Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

FØRSTE SIGNERING!

Carl Jenkinson kommer fra Charlton Athletic for £1m, melder finsk 'FA'.

:tease:

I tillegg slippes (endelig) Mark Randall på free transfer, det bekreftet han på facebooksiden hans. Får vi solgt Almunia, Denílson og Bendtner så fort som mulig blir jeg fornøyd.

Ifølge YoungGuns er kompensasjonen for Jenkinson på £3M.

Forøvrig fantastiske nyheter at Randall forsvinner. Det er ikke bare i førstelaget hvor vi må bli kvitt dødkjøtt, men også innenfor reservene.

Mulig de har oppdatert siden, men det står at Charlton egentlig ville ha £3mill. De har fått 1.

Grei signering med tanke på at vi ikke har noen (gode) høyrebacker på reservelaget. Tviler dog på at denne Jenkinson kommer til å spille noe særlig de neste årene. Utlån i et par sesonger antagelig. Han har spilt "hele" 8 kamper for Charton fra 2009-2011 og var på utlån i 2010 til Eastbourne Borough (6 divisjon!) og spilte 4 kamper. Altså ikke engang fast på noen av lagene. Meget skeptisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On the Clichy story, all I have is that he won't sign a new contract... if that's the case, he'll be gone. He's been poor and he knows it.

For en dag! Sommerens første kjøp, Randall skal vekk og på toppen av det hele, Clichy blir solgt!

Lenke til kommentar
On the Clichy story, all I have is that he won't sign a new contract... if that's the case, he'll be gone. He's been poor and he knows it.

For en dag! Sommerens første kjøp, Randall skal vekk og på toppen av det hele, Clichy blir solgt!

Hvor er det fra?

Fornøyd med Jenkinson, forresten. Han er visstnok gooner i tillegg.

Lenke til kommentar

Almunia, Denílson, Clichy, Eboué, Diaby, Nasri, Cesc, Arshavin, Rosicky, Squillaci og Bendtner. Det er alle spillere som har i mer eller mindre grad usikre fremtid i Arsenal. Det er utenkelig å kvitte seg med alle, faktisk vil jeg påstå at det er galskap å kvitte seg med mer enn 5, så jeg ser gjerne at spillere som Diaby, Chamakh og Arshavin blir. Nasri og Cesc er vi desperate etter å beholde, men begge tilfeller er ikke i 100% våre hender. Hvis vi blir tvunget til å selge én av de (for å ikke snakke om begge) vil jeg si at det er på grense til krise, for da er vi nødt til å beholde flere av de som ikke er så gode.

Dette er uten tvil et stort puslespill som Wenger kommer til å ha hodebry om i ganske lang tid fremover. Heldigvis er det ingen som helst tvil om at Almunia og Denílson må ut. Squillaci også, om det hadde vært opp til meg, men jeg tviler på at Wenger selger en spiller etter kun 1 år i klubben. Jeg kom også over dette på twitter:

There is no way Nik, Clichy, Denilson and Cesc ALL go this summer. That's four homegrown player spots. We wont replace them with HG players.

Og det er et godt poeng. Kinkig situasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det går sterke rykter om at Agüero har signert for Real Madrid. Kanskje dette åpner for et salg av Benzema? Det hadde i så fall vært helt ufattelig digg. Slå til, Wenger!

Har følgt Atletico lenge, og Agüero har sterke følelser til klubben. Hadde han reist til Real hadde det vært sinnsykt overaskende og skuffende. Blir litt som om Cesc skulle reist til Tottenham.

Forøvrig fantastiske nyheter at Randall forsvinner. Det er ikke bare i førstelaget hvor vi må bli kvitt dødkjøtt, men også innenfor reservene.

For å ikke snakke om lønnen Randall fikk etter han fikk den nye kontrakten sin for 2(?) år siden! Var vell snakk om ca 20 000kr mindre i uken en Wilshere, noe som nesten er skammelig.

Nå skal ikke jeg dømme noen, men syns det er veldig respektløst i grunn at noen kan nesten juble over at Clichy forsvinner. En spiller som har vært i Arsenal i 8 år og bidratt mye til klubben. Ja han har hatt en nedover form kurve, men for i mine øyner er han en stor mann i Arsenal og fortjener all respekt han kan få. Husk han er en homegrown player i tillegg! Samme gjelder forøvrig Eboue.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Almunia, Denílson, Clichy, Eboué, Diaby, Nasri, Cesc, Arshavin, Rosicky, Squillaci og Bendtner. Det er alle spillere som har i mer eller mindre grad usikre fremtid i Arsenal. Det er utenkelig å kvitte seg med alle, faktisk vil jeg påstå at det er galskap å kvitte seg med mer enn 5, så jeg ser gjerne at spillere som Diaby, Chamakh og Arshavin blir. Nasri og Cesc er vi desperate etter å beholde, men begge tilfeller er ikke i 100% våre hender. Hvis vi blir tvunget til å selge én av de (for å ikke snakke om begge) vil jeg si at det er på grense til krise, for da er vi nødt til å beholde flere av de som ikke er så gode.

