Stefan_B Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Signerer ikke Nasri ny kontrakt så blir han forhåpentligvis solgt temmelig tidlig slik at vi kan få inn et par ordentlige kantspillere/vinger. Legg om til 4-3-3 formasjonen vi hadde i 09/10 sesongen (eller 4-4-2, men lite sannynlig utifra hva Wenger har vist) hvor Song hadde rollen som DM utelukkende alene. I denne sesongen var han et beist av en spiller forøvrig mtp. at han kun konsentrerte seg om det defensive. Szczesny Sagna - Djourou - Vermaelen - Clichy Song Cesc - Nasri Walcott - v. Persie - Arshavin Vårt beste lag mtp. posisjoner o.l. for hver enkelt spiller. Dog allikevel spiller Walcott og Arshavin ute av posisjon og er det svakeste leddet i dette laget sammen med Clichy. Nasri kunne erstattet Walcott/Arshavin på kanten (hvor Wilshere hadde erstattet Nasri), men når Nasri er så god sentralt så burde han spille her. Men, med spillere som Samba, Gervinho og Hazard inn ville laget sett slikt ut: Szczesny Sagna - Samba - Vermaelen - Clichy Song Cesc - Nasri Gervinho - v. Persie - Hazard Behold Fabregas og Nasri og bruk £40M på nye spillere og vi har et vanvittig slagkraftig lag. Får vi samtidig inn en backup for Song så hadde vi virkelig vært i mål. Endret 31. mai 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har tenkt på at Samba kanskje ikke passer inn i spillestilen vår? Han er stor og brutal, men pasningsspillet hans er vel ikke det beste. Dette kan skape farlige situasjoner. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har tenkt på at Samba kanskje ikke passer inn i spillestilen vår? Han er stor og brutal, men pasningsspillet hans er vel ikke det beste. Dette kan skape farlige situasjoner. Pasningsspillet hans er ikke det beste, men det vil nok løfte seg et par hakk med de tekniske treningene Arsenal gjør. Samtidig er det ikke pasningsfoten til Samba man er interessert i. Det er vel heller det at han ville vært den eneste naturlige forsvarspilleren Arsenal ville hatt i laget. Forøvrig hvis Samba kommer så vil han mest sannsynligvis bli brukt med omhu i Champions League og mot mer tekniske lag f.eks. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Samtidig er det ikke pasningsfoten til Samba man er interessert i. Det er vel heller det at han ville vært den eneste naturlige forsvarspilleren Arsenal ville hatt i laget. Jeg er klar over det, men når man spiller som Arsenal er det mange situasjoner der det kreves at også midtstopperne har grei ballkontroll og pasningsfot. Ser for meg at han fort kan bli stressa og slå langt, og siden vi ikke har noen som vinner lange baller får vi en midt imot. Bare bekymrer meg litt. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ser tenkegangen, men noe jeg har savnet litt er faktisk klareringer istede for å alltid spille seg ut i farlige situasjoner, som vi faktisk ikke er veldig gode på. Har komt seg litt denne sesongen dog. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) @ChrisSamba4 på Twitter: I have loved every minute here at Blackburn. decision is big, but the right one will be made. making some very important phone calls soon, confident I am making the right decisions. Kan ikke garantere at profilen er ekte, men hvis den er det er det vel ingen tvil om at Samba nærmer seg en Arsenal-overgang. Spesielt ikke med tanke på Wengers nylige uttalelser om at han vil få inn høye spillere med PL-erfaring. Jeg blir slettes ikke misfornøyd dersom Samba viser seg å være årets første signering. Jeg ser for meg at han kan danne et perfekt stopperpar sammen med Vermaelen. Endret 2. juni 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 @ChrisSamba4 på Twitter: I have loved every minute here at Blackburn. decision is big, but the right one will be made. making some very important phone calls soon, confident I am making the right decisions. Kan ikke garantere at profilen er ekte, men hvis den er det er det vel ingen tvil om at Samba nærmer seg en Arsenal-overgang. Spesielt ikke med tanke på Wengers nylige uttalelser om at han vil få inn høye spillere med PL-erfaring. Jeg blir slettes ikke misfornøyd dersom Samba viser seg å være årets første signering. Jeg ser for meg at han kan danne et perfekt stopperpar sammen med Vermaelen. Fake i følge Blackburn folk... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tar gjerne imot Samba, men jeg vil ikke at Wenger skal behandle dette som så mye mer enn en nødvendig signering for stallen, ikke en nøkkelspiller og en stor handel. Vi trenger iallefall èn spiller med et laangt større navn i fotballverdenen enn det Samba har. Men for all del, når plastikkhorene i City rapper Cahill (gjør meg så forbanna), så er Samba et godt andrevalg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 jack_wilshere Jack Wilshere Bit of golf with big Gaz Cahill.......trying to convince him to join me at Arsenal haha #gooners Get in Jack! 6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) jack_wilshere Jack Wilshere Bit of golf with big Gaz Cahill.......trying to convince him to join me at Arsenal haha #gooners Get in Jack! Dobbeltmoral ftw Ryktes at Bolton skal anmelde Wilshere for disse uttalelsene. Håper det. Endret 2. juni 2011 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Med tanke på kor mykje eg hatar når Barca-spelarane sei slikt om Cesc, kan eg ikkje akkurat sei eg blir begeistra for at ein av våre eigne gjer det same. 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det der er bare harmløs morro ifra Jack. Tviler på det ligger så mye i det. Å sammenligne det med Barca blir litt som å sammenligne Messi og Trond Olsen. http://justarsenal.com/arsenal-deal-for-swedish-starlet-confirmed/8246?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Same old, same old. Gøy at han er Skandinavisk thou. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det der er bare harmløs morro ifra Jack. Tviler på det ligger så mye i det. Å sammenligne det med Barca blir litt som å sammenligne Messi og Trond Olsen. http://justarsenal.com/arsenal-deal-for-swedish-starlet-confirmed/8246?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Same old, same old. Gøy at han er Skandinavisk thou. Spiller ingen rolle om det er "harmløs morro" eller ikke. Hadde Pique sagt det samme om Cesc hadde man tent på alle plugger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Samba blir i Blackburn: http://www.arsenalinsider.com/transfer-news/2539-samba-set-to-stay-at-blackburn? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 MarcoSilva11 'I think' on Monday Arsenal fans will find out their first new signing.. If not Monday then by the 'end of next week'.. MarcoSilva11 The player is Gervinho.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 En kan aldri stole på det Samba sier. Han har sagt før at han blir, for så å si at han vil bort, for så å signere ny kontrakt, for så å si at han vil bort igjen, og nå sier han at han er fornøyd og vil bli. Jeg regner med han blir solgt, og ser på det som en bonus om han spiller for Blackburn når neste sesong sparkes i gang. Når det er sagt så håper jeg han går til Arsenal fremfor Chelsea, Tottenham eller Liverpool. Det er fordi at Arsenal spiller bedre fotball og at min far og min bror er Arsenal-fans. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hvem er denne Marco Silva egentlig? 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tror det nok ikke før det står på Arsenal.com, men hadde vært en sykt bra signering! Gervinho fungerer forøvrig best på høgre vingen, og hadde sett at vi helst hadde fått inn en venstre ving. Vi har jo faktisk ingen venstre vinger. Ikke som sin naturlige posisjon anyways. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gervinho er nok en bendtner replacement. Så får vi finne en clichy replacement, selv om jeg tviler på at vi får en. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvem er denne Marco Silva egentlig? Sportsjournalist. Marco Silva is a former Brazilian footballer apparently. Played for Santos, Spartak Moscow and many others. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå