Atald Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Selv om jeg gjerne vil ha Falcao/Benzema i klubbe skjønner jeg ikke helt hvor de skal spille. Skal vi spille 4-4-2? Gjerne for min del. Har håpet på et gjensyn med 4-4-2 en god stund. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 4-4-2 mot lag som er under oss og 4-5-1 eller 4-3-3 (4-2-3-1) mot de større lagene og i Europa. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 4-4-2 mot lag som er under oss og 4-5-1 eller 4-3-3 (4-2-3-1) mot de større lagene og i Europa. Og dermed benke Benzema og Falcao? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Tror du seriøst at vi kjøper både Benzema og Falcao? Edit: Reports in France say Arsenal have opened talks with St-Etienne over midfielder Blaise Matuidi. St-Etienne boss Christophe Galtier said he would not stand in the way of Matuidi if a Champions League club were to come in for him. Fra Jamie Dalton på Twitter. Matuidi har blitt linket til oss i evigheter, så jeg blir ikke overrasket om vi henter ham. Jeg ville helst hatt Scott Parker, men jeg blir ikke veldig lei meg om vi henter Blaise heller. Det eneste som bekymrer meg er høyden hans, men han er visstnok veldig sterk og atletisk. Endret 26. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Tror du seriøst at RvP er skadefri hele sesongen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 4-4-2 mot lag som er under oss og 4-5-1 eller 4-3-3 (4-2-3-1) mot de større lagene og i Europa. Og dermed benke Benzema og Falcao? Som Professoren sier: Tror du seriøst at vi kjøper både Benzema og Falcao? Tror du seriøst at vi kjøper både Benzema og Falcao? Edit: Reports in France say Arsenal have opened talks with St-Etienne over midfielder Blaise Matuidi. St-Etienne boss Christophe Galtier said he would not stand in the way of Matuidi if a Champions League club were to come in for him. Fra Jamie Dalton på Twitter. Matuidi har blitt linket til oss i evigheter, så jeg blir ikke overrasket om vi henter ham. Jeg ville helst hatt Scott Parker, men jeg blir ikke veldig lei meg om vi henter Blaise heller. Det eneste som bekymrer meg er høyden hans, men han er visstnok veldig sterk og atletisk. Håper virkelig vi henter Matuidi. Energisk spillestil og er meget fysisk selv om han ikke er den høyeste, men Scott Parker er jo 1,75 han også så akkurat der har ikke engelskmannen noe på Matuidi, men det at han er erfaren og allerede er vant til å spille i Premier League taler vel mest for Parker. Uansett hvordan det ender ville Matuidi og Parker begge vært gode kjøp selv om jeg ville valgt Matuidi hvis jeg kunne valgt mellom disse to. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Tror du seriøst at RvP er skadefri hele sesongen? Nei, men sett at han er skadefri. 4-4-2 mot lag som er under oss og 4-5-1 eller 4-3-3 (4-2-3-1) mot de større lagene og i Europa. Og dermed benke Benzema og Falcao? Som Professoren sier: Tror du seriøst at vi kjøper både Benzema og Falcao? Tror du seriøst at vi kjøper både Benzema og Falcao? Edit: Reports in France say Arsenal have opened talks with St-Etienne over midfielder Blaise Matuidi. St-Etienne boss Christophe Galtier said he would not stand in the way of Matuidi if a Champions League club were to come in for him. Fra Jamie Dalton på Twitter. Matuidi har blitt linket til oss i evigheter, så jeg blir ikke overrasket om vi henter ham. Jeg ville helst hatt Scott Parker, men jeg blir ikke veldig lei meg om vi henter Blaise heller. Det eneste som bekymrer meg er høyden hans, men han er visstnok veldig sterk og atletisk. Håper virkelig vi henter Matuidi. Energisk spillestil og er meget fysisk selv om han ikke er den høyeste, men Scott Parker er jo 1,75 han også så akkurat der har ikke engelskmannen noe på Matuidi, men det at han er erfaren og allerede er vant til å spille i Premier League taler vel mest for Parker. Uansett hvordan det ender ville Matuidi og Parker begge vært gode kjøp selv om jeg ville valgt Matuidi hvis jeg kunne valgt mellom disse to. Nei, men nå var det jo dersom vi fikk en av de eller ikke. Jeg reiste spørsmålet om vi da skulle bytte om til 4-4-2 hvis vi kjøper en av de. Med bare en spiss må jo en av Benzema/Falcao/RvP sitte på benken nødvendigvis. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) United har Rooney, Berbatov og Hernandez. Chelsea har Drogba, Torres og Anelka. City har Tevez, Balotelli og Dzeko. Hvorfor skal vi bare ha én god spiss? Edit: EXCLUSIVE: Gunning for Vieira! Wenger lining up coaching role for former captain Det hadde vært fantastisk å få Paddy tilbake til klubben. Endret 26. