Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille. Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det. Type Bent, bare bedre teknisk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som RvP hver dag i uken. Udiskuterbart. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så kan vi jo bruke RvP på kant om Wenger bestemmer seg for å kjøpe en RvP type spiss til å ha i midten da... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Han er god han der, Robin er bare mye bedre. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva skulle de med så mange spisser da? Tror de bare vil helgardere seg, for det er mange skitne spiller der som kommer til å få en del suspensjoner. Så lenge de har penger så er det jo ikke tvil om at enhver klubb ønsker flere alternativer på hver posisjon, men spørsmålet er jo hvorfor Flamini skulle ønske å gå til City dersom han risikerer benken der også, når de i tillegg ikke er sikret CL-plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) http://youngguns.wordpress.com/2010/01/20/...ender-smalling/ Støtter virkelig et kjøp av Chris Smalling! Gallas varer ikke så mange flere år, så vi trenger en som kan ta over når han har gjort sitt. At han er høy og britisk er ikke å forakte. Edit: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5873743,00.html Dette ser ikke dumt ut! Endret 20. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig positiv til et kjøp av Smalling, men håper det at vi har hentet Sol og er etter Smalling er et tegn på at Gallas ikke tegner ny kontrakt etter denne sesongen. Vil ikke se Smalling fast allerede neste sesong, men om noen år kan han være god nok. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Dzeko was at Emirates last night. After Wenger missed training Interessant, men tviler på at det er noe som helst i dette. Myles Palmer er som vanlig bare oppmerksomhetssyk og kommer opp med den mest flashy overskriften. Hvis Wenger var borte fra trening for en grunn, må det ha vært pga. Chris Smalling. Eller så hadde han bare diaré eller noe. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Spekulasjoner. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Leste et eller annet sted at agenten til Dzeko sa at han hadde en klasul i kontrakten sin på £34.6M, vet ikke hvorvidt dette stemmer, men ser ikke for meg at Wenger noensinne kommer til å bruke så mye penger på en spiller. Dzeko hadde vært en drøm, men det forblir nok bare med det dessverre.. Endret 21. januar 2010 av Mavado Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tviler veldig, men det hadde vært gøy da. Kansje Wenger har sett seg lei av at alle de andre klubbene bruker sinnsykt mye penger på spillere, og vil gjøre noe lignende selv? Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tviler veldig, men det hadde vært gøy da. Kansje Wenger har sett seg lei av at alle de andre klubbene bruker sinnsykt mye penger på spillere, og vil gjøre noe lignende selv? haha.. NEVER! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ønsketenking, I know Hadde vært deilig om det hadde skjedd, men jeg setter heller penger på at Bolton vinner CL neste år, istedefor å sette penger på at Wenger bruker over £30 mill på en spiller Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille. Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det. Type Bent, bare bedre teknisk. Carlton Cole hadde vært pretty hot i Arsenal trøye :* Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Han gjør for mange feilpasninger.. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Etter en liten stund i Arsenal hadde han ikke gjort det mer. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Cardozo er absolutt spennende, det lille jeg har sett av han minner han meg veldig om RVP. Høy, god teknisk, god skuddfot og sterk. Jeg tror han hadde passet ganske fint inn hos oss, problemet blir jo da hvem av han og RVP som skal spille. Hadde heller satset på en spillertype som vi ikke har framme, en stor og sterk target mann, selv om RVP fungerer veldig bra som det. Type Bent, bare bedre teknisk. Carlton Cole hadde vært pretty hot i Arsenal trøye :* Problemet med cole er skadene :/ Men så absolutt ein awesome spiller! Dzeko. Drømme tenking, men kan skje. Er nok som å håpe på Villa vil jeg tro da egneltig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Tror ikke Wenger hadde strukket seg lenger enn til £20m for Dzeko. Dessuten, uansett hvor fristende Dzeko høres ut nå, hva faen gjør vi med han når RvP er skadefri? RvP kom i storform i sin spydspiss-posisjon, så det hadde vært teit å putte han på vingen når han blir skadefri. Og å bytte til 4-4-2 er nesten uaktuelt ettersom 4-3-3 funker ganske bra for oss. Bendtner gjør comeback førstkommende onsdag mot Aston Villa. Sats på ham heller, sier nå jeg. Eventuelt kan vi forsøke å låne inn en spiss for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå