Benbjo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lansbury på vei ut permanent: http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-starlet-linked-with-permanent-summer-exit? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jamie Dalton, som har svært god peiling på fransk fotball, RTet nettopp en fransk artikkel hvor det stod at Gervinho vil bli bekreftet som Arsenal-spiller så fort Wenger returnerer fra kontraktforhandlinger i Frankrike. Lansbury på vei ut permanent: http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-starlet-linked-with-permanent-summer-exit? Tror du virkelig på det? Brighton & Hove? "Givemefootball.com"? Give me a break. Edit: I følge Skysports er vi svært interesserte i å hente enten Phil Jones eller Scott Dann, og @northbanklower skrev nettopp noe interessant på Twitter: Some news on Jones coming up shortly on http://t.co/bXIHSmI. Don't go changing. #Arsenal Noen som vet hvor høy han er? Wikipedia sier 1,80, men FM sier 1,87. Endret 7. juni 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.rovers.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10303~48765,00.html Sjekk den mest pålitelige kilden! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sikker på at det er oppdatert? Han er jo fortsatt ung. Kan godt være at han har vokst litt siden sist de oppdaterte. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 £15m Jones vs. £20m Cahill? Hadde valgt Cahill 11 av 10 ganger. Nanas08 I just want tell you dont listen the newspaper and the rumours i will let you know if something happen Twitter er en fin ting. Nanas08 @immildlyracist listen come in front of me tell me what u tweet i will show who is th c*** Oh snap. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 premierleague.com sier også 180. Er ikke alltid FM er så riktig med høyder. Har sett mye feil der før. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Med Citys bredde på topp er han ikke på noen måte garantert spilletid. I Arsenal vil han dessuten spille under en av verdens beste managere, sammen med mange fransktalende spillere. Mener dessuten å ha hørt at han har omtalt Arsenal som sin drømmeklubb. I fjor sommer under VM eller VM kvalikken, husker ikke helt, så skrøt Wenger av han, og da gikk Gervinho ut å sa at Arsenal ville vært en drøm som gikk i oppfyllelse og at det ville vært et førstevalg. Så om dette var reaelt så er det nok stor sjangse for at han kommer til oss Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jamie Dalton, som har svært god peiling på fransk fotball, RTet nettopp en fransk artikkel hvor det stod at Gervinho vil bli bekreftet som Arsenal-spiller så fort Wenger returnerer fra kontraktforhandlinger i Frankrike. Lansbury på vei ut permanent: http://www.givemefootball.com/premier-league/arsenal-starlet-linked-with-permanent-summer-exit? Tror du virkelig på det? Brighton & Hove? "Givemefootball.com"? Give me a break. Edit: I følge Skysports er vi svært interesserte i å hente enten Phil Jones eller Scott Dann, og @northbanklower skrev nettopp noe interessant på Twitter: Some news on Jones coming up shortly on http://t.co/bXIHSmI. Don't go changing. #Arsenal Noen som vet hvor høy han er? Wikipedia sier 1,80, men FM sier 1,87. Jeg viser bare til diverse rykter. Innlegget mitt var helt nøytralt. Får da være grenser for hva du skal "hakke" på meg for. Sier forøvrig nei takk til både Dann og Jones. Spesielt Dann. Stiller spørsmålstegn ved å hente Jones for 15£. Klart er for fremtiden og vi har Bartley og Miquel. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg viser bare til diverse rykter. Innlegget mitt var helt nøytralt. Får da være grenser for hva du skal "hakke" på meg for. Dette er en ryktetråd, så du skal selvsagt få lov til å linke til akkurat hva du vil. Det jeg reagerer på at hvordan du alltid konstaterer at det som står i artiklene stemmer. Kildekritikk er en fin ting. Men joda, ser at jeg virket litt i overkant aggressiv når jeg leser svaret mitt igjen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sier forøvrig nei takk til både Dann og Jones. Spesielt Dann. Stiller spørsmålstegn ved å hente Jones for 15£. Klart er for fremtiden og vi har Bartley og Miquel. Det er synd å si det, men Jones er et mye større talent enn både Bartley og Miquel. Stopperpar i framtiden av Bartley og Jones hadde ikke vært feil! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Diverse interessant her: http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/06/wenger-agrees-to-cescs-transfer-nasri.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AshburtonGrove+%28AshburtonGrove.co.uk%29 Wenger har visstnok sagt ok til Cesc til Barca for 28 millioner pund fordi han har et år mindre av kontrakten sin enn i fjor, han har hatt en dårlig sesong og barcalona frykter han er skadeplaget. Tviler imidlertid på dette. Opprinnelig kilde er spansk radio. Videre så ryktes det at vi er interessert i Willian fra Shaktar, men bare om de får Denilson pluss litt cash i retur. Sebastian Larson er på vei til Sunderland og ikke oss. Takk gud for det. Dagens overgang i PL er forøvrig Jordan Henderson til Pool fra Sunderland til 18 millioner pund + Ngog. Sinnsyk sum for en 20åring. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Young defender Carl Jenkinson joins Arsenal Endelig bekreftet. Spennende! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er vel ikke akkurat den signeringen man håpte på i dag, men er greit nok å få det bekreftet. Dog har det vel vært temmelig åpenbart i mange måneder nå at Jenkinson var "Arsenal-bound" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jenkinson på Twitter: cant begin to describe my happiness in joining my boyhood club, a big thank you to all the Arsenal fans who have welcomed me on here ... 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jævla digg at han er gooner. Videre så ryktes det at vi er interessert i Willian fra Shaktar, men bare om de får Denilson pluss litt cash i retur. Tar veldig gjerne i mot en av brassene i Shakthar mot at de får Denilson + cash. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Kan noen forklare meg denne Jenkinson hypingen? Det siste året har han spilt for et semi-profesjonelt lag i 6. divisjon i England. Greit at han er en for fremtiden, men hadde han vært jævlig god for alderen hadde han ikke spilt i 6. divisjon. Stiller meg skeptisk til denne signeringen til det motsatte er bevist. Forøvrig går det MEGET sterke rykter at United har signert Jones for 16 millioner pund. Endret 8. juni 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Han har spelt for Huddersfield/Charlton i League One, ikkje i 6. div. Ikkje at det gjer Jenkinson til ei stor signering. Merkar eg blir litt bitter når eg ser Arsenal bruke £1mill på ein som (sannsynlegvis) ikkje kjem til å vere i nærleiken av førsteellevaren, medan konkurrentane er ute å brukar store pengar. Endret 8. juni 2011 av TomWhittaker 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han har spelt for Huddersfield/Charlton i League One, ikkje i 6. div. I 2010 spilte han 4 kamper for Eastbourne Borough i 6 divisjon. Fra 2009-2011 spilte han riktignok for Charlton. 8 kamper. Hadde han vært 16, greit nok, men han er 19 år. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ah, eg las om Afobe når eg las Huddersfield (frå artikkelen på arsenal.com). Vel, då vart eg endå meir skuffa når eg ser kva klubbane rundt oss gjer. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Helt utrolig hvor tregt klubben vår jobber på alle nivåer når det gjelder spillerkontrakter, overganger o.l. Trodde det lønte seg å få inn spillerene fortest mulig slik at de skulle bli akklimatisert før preseason/sesongen startet, men tydeligvis er det utrolig viktig å få skrapet inn mest mulig ører av hver enkelt overgang. Wenger er forøvrig i Sør-Amerika på ferie mens han skal se på et par spillere. Regner med det er Ricky Alvarez som han er så utrolig opptatt av, men ryktene sier at ManU også har kastet seg inn i kampen og vi vet jo alle sammen at vi kommer til å tape kampen der hvis det blir en budkrig. Edit: Gervinho og Willian er forøvrig meget velkomne fra min side da det er to spillere som ville gitt oss to mer naturlige kantspillere enn hva vi besitter pdd. Endret 8. juni 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå