Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Har du sett Gervinho spille før egentlig? :) Bare lurer. Syntes vel ikke akkuratt han er noe å streve så veldig etter for å være ærlig, selvsagt litt avhengig av pris. Hva snakker vi om her? £10m? Alderen er fin dog. Gi meg gjerne din vurdering av spilleren, kunne vært intressant lesning

Har ikke sett annet en skrytefilmer, men jeg har lest en del analyser av franske eksperter, og jeg tror han er akkurat det vi trenger i angrepet vårt. Rask, sterk, teknisk og giftig. Dessuten er han en naturlig kantspiller, i motsetning til Nasri, Shava og Walcott som liker seg best sentralt. At han har tosifrede antall mål og assists i Ligue 1 denne sesongen gjør meg ikke mindre begeistret. Får vi inn Gervinho og Samba i løpet av uken blir jeg storfornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett Gervinho spille før egentlig? :) Bare lurer. Syntes vel ikke akkuratt han er noe å streve så veldig etter for å være ærlig, selvsagt litt avhengig av pris. Hva snakker vi om her? £10m? Alderen er fin dog. Gi meg gjerne din vurdering av spilleren, kunne vært intressant lesning

Du må huske på at arsenal ikke lenger har ambisjoner om å vinne noe jmf gazidis sine uttalelser tidligere i måneden. Derfor er man ute etter spillere som Gervinho I stedet for falcao eller benzema. Dessuten handler det om å bruke minst mulig penger.

Nasri er et godt Eksempel. Han ønsker å se ut kontrakten sin slik at han kan få en heftig sign on bonus hos sin neste klubb

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Arsenal are widely reported to have rejected an opening £27m offer of the summer for captain Cesc Fabregas from Barcelona.''

Lenke til kommentar

''Arsenal are widely reported to have rejected an opening £27m offer of the summer for captain Cesc Fabregas from Barcelona.''

Jau, synes vi burde selge om de kommer med et bud over £35m. Det er det han er verdt i en realistisk verden. Husk at han ikke er engelsk, ikke vil være i Arsenal og er mye skadet blant annet. Han vil også sitte på benken i Barcelona.

Lenke til kommentar

Måten Barcelona driver på er totalt forkastelig. En vits av en fotballklubb. Vil heller la Cesc råtne i reservelaget i 4 år til framfor å sende han til Barca.

Hva er forkastelig med at de byr på en spiller så mye de synes spilleren er verdt? Wenger driver jo med AKKURAT det samme. Lowballer andre lag hele tiden.

Lenke til kommentar

Måten Barcelona driver på er totalt forkastelig. En vits av en fotballklubb. Vil heller la Cesc råtne i reservelaget i 4 år til framfor å sende han til Barca.

Hva er forkastelig med at de byr på en spiller så mye de synes spilleren er verdt? Wenger driver jo med AKKURAT det samme. Lowballer andre lag hele tiden.

Unnskyld meg, men har du alzheimers?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva da? Nå ser jeg bortifra alle idiotiske uttalelser fra Pique, Xavi, Villa osv. Barcelona har gitt bud på Cesc som er blitt avslått. Hvordan er dette forkastelig? Wenger driver jo med akkurat det samme. Byr 8 millioner for Gervinho når Lille allerede har avslått 10+ mill fra en annen klubb.

Det var tydelig for meg at Hegland reagerte på at Barca hadde gitt bud på Cesc. Jeg bare lurte på HVORFOR dette var forkastelig? De kan by hva de vil for hvilke som helst spillere. Hadde det vært forkastelig om Wenger tilbudte Barcelona 30 millioner for Messi?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hva er det folk reagerer på egentlig ? At Barca byr en lavere pris på Fabregas, enn det han er verdt ? Når de, Wenger og Fabregas selv vet at han er vert mer.

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog:

SoFoot have an interview with Fàbregas today, where he says "I'm done with Barcelona" and says he's happy in London. Interesting.

Cesc: "When I am home, I want to be in London. You know the expression the grass is greener? I'm done with Barcelona."

Interesting stuff, if true. Here's the SoFoot link: bit.ly/lbah7U. Kudos to @ASCFR for pointing it out to me.

Kom igjen! Let this be true!

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog:

SoFoot have an interview with Fàbregas today, where he says "I'm done with Barcelona" and says he's happy in London. Interesting.

Cesc: "When I am home, I want to be in London. You know the expression the grass is greener? I'm done with Barcelona."

Interesting stuff, if true. Here's the SoFoot link: bit.ly/lbah7U. Kudos to @ASCFR for pointing it out to me.

Bare tull: http://sports.yahoo.com/soccer/blog/dirty-tackle/post/Future-News-Cesc-decides-he-doesn-8217-t-want-?urn=sow-wp2734

Lenke til kommentar

YoungGunsBlog:

Bare tull: http://sports.yahoo.com/soccer/blog/dirty-tackle/post/Future-News-Cesc-decides-he-doesn-8217-t-want-?urn=sow-wp2734

Jamie Sanderson sier selv at intervjuet ligner på det, men intervjuet han linker til er vel på fransk og han er selv usikker på hvor seriøst det er. Dog tror jeg selv det er useriøst.

Lenke til kommentar

@Detective82:

Daily Mirror exclusive: Ricky Alvarez, Gervinho and Alex Oxlade-Chamberlain all signing for AFC next week. #Arsenal

Fornøyd med Gervinho og Alvarez, men ikke begeistret for Oxlade-Chamberlain

Vi kan betale £10M for en 17-åring som ikke er god nok på 3-5 å, men å punge ut £10-15M for en midtstopper som har 4,5 års erfaring fra Premier League og er i sin beste alder på 27 er tydeligvis umulig.

Lenke til kommentar

Hva da? Nå ser jeg bortifra alle idiotiske uttalelser fra Pique, Xavi, Villa osv. Barcelona har gitt bud på Cesc som er blitt avslått. Hvordan er dette forkastelig? Wenger driver jo med akkurat det samme. Byr 8 millioner for Gervinho når Lille allerede har avslått 10+ mill fra en annen klubb.

Det var tydelig for meg at Hegland reagerte på at Barca hadde gitt bud på Cesc. Jeg bare lurte på HVORFOR dette var forkastelig? De kan by hva de vil for hvilke som helst spillere. Hadde det vært forkastelig om Wenger tilbudte Barcelona 30 millioner for Messi?

Det er stor forskjell på Wenger og Barcelona. Wenger er gjerrig og prøver å presse ned priser på absolutt alt, det stemmer ja. Og det kan være irriterende. Men det Barca gjør med å legge inn et så latterlig lavt bud er forkastelig. For det første, de har vært i snakk med klubben om dette mange ganger, senest nå i sommer da de kunngjorde at de var i samtaler med Arsenal. De vet så jævla godt at de aldri får fyren for under £40 mill MINST, de vet at de aldri får han for dette. Hensikten bak budet er jævla sleipt, de vil ha Cesc selv til å levere inn transferrequest slik at vi må selge, og om han ikke gjør det kan de si til hordene med medgangsfans og oppkastet som følger klubben at de prøvde og at vi er slemmingen siden vi "stjal" Cesc. (Selv om de fikk mer enn godt nok "betalt" for en 16 åring)

Måten de bruker Cesc på er forkastelig, og det forundrer meg veldig at fyren ikke ser det selv. Han er en politisk brikke innad i klubben, og sikrer man seg han er man så godt som garantert gjenvalg neste gang det er valg og det er derfor han blir jaget. Ingen klubb i verden utenom Chelsea og City har råd til å betale så mye for en benkesliter. De prøver jo også å få fyren til å distansere seg fra en klubb han elsker og fra en mann han ser på som en andre far.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...