invalid_user Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 For å sitere fra Highbury: Diaby: I wear a Spurs shirt around the house.I tillegg sier han at han godt kunne tenke seg å spille i Spurs. Faen for en jævla idiot, sånn sier bare man ikke.Nå får du ikke overdrive her. Er jo nesten "benbjo" nivå :pDet står at han fikk drakten av vennen sin som spilte i samme klubb som ham tidligere og at han kunne tenke seg å spille sammen med ham igjen. Ikke noe sted står det "I would like to play for Tottenham" I tillegg sier Lady Arse at trøye-greia var ment som en spøk, men at dette ble "lost in translation" i engelske medier. En ikke-sak. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nå har visstnok vise-presidenten til Lille uttalt til fransk media at de har avslått et bud fra Spurs på €12mill for Gervinho, og at dette er det eneste budet de har fått på spilleren sålangt. Sies nå at det eneste som gjenstår er at klubbene må bli enig om pris. Arsenal mener selvfølgelig at spilleren er priset for høyt. Regner med at han blir Arsenalspiller selv om jeg håper han havner i Newcastle. Er Silly Season, så alt kan skje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Fabregas klar for Barcelona på mandag for kun 30 millioner pund?: http://www.metro.co.uk/sport/football/865920-arsenals-cesc-fabregas-set-to-seal-barcelona-transfer-on-monday? Det er Marca som melder dette, altså Real Madrid avisen. Neste sesong blir meget trist uten Nasri og Fabregas. Det meldes også om at Nasri kommer til å bli i England. Agenten hans har snakket med City og Chelsea om en mulig overgang. Han kommer ikke til å gå til United, da de ikke ville betale Nasri de 110k pund i uka han krever, dog vet han at City og Chelsea har råd til dette og horer seg ut. For en jævlig sommer dette blir. Endret 11. juni 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har fortsatt tro på at begge blir. Er Wenger smart gir han Nasri den lønnen han krever. Selv om Nasri allerede har ødelagt mye for seg selv. Som en på Twitter nevnte, så tror jeg ikke Nasri hadde gått ut og sagt det han sa på Twitter om at folk ikke skulle tro på alle ryktene vis han ville bli i Arsenal. Da ville han holdt kjeft slik som Cesc. Men man vet aldri, de er to forksjellige personer. Når det gjelder Fabregas, tror jeg hans fremtid i klubben avhenger av hva Wenger gjør. Jeg er sikker på at Wenger greier og overtale/holde Fabregas i klubben i minst en sessong til. Men da må han vise at klubben har ambisjon. Altså, gi Nasri lønnen han krever(som gjør at han blir i kluben), kjøpe Cahill/Baines (clichy salg?) og evt. få inn en ny ving. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Dagens heteste rykter: Lille set for Arsenal talks Gunners on Samba's beat Endret 14. juni 2011 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Når det gjelder Fabregas, tror jeg hans fremtid i klubben avhenger av hva Wenger gjør. Jeg er sikker på at Wenger greier og overtale/holde Fabregas i klubben i minst en sessong til. Men da må han vise at klubben har ambisjon. Altså, gi Nasri lønnen han krever(som gjør at han blir i kluben), kjøpe Cahill/Baines (clichy salg?) og evt. få inn en ny ving. Clichy og Cesc er gode venner så tror ikke akuratt at det hadde hjelp på Skulle ikke Nasri bestemme seg i denne uken foresten? Ser også at Barca har begynt å hore seg rundt Hazard... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hazard går nok ingen steder i sommer. Lille har ikke råd til å miste både Gervinho og Hazard. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva er folket her inne mest keen på? Gervinho eller Hazard? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hazard by a mile, men det ser ikke ut til å skje dessverre. Er ikke så voldsomt begeistret over Gervinho, men det er langt bedre enn Seb Larsson som vi blir seriøst linket til nå. RT @MartinDahlstrom: Swedish papers reporting a link-up between Seb Larsson & Arsenal, Larsson confirms that Arsenal have shown interest. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hazard by far. Hadde vært drømme signering, men ser heller dårlig ut dette vinduet. Signerte vell ny kontrakt i år også så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ian McGarry fra BBC: #AFC have agreed personal terms with Lille striker Gervinho. They expect to agree a transfer fee in the next 48 hours. Stiller meg positiv til dette, selv om jeg aller helst ville hatt Hazard. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vil heller ha Gervinho nå enn Hazard, vi trenger noen andre enn van Persie som kan gålle, selvom Hazard sikkert blir sinnsyk etterhvert. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hazard er 100% utelukket dette vinduet pga at Lille ikke vil selge med mindre det kommer et astronomisk bud, og at interessen er så stor at vi blir priset ut med en gang budrunden starter. I likhet med LP stiller jeg meg positiv til Gervinho, han vil tilføre sårt tiltrengt fart og smarte bevegelser. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Personlig ønsker jeg meg begge to, men jeg tviler sterkt på at vi får tak i Hazard innen et par sesonger hvis han fortsetter slik han har gjort. Forøvrig sier talksport at vi har lagt inn et bud på Willian som innebærer at Denilson går andre veien. Willian er en spennende spiller og ville vært en god tilvekst på venstrekanten, men utifra hva talksport har servert tidligere så er nok dette høyst useriøst. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rDw-2NSd-Nw Med feil fot og greier. Drømme scenario er Gervinho og Hazard i samme klubb! Helt nydelig samarbeid de to imellom denne sesongen. BLir nok med drømmetenkingen. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rDBLgxSjgrE Virker som en blanding mellom Drogba og Walcott. Tror han kan vise seg å være et kupp. Endret 14. juni 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vi trenger en spiss med god førstetouch (manglende hos Bendtner) og som tør å avslutte (manglende hos Chamakh). Det jeg så av Gervinho i videoen over virker lovende. Men vi vet alle hvordan slike compilations kan juge. Hva tror dere? Er han effektiv nok? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vi trenger en spiss med god førstetouch (manglende hos Bendtner) og som tør å avslutte (manglende hos Chamakh). Det jeg så av Gervinho i videoen over virker lovende. Men vi vet alle hvordan slike compilations kan juge. Hva tror dere? Er han effektiv nok? En compilation kan virke missvisende. Men legg spesielt merke til rykk, touch og generell forståelse for spillestilen. Jeg synes det er store forskjeller, og totalt forskjellige spillertyper, mellom Gervinho og Bendtner/Chamakh. Chamakh - Har ikke klart å tilpasse seg. Henger ikke med i spillestilen og velger alt for ofte løsninger som bremser spillet. I tillegg har han alt for lite selvtillitt på avslutninger, og er generelt for treg. Alikevel har han hatt avgjørende avslutninger i år, og hvis han klarer å senke skuldrene og tilpasse seg kommende sesong kan han bli viktig. Bendtner - Bare å selge. Jo, han har gjort mye bra, men hvorfor beholde en spiller som har hatt mer en nok tid på å vise hva han duger til, og fortsatt mangler så mye? Hastighet og teknikk er ikke tilstedeværende, da hjelper det ikke med gode prestasjoner innimellom når kurven fortsetter å synke. Gervinho, etter det jeg har sett av ham, har disse kvalitetene. Har ikke sett nok til å bedømme han som spiller, men synes det ser ut som han kan tilpasse seg spillestilen vår. I tillegg ser han ut som en som er viktig for samspillet i tillegg til enkeltprestasjoner. Dette er uansett spekulasjoner utifra det jeg har sett, men summa sumarum tror jeg han kan bli en meget viktig spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå