Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt at du har fått 13 +'er på det innlegget der iRoman. Føler at "alle" klager på Cesc her inne. Er så utrolig lett å se hvor mye bedre Arsenal er med og uten Cesc! Det er to forsjellige lag som spiller med og uten han. Alle tvilere kan ta seg en bolle, han er forsatt vår viktigeste spiller.

Edit: Om det skulle være noen som helst tvil Roman, så er jeg HELT enig med det du skriver :)

Endret av Iceman #10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Sun. ^

DarrenArsenal1

Player having a medical at Colney today.... Hopefully will find out who later today. #arsenal

Gervinho.

Det var mest for morro skyld at jeg posted den linken der. Hadde vært sykt morsomt.

Jeg tror det er Alex-Okselade Chamberlain som har medical hvis twitter snakker sant.

EDIT: Det ryktes at det er Wenger som har sin årlig legesjekk og ikke en spiller.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

The Sun. ^

DarrenArsenal1

Player having a medical at Colney today.... Hopefully will find out who later today. #arsenal

Gervinho.

Det var mest for morro skyld at jeg posted den linken der. Hadde vært sykt morsomt.

Jeg tror det er Alex-Okselade Chamberlain som har medical hvis twitter snakker sant.

EDIT: Det ryktes at det er Wenger som har sin årlig legesjekk og ikke en spiller.

Alle mine kilder på Twitter påpeker at det mest sannsynlig er Gervinho. Pluss at Le Equipe meldte at Gervinho fløy til London tidligere i dag.

Når det gjelder Wenger så var det kun en spøk. Tror det var noe sånt som "Wenger is having his yearly medical to see if he still has a pulse" :p

Lenke til kommentar

Mye pessimisme rundt Cesc på twitter de siste dagene. Mange mener at det eneste som mangler er for klubbene å bli enige om sum, og TheGoonBlog tror at Arsenal blir nødt til å akseptere £35m. Svakt av Gazidis om vi ikke klarer å få mer penger enn det. Dette er hva Andy Carroll kosta for faen. Samtidig ryktes det at Barcelona er en av 5 klubber som har møtt Santos' asking price på Neymar (£40m). Det er et jævla hån, men de må for all del bruke opp pengene sine på alle andre enn Fabregas.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye pessimisme rundt Cesc på twitter de siste dagene. Mange mener at det eneste som mangler er for klubbene å bli enige om sum, og TheGoonBlog tror at Arsenal blir nødt til å akseptere £35m. Svakt av Gazidis om vi ikke klarer å få mer penger enn det. Dette er hva Andy Carroll kosta for faen. Samtidig ryktes det at Barcelona er en av 5 klubber som har møtt Santos' asking price på Neymar (£40m). Det er et jævla hån, men de må for all del bruke opp pengene sine på alle andre enn Fabregas.

Barcelona har uendelig dype lommer.

Grunnen til at prisen på Cesc er så lav er fordi Barcelona er det eneste klubben han kan tenke seg å gå til. Dette presser prisen ned 10-15£m. Hadde det vært budkrig kunne vi nok fått opp mot 45£m.

Cesc har mer eller mindre vært solgt i et år nå, bare vært på utlån.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Barcelona har uendelig dype lommer.

Grunnen til at prisen på Cesc er så lav er fordi Barcelona er det eneste klubben han kan tenke seg å gå til. Dette presser prisen ned 10-15£m. Hadde det vært budkrig kunne vi nok fått opp mot 45£m.

Cesc har mer eller mindre vært solgt i et år nå, bare vært på utlån.

Enig. Barcelona vet at Fabregas vil til dem, og derfor vil de ikke by mer enn 300 millioner kr. Det er synd for oss, ellers så hadde vi tjent over 500 millioner på han. Real eller Inter hadde punga ut mye.

Ellers, blir ganske utålmodig nå. Kan ikke Arsenal begynne å skaffe seg spillerne, så laget kan konsentrere seg til kommende sesong. Akkurat nå er så mye usikkerjhet i dette laget, at jeg frykter at laget ikke mentalv klar nok. Se på Man u...De har allerede skaffet seg 3 spillere....

Enten selger vi Fabregas nå, ellers må Fabregas komme ut og si at kommer til å respektere kontrakten. Jeg orker ikke at barca skal sikle på Fabregas neste år også. Nok er nok, egentlig.

Lenke til kommentar

Clichy solgt til oljesjeiken i Manchester for £7m.

Gervinho var forovrig spilleren som hadde medical.

Medical ryktet er visstnok bare tull melder flere kilder. Startet av en random fyr på twitter uten pålitelighet.

Har budet til city blitt akseptert? Steg opp for Gael hvertfall.

Vi har også akseptert bud på Fabregas på £35m i følge Milans visepresident.

http://www.metro.co.uk/sport/football/867911-cesc-fabregas-talks-between-arsenal-and-barca-well-advanced-milan-chief?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...