Populært innlegg invalid_user Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Mye fornuftig i dette intervjuet her: http://www.talksport.co.uk/radio/kickoff/blog/2011-06-24/hunter-there-desire-fabregas-and-barcelona-do-deal? Det er bare å innse at Cesc kommer til å gå til Barcelona i sommer. Au contraire. Jeg tror at vi beholder Cesc denne sommeren. Spilleren selv har uttalt at han er forøyd i Arsenal og ikke vil presse gjennom en overgang. Arsenal er bestemte på at de ikke kommer til å selge for mindre enn £45m, og dette har ikke Barcelona råd til. Det ser ut som de skal bruke omtrent hele budsjettet sitt på Sánchez, noe som er helt greit for meg. Per dags dato har de ingen realistiske spillere de kan lokke oss med heller (Bojan og Thiago? Gimme a break.) Og når du sier at Cesc er umotivert og tydelig ikke vil være i Arsenal blir jeg forbanna. Han har hatt en lunken sesong etter hans egne standarder, men allikevel har han notert 3 mål og 11 assists på 22 starter i PL forrige sesong. Han er også Europas mest kreative spiller og jeg leste for ikke så lenge siden en artikkel med stats over hvor overlegen han er til å skape sjanser i Premier League, til tross for det store skadefraværet. Hamstringen hans er bekymrende, men på den andre siden hadde han en non-stop sesong uten ferie for ett år siden. Denne sommeren får han hvilt mye mer, og ikke glem at han har trukket visdomstennene, noe som sies å hjelpe med slike typer skader. Hvis han på noen som helst måte er verdt mindre enn i fjor vil jeg i så fall si at dette er helt feil tidspunkt å selge ham på. Jeg tror han kommer til å ha en mye mer stabil og skadefri sesong. Og hvis han skulle bli en sesong til må jeg be deg om å slutte å betvile Cescs engasjement til Arsenal med en gang han har en dårlig kamp. Han er glad i Arsenal og har et sterkt forhold til Wenger. Dessuten er han ikke et naivt barn. Han vet godt hva Barcelona holder på med, og hvor lite de egentlig verdsetter ham. Jeg tror også at han skjønner at han ikke trenger å dra dit helt ennå. Han er 24 år og sitter på benken for Spania pga. Xavi og Iniesta. Jeg tror han har lyst på en mer sentral rolle, uansett hvilken klubb det er snakk om. Og hvis Barca har råd til å betale €46m + Eto'o for fuckings Zlatan, skal de faen meg punge ut for Cesc. Cough Up or Cock Off. 13 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Thiago > Cesc ? http://www.barcablaugranes.com/2011/6/26/2244275/fc-barcelona-european-champion-thiago-alcantara-is-better-than-cesc Det meldes også¨om at Alex-Oxlade Chamberlain kommer for £8m + £2m addons. Cesc er villig til å si fra seg sign-on fee + bonuser + lavere lønn for at Barca skal ha råd til ham. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Cesc streiker, bud på Mata: http://www.arsenalinsider.com/arsenal-news/2593-claims-that-cesc-will-snub-arsenal-pre-seaason-training? EDIT: Matas far sier at Arsenal ikke har vært i kontakt. Tenkte jeg det ikke... Endret 27. juni 2011 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Arsenal representant hevder at Cesc blir solgt om Barca kommer med et høyere bud enn £27m: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13928823.stm? 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Sykt at du har fått 13 +'er på det innlegget der iRoman. Føler at "alle" klager på Cesc her inne. Er så utrolig lett å se hvor mye bedre Arsenal er med og uten Cesc! Det er to forsjellige lag som spiller med og uten han. Alle tvilere kan ta seg en bolle, han er forsatt vår viktigeste spiller. Edit: Om det skulle være noen som helst tvil Roman, så er jeg HELT enig med det du skriver Endret 27. juni 2011 av Iceman #10 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Arsenal er ute etter Alumina's alter ego: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3665516/Arsenes-8m-bid-for-keeper-Viviano.html 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Haha fy faen! Han var jo nesten prikk lik vår spanske kjegle! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) The Sun. ^ DarrenArsenal1Player having a medical at Colney today.... Hopefully will find out who later today. #arsenal Gervinho. Endret 29. juni 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) The Sun. ^ DarrenArsenal1Player having a medical at Colney today.... Hopefully will find out who later today. #arsenal Gervinho. Det var mest for morro skyld at jeg posted den linken der. Hadde vært sykt morsomt. Jeg tror det er Alex-Okselade Chamberlain som har medical hvis twitter snakker sant. EDIT: Det ryktes at det er Wenger som har sin årlig legesjekk og ikke en spiller. Endret 29. juni 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 The Sun. ^ DarrenArsenal1Player having a medical at Colney today.... Hopefully will find out who later today. #arsenal Gervinho. Det var mest for morro skyld at jeg posted den linken der. Hadde vært sykt morsomt. Jeg tror det er Alex-Okselade Chamberlain som har medical hvis twitter snakker sant. EDIT: Det ryktes at det er Wenger som har sin årlig legesjekk og ikke en spiller. Alle mine kilder på Twitter påpeker at det mest sannsynlig er Gervinho. Pluss at Le Equipe meldte at Gervinho fløy til London tidligere i dag. Når det gjelder Wenger så var det kun en spøk. Tror det var noe sånt som "Wenger is having his yearly medical to see if he still has a pulse" Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Mye pessimisme rundt Cesc på twitter de siste dagene. Mange mener at det eneste som mangler er for klubbene å bli enige om sum, og TheGoonBlog tror at Arsenal blir nødt til å akseptere £35m. Svakt av Gazidis om vi ikke klarer å få mer penger enn det. Dette er hva Andy Carroll kosta for faen. Samtidig ryktes det at Barcelona er en av 5 klubber som har møtt Santos' asking price på Neymar (£40m). Det er et jævla hån, men de må for all del bruke opp pengene sine på alle andre enn Fabregas. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Mye pessimisme rundt Cesc på twitter de siste dagene. Mange mener at det eneste som mangler er for klubbene å bli enige om sum, og TheGoonBlog tror at Arsenal blir nødt til å akseptere £35m. Svakt av Gazidis om vi ikke klarer å få mer penger enn det. Dette er hva Andy Carroll kosta for faen. Samtidig ryktes det at Barcelona er en av 5 klubber som har møtt Santos' asking price på Neymar (£40m). Det er et jævla hån, men de må for all del bruke opp pengene sine på alle andre enn Fabregas. Barcelona har uendelig dype lommer. Grunnen til at prisen på Cesc er så lav er fordi Barcelona er det eneste klubben han kan tenke seg å gå til. Dette presser prisen ned 10-15£m. Hadde det vært budkrig kunne vi nok fått opp mot 45£m. Cesc har mer eller mindre vært solgt i et år nå, bare vært på utlån. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 wsilvaTeam: Gervinho has reportedly passed his medical at #Arsenal's London Colney training ground! [via @FourFourTom] Pålitelig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Mye pessimisme rundt Cesc på twitter de siste dagene. Mange mener at det eneste som mangler er for klubbene å bli enige om sum, og TheGoonBlog tror at Arsenal blir nødt til å akseptere £35m. Svakt av Gazidis om vi ikke klarer å få mer penger enn det. Dette er hva Andy Carroll kosta for faen. Samtidig ryktes det at Barcelona er en av 5 klubber som har møtt Santos' asking price på Neymar (£40m). Det er et jævla hån, men de må for all del bruke opp pengene sine på alle andre enn Fabregas. Barcelona har uendelig dype lommer. Grunnen til at prisen på Cesc er så lav er fordi Barcelona er det eneste klubben han kan tenke seg å gå til. Dette presser prisen ned 10-15£m. Hadde det vært budkrig kunne vi nok fått opp mot 45£m. Cesc har mer eller mindre vært solgt i et år nå, bare vært på utlån. Enig. Barcelona vet at Fabregas vil til dem, og derfor vil de ikke by mer enn 300 millioner kr. Det er synd for oss, ellers så hadde vi tjent over 500 millioner på han. Real eller Inter hadde punga ut mye. Ellers, blir ganske utålmodig nå. Kan ikke Arsenal begynne å skaffe seg spillerne, så laget kan konsentrere seg til kommende sesong. Akkurat nå er så mye usikkerjhet i dette laget, at jeg frykter at laget ikke mentalv klar nok. Se på Man u...De har allerede skaffet seg 3 spillere.... Enten selger vi Fabregas nå, ellers må Fabregas komme ut og si at kommer til å respektere kontrakten. Jeg orker ikke at barca skal sikle på Fabregas neste år også. Nok er nok, egentlig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Clichy solgt til oljesjeiken i Manchester for £7m. Gervinho var forovrig spilleren som hadde medical. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Clichy solgt til oljesjeiken i Manchester for £7m. Gervinho var forovrig spilleren som hadde medical. Medical ryktet er visstnok bare tull melder flere kilder. Startet av en random fyr på twitter uten pålitelighet. Har budet til city blitt akseptert? Steg opp for Gael hvertfall. Vi har også akseptert bud på Fabregas på £35m i følge Milans visepresident. http://www.metro.co.uk/sport/football/867911-cesc-fabregas-talks-between-arsenal-and-barca-well-advanced-milan-chief? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Ang. Clichy: Hvor står det? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Flere paalitelige franske medier og Matt Law, som folger Arsenal veldig tett, melder det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/gal-clichy-on-verge-of-7m-move-to-city-in-new-blow-to-wenger-2304664.html Yay, not en feeder club. Hva er det Wenger tenker med? Selge til en av våre fremste rivaler for CL kvallik neste sesong? Vi har også akseptert bud på Nasri. United har booket medical til uka for ham. Endret 30. juni 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Liker å selge til City dere. Enn å selge to gode spillere til begge Manchester-lagene. Hoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå