Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) En av våre 'negotiators' er i dag i Sør-Amerika for å se Ricardo Alvarez spille i Copa Libertadores-semifinalen. Ryktene om at han har signert en førkontrakt med oss er bullshit, da han har tre år igjen av kontrakten, men vi er tydeligvis interesserte. Edit: Bayern Munich step up chase for Bendtner Endret 25. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skeptisk hvis vi må ut med penger for å få han. Burde virkelig være god han der. Little Prince (Nasri), If you want to be King, You know you have to leave Haha, digg å se at Ferguson har sendt den store stygge ulven etter vår lille Messi. For et kompliment til Nasri! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Evra har for øvrig vært ute og spredd kvalme: Little Prince (Nasri), If you want to be King, You know you have to leave Seriøst, fuck the fuck off, din ekle, respektløse lille cunt. Kunne nesten tippet at det der var Evra bare av å lese quoten. Cunt i Xavi klasse! Elsker personen Clichy like mye som min egen bror, men han er rett og slett ikke god nok for førstellever-plass i Arsenal. Han er dårlig 1v1, han står bare å ser på når motstanderen slår innlegg, han er dårlig i lufta, han har ikke gode innlegg, han er ikke duellsterk, han har dårlig posisjonering (er ikke på lag med resten av forsvarsfirern, dette skjer hver kamp!), og han er lite vokal på banen. Så til de positive egenskapene: veldig rask, god til å forsere spillere, god til å lese spillet, og bryte ballbane. Han begår minst en grov feil hver kamp. Det typiske eksempelet er vel at han forsøker å drible seg forbi en motstander, så mister han ballen og motstanderen får en giga-sjanse. Beklager hvis jeg fremsto respektløs ovenfor Clichy. Han har gjort utrolig mye for klubben og han er en fantastisk fyr. Det var godt å høre Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skeptisk hvis vi må ut med penger for å få han. Burde virkelig være god han der. Little Prince (Nasri), If you want to be King, You know you have to leave Haha, digg å se at Ferguson har sendt den store stygge ulven etter vår lille Messi. For et kompliment til Nasri! Tviler på at det er Ferguson som har bedt Evra sagt det der. Kilde forøvrig? Virker veldig cuntish, selv til Evra å være. Idiotisk også. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du finner det på omtrent alle engelske fotballsider. Selve intervjuet er fra L'Equipe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nasri handed ultimatum - Cesc and RvP off Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Seriøst. Det der er jævla dårlig gjort. Jeg dreit nest på meg, til jeg tok til fornuft og leste artikkelen først. Står ingenting om at RvP og Cesc stikker fra klubben der, annet enn at de er i Amerika nå. Og jeg tviler på at noen av dem har ambisjoner om å spille i MLS. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Seriøst. Det der er jævla dårlig gjort. Jeg dreit nest på meg, til jeg tok til fornuft og leste artikkelen først. Står ingenting om at RvP og Cesc stikker fra klubben der, annet enn at de er i Amerika nå. Og jeg tviler på at noen av dem har ambisjoner om å spille i MLS. Hehe, jeg vet og det var litt meningen Hjertet hoppet over et slag når jeg leste det selv. Det som står om Nasri er noget urovekkende dog. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 For alt jeg bryr meg kan vi selge Nasri nå. Blir klarere og klarere at han presser klubben for mer penger, og som det står i artikkelen har han enda til gode å gjøre seg "fortjent" til å tjene £100k i uka. (Personlig så syns jeg det er altfor ekstreme summer, men det får nå være) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hva er urovekkende med det? Det er bedre at vi gir ham et ultimatum nå enn at han tar en Torres i slutten av overgangsvinduet, eller går gratis neste sesong. Edit: @Benbjo Endret 25. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hva er urovekkende med det? Det er bedre at vi gir ham et ultimatum nå enn at han tar en Torres i slutten av overgangsvinduet, eller går gratis neste sesong. Får vi 50£ mill for Nasri jubler jeg. Liverpool kom styrket ut av Torres salget. Dårlig eksempel Det er urovekkende fordi Nasri opplagt presser klubben for penger Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gervinho: "Ive made my choice. The fans and directors want me to stay. But whether I stay or leave, everybody will know my decision soon." Tar gjerne imot Gervinho om vi ikke får Benzema. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gervinho: "Ive made my choice. The fans and directors want me to stay. But whether I stay or leave, everybody will know my decision soon." Tar gjerne imot Gervinho om vi ikke får Benzema. Benzema er flere klasser over Gervinho. Hadde vi endt opp med Gervinho hadde det blitt en nedtur. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi kommer aldri til å kjøpe Benzema. Det er ingen hemmelighet at Wenger liker å flørte med store navn, men når alt kommer til alt, sitter vi sikkert igjen med Connor Wickham. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det positive med om vi hadde fått Gervinho er at da hadde Sagna fått en hår utfordrer. Sanchez ligger vell i nesten samme prisklasse? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Som Benzema, ja? Udinese avlso et bud på 35 millioner euro i vinter, så han er det bare å glemme. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Som Benzema, ja? Udinese avlso et bud på 35 millioner euro i vinter, så han er det bare å glemme. Udinese mener at han er verdt det samme som Messi. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Udinese mener at han er verdt det samme som Messi. Nei, det gjør de ikke. Det er bare noe de sier for å få presset prisen opp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Gunners finalise Barca swoops To av Barcas største talenter. Spennende! Edit: Wenger Makes Progress With Bargain Benzema Pursuit Tenk om vi får Benzema for latterlige £7M! Det ryktes også at vi har lagt inn bud på Falcao. Endret 26. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Gunners finalise Barca swoops To av Barcas største talenter. Spennende! Edit: Wenger Makes Progress With Bargain Benzema Pursuit Tenk om vi får Benzema for latterlige £7M! Det ryktes også at vi har lagt inn bud på Falcao. Fint med Barcatalenter, men synd vi kommer til å få sommere med "Bellerin/Toral has Barca DNA" dersom de blir gode. Selv om jeg gjerne vil ha Falcao/Benzema i klubbe skjønner jeg ikke helt hvor de skal spille. Skal vi spille 4-4-2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå