Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig gode signeringer begge to. Var veldig skeptisk til Gervinho i starten, men når man ser at han klarer å produsere 18 mål og 10 assist som VING, må det bo kvalitet i den mannen. Angående Samba blir det deilig og få et monster i midtforsvaret.

Latterlig å tenke på at vi får Gervinho + Samba billigere enn Liverpool får Jordan fuckings Henderson. Wenger strikes again.

Lenke til kommentar

Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci.

Cahill er vel høyst usansynlig? Hadde vært en perfekt signing, men konkurransen om han er vel for hard?

Ikke det jeg har hørt. Forhandlingene med City brøt sammen forrige uke og han skal visstnok være keen på en overgang til oss pga CL-fotball (noe han ikke får i Liverpool). Kollapsen på slutten av sesongen skal visstnok ha fått Wenger til å si at nok er nok, og endelig hente inn to kvalitetsstoppere.

Vermaelen - Cahill - Samba - Sagna, med Clichy på benken og Gibbs på utlån til Bolton hadde vært ekstremt digg.

edit:leif.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Ingen, vi trenger 5 midtstoppere pga skadehistorikken vår. Hvis Cahill også kommer drar nok Squillaci.

Cahill er vel høyst usansynlig? Hadde vært en perfekt signing, men konkurransen om han er vel for hard?

Ikke det jeg har hørt. Forhandlingene med City brøt sammen forrige uke og han skal visstnok være keen på en overgang til oss pga CL-fotball (noe han ikke får i Liverpool). Kollapsen på slutten av sesongen skal visstnok ha fått Wenger til å si at nok er nok, og endelig hente inn to kvalitetsstoppere.

Vermaelen - Cahill - Samba - Sagna, med Clichy på benken og Gibbs på utlån til Bolton hadde vært ekstremt digg.

edit:leif.

Hadde vært en våt drøm. Har lært meg til å være skeptisk til slike rykter, men må si at den forsvarsrekka er verdt å sikle litt ekstra over.

Lenke til kommentar

Skal bli deilig med en type som takler å spille ving.

Det er et godt poeng. Nasri, Shava og Rosicky liker seg best sentralt, og Walcott vil helst spille på topp. Det skal bli godt å få inn en naturlig kantspiller.

Vermaelen på back er en tanke jeg har lekt mye med, men jeg er redd det kan få negative konsekvenser å satse på ham som førstevalg på venstrebacken. Han er ikke like rask som Clichy, og vi vet ikke stort om innleggsfoten hans. Dessuten er han per i dag vår beste stopper.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal gråte eller hoppe i taket. Barton er en ekstremt ustabil spiller, samtidig er han ikke bedre enn noen av de vi har på midten. Men han innehaver en helt annen mentalitet som kan gjøre han gullverdt for klubben. Blir et stort gamble om vi går for det, som jeg tror kommer til å ende dårlig, men kan forstå hvorfor klubben gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...