Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har også akseptert bud på Nasri. United har booket medical til uka for ham.

særlig, kilder?

Kjempedeal av Arsenal på Clichy, for en bøsse. Reddes ofte av farta men er den dårligste backen en mot en blant laga på øvre halvdel på tabellen. £7m i lomma og gibbs er og blir bedre uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ikke mottatt et eneste bud på Denilson, Bendtner, Rosicky eller Almunia.

Diaby derimot avslo vi visstnok et bud på for £10M.

Konklusjon = Diaby er ikke like daukjøtt som de andre navnene der oppe, men brukes tydeligvis som en oppvarmingsbrikke på sykestua og dermed kan vi ikke kvitte oss med han.

Helt latterlig hvordan Nasri, Cesc og Clichy ser ut til å forsvinne mens vi ikke ser ut til å få tak i et eneste storkjøp. For min del burde Wenger sørge for at Nasri og Cesc blir mens vi forsterker med Gervinho og Mata på kantene og kjøper inn en midtstopper og venstreback som går rett inn på laget.

Når vi ikke var gode nok i fjor, så sier det seg selv at vi ikke blir noe bedre kommende sesong når vi selger våre beste spillere og erstatterne er dårligere enn de utgående spillerene? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg holder på å bli gal i hodet av det her! Ikke forsterker vi, ikke selger vi våre dårligste spillere, men vi selger våre beste spillere for småpenger! (Dog er ikke £20M for Nasri med 1 år på kontrakten lite, men han skulle aldri vært i den kontraktsituasjonen uansett!).

Skjønner faen ikke hva som er galt med denne klubben, styret og manageren, men den sesongstarten vi har i år så er det utrolig viktig at vi får en god start og når 3 av de spillerene som har vært faste i laget de siste 3 sesongene (siste 6 og 5 når det gjelder Cesc og Clichy) så sier det seg selv at det må komme tidlige signeringer inn for å kunne samspille det nye laget, men neida. Det skjer ikke.

Istedet sitter vi med en tiltaksløs manager, et styre som kun er ute etter å tjene penger (det samme med eieren tilsynelatende) og en CEO som ikke akkurat er noen David Dein, men som er ansatt av Kroenke for å sørge for at han skal kunne få mest mulig profitt ut av klubben.

Yay. Det er digg å være Arsenal supporter.

Lenke til kommentar

Nasri får 180k pundi uka hos City. Lulz. Penger ftw.

http://football-talk.co.uk/29430/breaking-news-man-city-close-to-signing-both-nasri-clichy-from-arsenal/?

Wenger ta ta seg en bolle. Mister vi tre førstelagsspillere på en sommer må han gå.

Kommer ann på hva han forsterker med. Beholder vi Cesc og selger Nasri og Clichy, men kjøper inn Enrique og Mata som direkte erstattere pluss Gervinho og Samba/Cahill så mener jeg vi har et bedre lag enn pdd. Dog er jeg utrolig redd for at vi ikke erstatter Nasri og Clichy og attpåtil lar Fabregas gå i sommer.

Szczesny

Sagna - Samba/Cahill - Vermaelen - Enrique

Song - Wilshere

Gervinho - Fabregas - Mata

v. Persie

Har dog på følelsen av at istedet for Fabregas i midten der så får Ramsey sjansen og Alvarez på venstre. Da mener jeg det er på høy tid å gi Wenger fyken når våren kommer.. for da er han rett og slett ikke i stand til å lage et vinnerlag lenger og er kun ute etter å tjene penger for eierene av klubben.

Lenke til kommentar

Hvis Fabregas og Nasri går, hva gjør vi da?

Bruker noen år på å bygge laget på nytt rundt Ramsey og Wilshere før de blir lei av å være i en klubb uten ambisjoner og forsvinner til et at Manchester lagene eller Chelsea.

Dog tror jeg Nasri ser ut kontrakten sin slik at han kan signere for den klubben som betaler ham mest. Dette er hvertfall det hans agent sier at han ønsker å gjøre.

Det jeg frykter mest er at Clichy går uten å hente en erstatter fordi vi har 3 venstrebacker i Gibbs, Botelho og Traore. Å ha en av de som førstevalg er katastrofe. Venstresiden kommer til å bli en lekegrind for våre motstandere.

Forresten, Enrique er dårligere enn Clichy på alle områder. Hvorfor ønsker dere ham? Se på statistikk fra i fjor. Enrique hadde færre vunnede taklinger, færre blokkerte innlegg, færre brutte ballbaner. Dessuten har han flere hakk tregere. Eneste som taler for er at han har PL erfaring.

Wenger har forøvrig sagt i dag at det ikke kommer til å hentes noen før i slutten av july tidligst.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Er det ingen som vil ha Coentrao?

Håper forøvrig Nasri går. Lei hele greiene. Prøver å holde meg unna silly season, i alle fall fram til... I DAG :dontgetit: Stressa, nerver og spendt.

Helt usannsynlig at vi kjøper Coentrao. City/RM/Chelsea/Barca på ham. Det kan vi ikke konkurrere mot. Jeg tar gjerne Baines.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...