Dette er uten tvil et stort puslespill som Wenger kommer til å ha hodebry om i ganske lang tid fremover. Heldigvis er det ingen som helst tvil om at Almunia og Denílson må ut. Squillaci også, om det hadde vært opp til meg, men jeg tviler på at Wenger selger en spiller etter kun 1 år i klubben. Jeg kom også over dette på twitter:

There is no way Nik, Clichy, Denilson and Cesc ALL go this summer. That's four homegrown player spots. We wont replace them with HG players.

Og det er et godt poeng. Kinkig situasjon.

Du glemmer Vela, Traore, Botelho, Bartley i hvertfall.

Ganske sikker på at Diaby blir. Jeg er HELT sikker på at Squillaci blir.

Av de fire du nevner i qouten så tror jeg mest på at Denilson blir faktisk.

Lenke til kommentar

Almunia, Denílson, Clichy, Eboué, Diaby, Nasri, Cesc, Arshavin, Rosicky, Squillaci og Bendtner.

Ingen av disse er ordentlige førstelagsspillere. Bartley og Botelho har ikke engang spilt for Arsenal (jeg vet Bartley har spilt i 1 CL-kamp for lenge siden), mens Traoré og Vela har vært respektivt 3. og 6. (?) valg i sine posisjoner. Dessuten har alle disse vært på utlån.

Jeg er helt sikker på at Denílson forsvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Almunia, Denílson, Clichy, Eboué, Diaby, Nasri, Cesc, Arshavin, Rosicky, Squillaci og Bendtner.

Ingen av disse er ordentlige førstelagsspillere. Bartley og Botelho har ikke engang spilt for Arsenal (jeg vet Bartley har spilt i 1 CL-kamp for lenge siden), mens Traoré og Vela har vært respektivt 3. og 6. (?) valg i sine posisjoner. Dessuten har alle disse vært på utlån.

Du skrev ikke noe om førstelagsspillere. De er forsatt Arsenalspillere meg usikker fremtid.

Lenke til kommentar

Du skrev ikke noe om førstelagsspillere. De er forsatt Arsenalspillere meg usikker fremtid.

Det lå mellom linjene, ikke min feil at du ikke greier å få det med deg. Hvis du ser på bidrag i form av apps for førstelaget og antall år i klubben vil du legge merke at de spillerne jeg har listet opp har mye mer innflytelse på førstelaget enn effin' Carlos Vela og co. De er så langt nede på lista at jeg egentlig ikke bryr meg om hva som skjer med de.

Endret av iRoman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger drops massive new hint about Benzema bid

Arsene Wenger has dropped a major hint that he is ready to make a spectacular move for Karim Benzema.

Wenger says a move for Real Madrid's French striker "doesn't seem impossible" even if it would represent a big change in transfer policy for the Arsenal manager.

Benzema, 23, may be available this summer as Real Madrid boss Jose Mourinho looks to shake-up his squad to fund a move for Manchester City's Carlos Tevez.

Wenger said: "Viewed from the outside, it doesn't seem impossible today. He's a player that I like.

"I think he's intelligent in his movement, I think he is capable of combining well and making a difference, and of doing individual moves as well. So, for me he's a player who's at the top level in the world."

Wenger has insisted he will be active in the transfer window this summer but has already warned he will shy away from "£50m signings" and Arsenal would have to shatter their transfer record and pay around £20m for Benzema.

But that sort of calibre of signing would please the Arsenal fans who are desperate for Wenger to break with his philosophy and spend big. Lorient's French international Kevin Gameiro is also on Wenger's list of potential strikers.

SIGN HIM UP!!!

Lenke til kommentar

Benzema hadde vært helt fantastisk. Ved å hente ham, hadde vi også sendt ut en beskjed til spillere om Cesc og Nasri om at vi mener alvor neste sesong.

Evra har for øvrig vært ute og spredd kvalme:

Little Prince (Nasri), If you want to be King, You know you have to leave

Seriøst, fuck the fuck off, din ekle, respektløse lille cunt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg dømme noen, men syns det er veldig respektløst i grunn at noen kan nesten juble over at Clichy forsvinner. En spiller som har vært i Arsenal i 8 år og bidratt mye til klubben. Ja han har hatt en nedover form kurve, men for i mine øyner er han en stor mann i Arsenal og fortjener all respekt han kan få. Husk han er en homegrown player i tillegg! Samme gjelder forøvrig Eboue.

Elsker personen Clichy like mye som min egen bror, men han er rett og slett ikke god nok for førstellever-plass i Arsenal. Han er dårlig 1v1, han står bare å ser på når motstanderen slår innlegg, han er dårlig i lufta, han har ikke gode innlegg, han er ikke duellsterk, han har dårlig posisjonering (er ikke på lag med resten av forsvarsfirern, dette skjer hver kamp!), og han er lite vokal på banen. Så til de positive egenskapene: veldig rask, god til å forsere spillere, god til å lese spillet, og bryte ballbane. Han begår minst en grov feil hver kamp. Det typiske eksempelet er vel at han forsøker å drible seg forbi en motstander, så mister han ballen og motstanderen får en giga-sjanse.

Beklager hvis jeg fremsto respektløs ovenfor Clichy. Han har gjort utrolig mye for klubben og han er en fantastisk fyr.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...