Stefan_B Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Arsenal Close In On Samba Håper den stemmer. Håper dog for guds skyld at dette ikke stemmer: EXCLUSIVE: Arsenal to go for Defoe Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Black Cats to land Larsson Larsson går tydeligvis til Sunderland. Tviler egentlig på at Wenger interessert, men godt å få bekreftet at han ikke kommer til Emirates. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 @DarrenArsenal1: Gervinho has agreed a 4 year deal with #arsenal and club hope to announce signing before the weekend 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Wage agreement all that is left in Samba deal Alt tyder på at Samba og Gervinho vil bli våre to neste signeringer Edit: Paddy har blitt released av City. Jeg blir skuffet om han ikke ender opp i Arsenal. Erfaringen og mentaliteten hans er gull verdt. Endret 17. juni 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Veldig gode signeringer begge to. Var veldig skeptisk til Gervinho i starten, men når man ser at han klarer å produsere 18 mål og 10 assist som VING, må det bo kvalitet i den mannen. Angående Samba blir det deilig og få et monster i midtforsvaret. Latterlig å tenke på at vi får Gervinho + Samba billigere enn Liverpool får Jordan fuckings Henderson. Wenger strikes again. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Så hvis Samba blir klar, hvem tror dere forlater oss? (Kos, SQ eller dj) ? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci. 2 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis vi får Samba og Gervinho begynner vi jo virkelig å snakke. Samba er jo en av PLs hardeste midtstoppere og Gervinho har jeg bare hørt godt om. Skal bli deilig med en type som takler å spille ving. <3 Wenger. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci. Cahill er vel høyst usansynlig? Hadde vært en perfekt signing, men konkurransen om han er vel for hard? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci. Cahill er vel høyst usansynlig? Hadde vært en perfekt signing, men konkurransen om han er vel for hard? Ikke det jeg har hørt. Forhandlingene med City brøt sammen forrige uke og han skal visstnok være keen på en overgang til oss pga CL-fotball (noe han ikke får i Liverpool). Kollapsen på slutten av sesongen skal visstnok ha fått Wenger til å si at nok er nok, og endelig hente inn to kvalitetsstoppere. Vermaelen - Cahill - Samba - Sagna, med Clichy på benken og Gibbs på utlån til Bolton hadde vært ekstremt digg. edit:leif. Endret 16. juni 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci. Cahill er vel høyst usansynlig? Hadde vært en perfekt signing, men konkurransen om han er vel for hard? Ikke det jeg har hørt. Forhandlingene med City brøt sammen forrige uke og han skal visstnok være keen på en overgang til oss pga CL-fotball (noe han ikke får i Liverpool). Kollapsen på slutten av sesongen skal visstnok ha fått Wenger til å si at nok er nok, og endelig hente inn to kvalitetsstoppere. Vermaelen - Cahill - Samba - Sagna, med Clichy på benken og Gibbs på utlån til Bolton hadde vært ekstremt digg. edit:leif. Hadde vært en våt drøm. Har lært meg til å være skeptisk til slike rykter, men må si at den forsvarsrekka er verdt å sikle litt ekstra over. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 slutt! det går snart i buksa for meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 La oss først sikre oss Samba og Gervinho, før vi går løs på andre spillere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Skal bli deilig med en type som takler å spille ving. Det er et godt poeng. Nasri, Shava og Rosicky liker seg best sentralt, og Walcott vil helst spille på topp. Det skal bli godt å få inn en naturlig kantspiller. Vermaelen på back er en tanke jeg har lekt mye med, men jeg er redd det kan få negative konsekvenser å satse på ham som førstevalg på venstrebacken. Han er ikke like rask som Clichy, og vi vet ikke stort om innleggsfoten hans. Dessuten er han per i dag vår beste stopper. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis vi får Samba og Gervinho begynner vi jo virkelig å snakke. Samba er jo en av PLs hardeste midtstoppere og Gervinho har jeg bare hørt godt om. Skal bli deilig med en type som takler å spille ving. <3 Wenger. Takk Gud for middelmådigheten. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Samba er middelmådig, Gervinho er hakket bedre. Håper selvfølgelig på Hazard, men ser heller at vi kjøper Gervinho til 12£ mill istedenfor Hazard til 40£ mill feks. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Sky Bet have cut odds on Joey Barton joining Arsenal. No joke. O_o Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Sky Bet have cut odds on Joey Barton joining Arsenal. No joke. O_o Så dette selv nettopp, meldes overalt på nettet. Jeg er helt og fullt bak en Barton-overgang. Absolutt en type spiller vi mangler. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Vet ikke om jeg skal gråte eller hoppe i taket. Barton er en ekstremt ustabil spiller, samtidig er han ikke bedre enn noen av de vi har på midten. Men han innehaver en helt annen mentalitet som kan gjøre han gullverdt for klubben. Blir et stort gamble om vi går for det, som jeg tror kommer til å ende dårlig, men kan forstå hvorfor klubben gjør det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Takk Gud for middelmådigheten. Tror begge to kan bli suksesser i Arsenal, men det er selvfølgelig vanskelig å spå noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå