben. At folk sier de er glad for at han reiser er for meg helt sykt, selv om jeg skjønner litt hva dere mener mtp. forsterkning. Takk for alt Clichy! La han få all den respekt han kan få i møte med Arsenal.

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...