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 United har Rooney, Berbatov og Hernandez. Chelsea har Drogba, Torres og Anelka. City har Tevez, Balotelli og Dzeko. Hvorfor skal vi bare ha én god spiss? Edit: EXCLUSIVE: Gunning for Vieira! Wenger lining up coaching role for former captain Det hadde vært fantastisk å få Paddy tilbake til klubben. Drogba og Anelka drar på årene. Chelsea har dessuten råd til å la spillere sitte på benken. City er kjøpsgale og betaler spillerene sine evig mye. Rooney og Hernandez spiller ofte sammen. Berbatov ønsker mer spilletid. Konklusjon: Vi har ikke råd til å ha stjerner på benken. Kan gjerne ha flere enn 1 god spiss, men da må vi også bruke de. Dermed spørsmålet om vi skulle bytte formasjon Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Konklusjon: Vi har ikke råd til å ha stjerner på benken. Kan gjerne ha flere enn 1 god spiss, men da må vi også bruke de. Dermed spørsmålet om vi skulle bytte formasjon Når vi spiller 4-4-2 starter RvP og Benzema. Når vi spiller 4-3-3 starter RvP på topp og Benzema på vingen, eller omvendt. RvP og Benzema vil uansett ikke være skadefri en hel sesong. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har lenge håpt på at RvP kunne få seg en slags Bergkamp rolle, så 4-4-2 hadde vært fint å sett etter gammelt. Husk at vi spilte nydelig fotball i begynnelsen i 2000-tallet, selv med 4-4-2. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 4-4-2 er uten tvil den formasjonen som passer Wengers fotball best. Når vi spiller 4-3-3, blir det alt for mange pasninger uten mål og mening, og siden vi spiller med enslig spiss blir det ekstra vanskelig å spille seg igjennom forsvaret til lag som for eksempel Stoke. http://www.youtube.com/watch?v=UC6SVFOs-_0 For en fantastisk fotball vi spilte for noen få år siden. 3 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eg har gått over til 4-4-2 på FIFA og det er oppskriften til suksess. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det var finere enn de fleste lagene i PL på den tidene i mine øyner. Klart spillet blir finere med 4-3-3/4-2-3-1, men vi var langt ifra boring, boring Arsenal på 2000-tallet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes helt ærlig at 03/04-Arsenal spilte finere fotball enn det noen gjør nå, inkludert Barca. Det var rett og slett det ultimate laget. Perfekt balanserte, ufattelig samspilte og spillere som Henry, Bergkamp og Pires som kunne gjøre vanvittige ting helt på egenhånd. Videoen jeg postet ovenfor gir meg tårer i øyene. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Helt enig med deg. Dog spilte jo 00-05 mye av den samme fotballen, men den beste fotballen spilte vi under Invincibles sesongen. RvP som vår "Bergkamp" kombinert med Benzema som vår nye Henry pluss Nasri, Cesc og forhåpentligvis Gervinho/Hazard/Dzsudzsak så kan det bli meget bra offensivt og hvis vi forhåpentligvis får Matuidi inn også så har vi hvertfall en utrolig sterk midtbane og et utrolig angrep. Hvis det samtidig drilles mye på forsvaret under hele preaseason så kan det bli en meget god sommer. Håper virkelig Wenger svir av noen summer denne sommeren Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvis Spurs ender opp med å snappe Falcao foran øynene på oss, vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre. Hvis det skjer, selv med våre større økonomiske muskler og CL-fotball, da forteller det alt om våre ambisjoner. Hvis det er sånn at det står mellom oss og Spurs må det være lov å være optimistisk. Han eller Benzema er begge glimrende kjøp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 I følge John Cross gir vi absolutt alt for å sikre oss Eden Hazard, og det spekuleres i at vi kan få ham for latterlige £12M. Gervinho er også en spiller Wenger er interessert i. http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-transfer-news-Arsene-Wenger-lining-up-Lille-duo-winger-Eden-Hazard-and-striker-Gervinho-article741013.html 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er Nigel Reo-Coker god? Leste at Villa slipper ham, og de få kampene jeg har sett av han har han virket bra. Kunne vært en god backup? Eller kanskje dette er helt på jordet. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er Nigel Reo-Coker god? Leste at Villa slipper ham, og de få kampene jeg har sett av han har han virket bra. Kunne vært en god backup? Eller kanskje dette er helt på jordet. Tror ikke han vil tilføye laget vårt noe spesielt. Mer dødkjøtt å betale lønn til er ikke nødvendig. Mener å huske at han ikke var så verst for ett par år siden, men i det siste har jeg sett heller lite av han. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå