Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at vi har sluppet inn over halvparten av baklengsmålene våre på dødballer. Her vil Samba være gull verdt. Han vil nok også stange inn 5-6 mål per sesong på offensive dødballer. Jeg ser mye heller at vi bruker £10M på Samba enn £20M på Cahill. Millionene vi sparer kan vi bruke på et midtbaneanker eller en kantspiller/spiss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denílson og Clichy linkes ganske kraftig til Roma, og i følge Sportingo.com (I know) kan det være en byttehandel på gang som kan føre til at vi ender opp med De Rossi. Tror seriøst at jeg gråter av glede hvis det stemmer.

 

Edit: Urealistisk lag som hadde fått det til å rykke i buksa:

 

Szczesny

Sagna - Samba - Vermaelen - Baines

Cesc - De Rossi - Wilshere

Walcott - van Persie - Nasri

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denílson og Clichy linkes ganske kraftig til Roma, og i følge Sportingo.com (I know) kan det være en byttehandel på gang som kan føre til at vi ender opp med De Rossi. Tror seriøst at jeg gråter av glede hvis det stemmer.

 

Edit: Urealistisk lag som hadde fått det til å rykke i buksa:

 

Szczesny

Sagna - Samba - Vermaelen - Baines

Cesc - De Rossi - Wilshere

Walcott - van Persie - Nasri

 

Stiller automatisk 2 spørsmål ved dette:

1. Hvorfor vil De Rossi bort fra sitt kjære Roma og Italia?

2. Italienere i Premier League flopper som regel. Hvorfor vil dette bli annerledes?

 

Ikke meningen å være negativ, men jeg er skeptisk til italienere i PL generelt. Er nok andre spillere jeg heller vil ha i Song-rollen.

 

Vi er også linket til Celtic sin venstreback. Izeguirre (?). Fyren er visstnok god i følge som har fulgt Celtic, men har aldri sett ham spille selv. Ny venstreback er hvertfall noe vi trenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du har litt korttids hukomelse vist du sier at de fleste italienere flopper i PL. Tenk for eksempel på fantastiske spillere som Zola og Di Canio! Mye bra, og tror at De Rossi hadde passet PL meget bra. Tror dog at vi aldri kommer til å få han. Hazard på venstre og Nasri på høyre. En drøm :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stiller automatisk 2 spørsmål ved dette:

1. Hvorfor vil De Rossi bort fra sitt kjære Roma og Italia?

2. Italienere i Premier League flopper som regel. Hvorfor vil dette bli annerledes?

 

Ikke meningen å være negativ, men jeg er skeptisk til italienere i PL generelt. Er nok andre spillere jeg heller vil ha i Song-rollen.

1. Han har så vidt jeg har forstått det gitt uttrykk for at han er misfornøyd i Roma.

2. Det er fordi de aller beste italienerne som regel blir i klubben sin ut karrieren. Hvilke italienere av De Rossis kaliber har prøvd seg i PL de siste årene?

 

De Rossi er akkurat den spillertypen vi trenger i stallen. En skikkelig hardman og en leder på banen. Dette er dog bare ønsketenking. Aldri i verden om han går til Arsenal.

Lenke til kommentar

Det er det fine med De Rossi, eller Scott Parker for den saks skyld; man kan spille dem i lag med Song. Det trenger ikke å være enten eller. Skader, suspensjoner og irriterende turneringer midt på vinteren vil det jo alltid være, så det er ikke sikkert at vi får spilt dem sammen så ofte uansett. Én ting er sikkert, og det er at vi sårt trenger en utfordrer til Song, for vi er alt for avhengige av ham. Når ANC er rett rundt hjørnet kan alt virkelig ikke stå og hvile på Diaby. Han kommer sikkert uansett til å ha én god kamp av fem i den januarsperioden, om han i det hele tatt er skadefri. Får vi ikke inn en DM denne sommeren vet jeg virkelig ikke hva som skjer. Prioritet numero uno.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det fine med De Rossi, eller Scott Parker for den saks skyld; man kan spille dem i lag med Song. Det trenger ikke å være enten eller. Skader, suspensjoner og irriterende turneringer midt på vinteren vil det jo alltid være, så det er ikke sikkert at vi får spilt dem sammen så ofte uansett. Én ting er sikkert, og det er at vi sårt trenger en utfordrer til Song, for vi er alt for avhengige av ham. Når ANC er rett rundt hjørnet kan alt virkelig ikke stå og hvile på Diaby. Han kommer sikkert uansett til å ha én god kamp av fem i den januarsperioden, om han i det hele tatt er skadefri. Får vi ikke inn en DM denne sommeren vet jeg virkelig ikke hva som skjer. Prioritet numero uno.

 

Tror ikke Wenger kommer til å kjøpe inn en konkurrent til Song. Det vil drepe Coquelin og Frimpong. "They are like new signings". Wenger har ikke som vane å se til problemområdet. Ser ikke for meg at han gjør det nå heller.

Lenke til kommentar

Sa ikke Wenger en gang at han ikke ville signere Alonso fordi det ville drepe Denilson?

 

Lenge leve etterpåklokskap.

 

My point exactly. Det at Wenger gjør alt for å spare en skarve million eller to har nok fratatt oss flere trofeer de siste årene.

 

Jeg har ingen tro på at Wenger plutselig snur. Poenget er at så lenge vi har nok spillere i en posisjon så kommer det ikke nye, bedre spillere inn. Vi erstatter bare ved salg.

 

Jenkinson ikke klar: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6958448,00.html

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Liker veldig godt dette intervjuet. Spesielt det han sier om Cesc, Nasri og potensielle signeringer. Det at han er i Sør-Amerika kan tyde at det er en spiller på vei også. Alvarez er nok det mest sannsynlige, men selv håper jeg på Ganso eller Neymar.

 

"We will try to buy players who could gave us what we need. It's a difficult task. Firstly, we have to enforce defensive line. We lost points against teams who play the natural English way of football, with long balls and physical struggle.

"So we need players who know how to manage this kind of game, which means English players, or players who know the Premier League."

 

Høres bra ut. Virker som at Wenger vet hva som må gjøres.

 

"Regarding Nasri, one thing is absolutely sure, that we will not sell him to Manchester United. We have a financial disagreement with the player, and I will work on it during the summer, to ensure he will extend his contract."

 

Dette kan bare bety at Nasri forsvinner. Jævla griske faen. Håper du får en ræva karriere i en annen klubb.

Lenke til kommentar

Nå kjenner ikke jeg alle fakta, men det er helt sykt at han ikke har signert enda. Tror han at han er verdens beste spiller og fortjener 3 mill i uka bare fordi han leverte varene i en halv sesong? Håper han skjønner hvor mye han driter seg ut ved å ikke signere.

 

Likte Wenger-sitatene. "Arsene sounds like a boyfriend/girlfriend that knows they've done wrong and promises you the world."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...