Benbjo Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ahh, vidreformidlet bare en post jeg så på .no Jau, du kan jo se selv: http://twitter.com/#!/A__Migliaccio 6 tweets, alle stammer fra i kveld. Sannsynligheten for at den er ekte er 0.01%. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hva er det Nasri driver med? Wenger må bruke nå unødvendige krefter på Nasri istedenfor å hente forsterkninger. Endret 9. juni 2011 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Dersom Clichy forsvinner og ingen erstatter kommer inn så kommer vi til å bli eid på venstresiden når Botelho/Gibbs/Traore skal kjempe om fast plass. Traore kommer garantert til å bli solgt. For Botelho ser jeg for meg en fremtid på venstrekanten. Gibbsy er bedre enn Clichy både defensivt og offensivt, men vi kan ikke stole på at han skal holde seg skadefri en hel sesong. Jeg blir veldig overrasket hvis Clichy ikke erstattes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nasri er en grådig spiller som kun er ute etter mer lønn. Noe jeg også tror han vil få. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gibbs har tidvis blitt avslørt denne sesongen som crappy bakover. Ikke noe jeg ikke tror fikser seg med tida og mer erfaring. Men det er en enorm katastrofe om vi starter denne sesongen med Gibbs som førstevalg på venstrebacken. Til tross for kritikken av Clichy(og mye av det er velfortjent) er han veldig viktig for laget sin spillestil med aggresiviteten sin. Skal lete lengre etter å finne en back som passer så bra inn egentlig, vis han bare hadde fått luka vekk de enorme konsentrasjonslapsene han har annenhver halvtime. Går Clichy må vi hente Baines, it's that simple. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 @yiannimize I have just spoke to Samir Nasri this guy is nothing 2 do with him. @A__Migliaccio. Stop lying..@Nanas08 #lies RT" Bekreftet fake. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Phil Jones on turning Arsenal and Liverpool down: "If I wanted my career to continue with no trophies I'd just stay at Blackburn." - cheeky! Loooool. Dette er skummelt når vi ikke engang kan tiltrekke 19-åringer. Oh how the mighty have fallen Er 99% sikker på at den quoten der er fake. Jones ville aldri sagt noe slikt om Blackburn, han er ikke som Rooney! Om vi blir enige med Nasri om en ny kontrakt (som jeg for øvrig ikke er så positiv til lengre) kommer nok ikke sangen hans til å klinge like bra i England lengre. Er rett og slett sjokkert og spendt på morgendagen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ikke spesielt overraskende, men Pique og Iniesta er ute og slenger med leppa igjen: http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/06/10/2525751/gerard-pique-desperate-to-see-arsenal-captain-cesc-fabregas-make-? http://www.teamtalk.com/arsenal/6979198/Iniesta-We-d-be-Fab-with-Cesc? Da er vi oppe 3 spillere som har uttalt seg denne sommeren. Villa, Pique og Iniesta. Neste blir vel Puyol, Xavi og så Pedo, før Bisquits og Mascherano slenger seg på. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nasrisaken gjør meg kvalm nå. Stikker som en kjærlighetssorg. Om han har tenkt å signere ny kontrakt håper jeg virkelig det er foreløpig mangel på satsning som gjør at han ikke har gjort det enda. Kanskje saken blir anderledes om Wenger lander noen gode kjøp snart? 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Engelske medier og pålitelige garbosj på Twitter sier at vi har signert Gervinho for £10m. Mens franske medier melder at City har signert Gervinho for €17.5m. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Denne Gervinho overgangen minner mer og mer om Arshavin, Nasri og Chamakh's overganger de siste sesongene. Tar alt rundt Gervinho med en klype med salt og fokuserer heller på Hazard og Samba ryktene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jeg kan ikke se for meg at Lille selger både Gervinho og Hazard, men hvis vi ikke henter Gervinho, så kommer City til å gjøre det. Tør ikke å håpe for mye på Hazard i sommer, selv om det hadde vært en drøm å ha ham i klubben. Endret 10. juni 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Engelske medier og pålitelige garbosj på Twitter sier at vi har signert Gervinho for £10m. Mens franske medier melder at City har signert Gervinho for €17.5m. Franske medier > engelske medier. Tror nok at Gervinho velger City her ja som argumentert for tidligere. Dagens ashburtongrove: http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/06/where-was-wenger-chamberlain-done-deal.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AshburtonGrove+%28AshburtonGrove.co.uk%29 Kan se ut som Nasri til United for 8 millioner pund er done deal, samt at vi har signert Oxlade-Chamberlain (som erstatning?) for 12 millioner pund. Så snakkes det om at vi er i forhandlinger om Cahill, men kune spekulasjoner altså. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Kan se ut som Nasri til United for 8 millioner pund er done deal, samt at vi har signert Oxlade-Chamberlain (som erstatning?) for 12 millioner pund. Så snakkes det om at vi er i forhandlinger om Cahill, men kune spekulasjoner altså. Håper for deres del at det ikke er sant. Det Arsenal trenger er mer rutinerte spillere, og det blir jo bare enda mindre rutine om dere selger Nasri (og attpåtil til en konkurrent) og inn kommer en ny unggutt. Om Arsenal får inn en eller to gode stoppere (f.eks. Cahill, Samba), en sentral midtbanespiller (f.eks. Parker), en venstreving (f.eks. N'Zogbia) og en spiss (f.eks. Odemwingie) der alle har en viss rutine og samtidig er gode spillere tror jeg dere kan vinne serien neste sesong. Men det forutsetter også at dere beholder Nasri og Fabregas også. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det at Nasri forsvinner for £8M er hvertfall bullshit. Cahill og Baines er begge spillere som har blitt linket til oss som sitter med 1 år igjen på kontrakten sin. Allikevel er de 2 førstnevnte "verdt" rundt £20M på markedet mens Nasri liksom skal være verdt under halvparten av dette? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Det at Nasri forsvinner for £8M er hvertfall bullshit. Cahill og Baines er begge spillere som har blitt linket til oss som sitter med 1 år igjen på kontrakten sin. Allikevel er de 2 førstnevnte "verdt" rundt £20M på markedet mens Nasri liksom skal være verdt under halvparten av dette? Ja, Cahill og Baines er engelske og dermed dobles prisene deres. Hadde de hatt mer enn 1 år igjen ville de kostet opp mot 30-40 millioner pund. Nasri sin pris synker fordi: 1.Han har 1 år igjen av kontrakten. 2. Han vil vekk. 3. Han er ikke engelsk. Det samme gjelder Cesc. Hadde han vært engelsk kunne man krevd 50 millioner, men siden han er spansk vil han gå for 30 millioner ish. Det hjelper heller ikke at han vil vekk, har hatt en dårlig sesong og det bare er en klubb han vil til. Endret 10. juni 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Går Nasri til United gir jeg opp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Engelske medier og pålitelige garbosj på Twitter sier at vi har signert Gervinho for £10m. Mens franske medier melder at City har signert Gervinho for €17.5m. Nå har visstnok vise-presidenten til Lille uttalt til fransk media at de har avslått et bud fra Spurs på €12mill for Gervinho, og at dette er det eneste budet de har fått på spilleren sålangt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 [quote name='Ginecólogo Necrolamedor' timestamp='1307726666' Nå har visstnok vise-presidenten til Lille uttalt til fransk media at de har avslått et bud fra Spurs på €12mill for Gervinho, og at dette er det eneste budet de har fått på spilleren sålangt. Sies nå at det eneste som gjenstår er at klubbene må bli enig om pris. Arsenal mener selvfølgelig at spilleren er priset for høyt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/06/10/2525827/arsenal-midfielder-abou-diaby-i-own-wear-a-tottenham-shirt Endret 7. mai 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå