Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Hvem har hypet Jenkinson, egentlig?

Wenger er forøvrig i Sør-Amerika på ferie mens han skal se på et par spillere. Regner med det er Ricky Alvarez som han er så utrolig opptatt av, men ryktene sier at ManU også har kastet seg inn i kampen og vi vet jo alle sammen at vi kommer til å tape kampen der hvis det blir en budkrig.

Så vidt jeg har forstått det, har Wenger avbrutt ferien sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte også noe om at han hadde avbrutt ferien, men fant aldri en sikker kilde på det :p

Forøvrig hvis Phil Jones forsvinner fra Blackburn så kan det ikke bety annet enn at Samba ikke kommer til Arsenal. Klarer ikke å se at de gir slipp på to av de beste spillerene sine.

Lenke til kommentar

Jeg hørte også noe om at han hadde avbrutt ferien, men fant aldri en sikker kilde på det :p

Forøvrig hvis Phil Jones forsvinner fra Blackburn så kan det ikke bety annet enn at Samba ikke kommer til Arsenal. Klarer ikke å se at de gir slipp på to av de beste spillerene sine.

Samba har allerede bekreftet at han blir i Blackburn.

Hypen til Jenkinson kom vel av at Arsenal har brukt 3 måneder på å forhandle med Charlton/Jenkinson. Det må jo bety at han er jævlig god? Tipper han tjener 20-30k pund i uka.

Lenke til kommentar

@Arseblog:

Here's a thought: Jenkinson signed to, you know, understudy Sagna, the best right back in the league. That works for me.

Godt poeng. Tviler sterkt på at dette blir sommerens siste signering uansett. ;)

Selvsagt blir det ikke det. Wenger MÅ handle kvalitet. Hvis ikke blir det riot på Emirates. Han har rett og slett ikke råd til å ikke signere spillere i sommer.

Lenke til kommentar

Wenger er forøvrig i Sør-Amerika på ferie mens han skal se på et par spillere. Regner med det er Ricky Alvarez som han er så utrolig opptatt av, men ryktene sier at ManU også har kastet seg inn i kampen og vi vet jo alle sammen at vi kommer til å tape kampen der hvis det blir en budkrig.

Trodde han var i Øst-Europa for å kommentere/følge Frankrikes landslag. Satser på at han tæpper opp Benzema/Gameiro mens han er der.

edit:

Lancashire Telegraph are saying that Phil Jones spoke to Arsène Wenger last night, but opted for Man United instead.

Nå vil ikke talentene komme til oss heller. FML.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Hvorfor blir ikke Jones i Blackburn? Har mye bedre av fast PL fotball enn benk og reservelag i United. Har sansen for Jones, derfor jeg nevner det. Er ikke bitter! Looover :whistle:

Hvorfor kan vi ikke bytte Doulgas Costa mot Denilson istede? Ser på han som en bedre spiller enn Willian da Silva. Smule dyrere muligens

Lenke til kommentar

Walcott: "I don't know what is going to happen with Cesc. It's totally up to him. He wants to win things and it's difficult for him."

Det må bety at det preger Cesc endel. Liker ikke helt dette, og jeg "føler" jeg har merket det på han denne sesongen. Han har liksom endret holdningen sin litt.

Lenke til kommentar

Arsenal Had Bid For Jones Accepted

Matt Law fra The Express har også uttalt at Wenger gjorde alt i sin makt for å prøve å sikre seg Jones.

Jeg er faktisk ikke bitter i det hele tatt for dette. For det første tror jeg ikke at en 19 år gammel guttunge på 1,80 er det som skal til for å fikse de defensive problemene våre, og for det andre viser Wenger at han for alvor vil forsterke forsvaret vårt, koste hva det koste vil. £16m er vanvittig mye til Wenger å være. Forhåpentligvis vil Wenger være villig til å spytte inn et par millioner til, slik at vi kan få Cahill.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal Had Bid For Jones Accepted

Matt Law fra The Express har også uttalt at Wenger gjorde alt i sin makt for å prøve å sikre seg Jones.

Jeg er faktisk ikke bitter i det hele tatt for dette. For det første tror jeg ikke at en 19 år gammel guttunge på 1,80 er det som skal til for å fikse de defensive problemene våre, og for det andre viser Wenger at han for alvor vil forsterke forsvaret vårt, koste hva det koste vil. £16m er vanvittig mye til Wenger å være. Forhåpentligvis vil Wenger være villig til å spytte inn et par millioner til, slik at vi kan få Cahill.

Jau, enig med deg for en gangs skyld. Gjør meg ikke noe at vi ikke fikk Jones. En ting jeg lurer på, hvordan rater Wenger Bartley opp i alt dette. Meget spesielt å by så mye på Jones når man har en stopper som er et nesten like stort talent, høyere og koster ingenting. Det kan vel bare bety at Bartley ikke er i Wengers planer? Meget spesielt i så fall.

Lurer også på hvorfor Wenger ikke hentet en stopper i januar når vi faktisk trengte det? Den gang uttalte han at vi hadde 4 stoppere og ikke kunne gi alle spilletid om han kjøpte en til Så et kjøp av en stopper vil bety at en annen forsvinner? Djourou ut? Squillaci kommer ikke til å bli solgt etter bare 1 sesong. Se hvor langt Wenger gikk med Silvestre f.eks.

Skjønner lite av dette egentlig. Det viktigste er i grunn at vi får inn en kvalitets venstreback.

Lenke til kommentar

Ser ut som at folk her har sett lite av Phil Jones. Nå vil jeg såklart ha Cahill og vet det hadde vært vanskelig å fått Phil og Gary, så sånnsett er det greit at vi ikke fikk han, men på en annen side. Phil Jones moste Ryan Nelson i store deler av denne sesongen, var banens beste mot lag som United og er en sterk, klok og rask stopper. Mye klokere enn Kos som alle skrøt sånn over før forgje sesong.

Utrolig kjedelig at han skulle gå til United også. Nå har de og en stopper for framtiden. Bedre enn Smalling. Nei, en trist dag.

Lenke til kommentar

Som Blackburn fan ville jeg mye heller sett Phil Jones hos dere enn hos United. Det verste er at han går for kun 130 millioner pga klausul.

Enig. Er redd han havner på benken i United. Wenger er veldig flink til å gi de unge sjansen, så jeg tror Jones hadde hatt best av å gå til Arsenal. Utrolig kjipt å miste ham, for han er et talent av de sjeldne. Fremtidig engelsk landslagskaptein. Og hadde det ikke vært for den klausulen han hadde i kontrakten hadde han gått for langt mer enn de £16M han gikk for.

Lenke til kommentar

Tim Payton:

If Arsenal do want Gary Cahill the deal will be getting done right now as Ivan Gazidis & Phil Gartside finish lunch together in Darlington

Har en følelse av at Cahill er Arsenal-spiller innen neste uke.

Edit: @joncarterESPN:

#Arsenal finally biting the bullet and talking with Eden Hazard. He'll cost £20m.

Lommerusk. Sign him up, Wenger!

Edit 2: @thegoonblog:

#afc was Hazards first choice a few months back now. Already knows Wenger personally. Have met and talked before. Personal terms wld be easy
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Please, sign him Wenger!

Hvem anbefaler dere at jeg følger på Twitter ? Sånn med tanke på silly season ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...