Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Cesc er vel ikke engang i London nå, så vidt jeg vet?

 

Edit: Samir Nasri:

“Arsene Wenger played a big role in me coming here. I believe in the project. We’ll sit down and talk it through [contract negotiations].”

 

Fra Goonertalk. Lovende!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går rykter om at Cesc har tatt farvel med sine lagkompiser på trening i dag. Aner ikke hvor troverdig kilden er dog: http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/05/cesc-fabregas-says-his-goodbyes-to.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AshburtonGrove+%28AshburtonGrove.co.uk%29

 

Står ingenting om lagkompisar der, berre ansatte som er nemnt. At det har skjedd i dag er også heller tvilsomt, då han ikkje er i London no, i tillegg til at laget ikkje har trening.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Edit: Samir Nasri:

“Arsene Wenger played a big role in me coming here. I believe in the project. We’ll sit down and talk it through [contract negotiations].”

 

Fra Goonertalk. Lovende!

 

Ikke tilfeldig at han gir et så stort hint noen dager etter Cesc visstnok skulle sagt hade. Det er ingen hemmelighet at Nasri har ekstremt lyst på Cesc sin plass.

 

Dzsudzak til Juventus, FAEN. Vi trenger virkelig en skikkelig venstreving.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at Cesc har spilt sin siste kamp for oss. Forferdelige nyheter, det er åpenbart, da vi sikkert bare kjører Nasri inn i Cescs posisjon og lar det være med det. Hadde vi hatt ambisjoner hadde vi gjort som Juventus i 2001 da de solgte Zidane. De satte seg ikke ned å grein, men snappa opp Buffon, Nedved og Thuram og tok Serie A de to neste årene. En lignende transferspree hadde gitt oss håp foran neste sesong, men Morgan Amalfitano og Kevin Gameiro er ikke slike signeringer. Drar Cesc tror jeg hjulene faller av vogna totalt, og vi er ute av topp 4 neste sesong.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja. Teknisk sett er Cesc vår beste spiller, men han har tross alt bare startet 22 kamper denne sesongen, og ikke imponert nevneverdig i noen av dem. Jeg tok en kikk på pallene i Månedens spiller-kåringene vi har hatt her på forumet, og han er ikke på noen av dem. Dersom vi selger Cesc, finner vi forhåpentligvis en ny playmaker vi kan bygge laget rundt. En som ikke er like mye skadet som Cesc, og som er 100 % fokusert på Arsenal. Vi vet jo alle at det bare er et spørsmål om tid før Cesc stikker til Barca.

 

Ikke misforstå meg, dog. Cesc er en magisk spiller, og jeg vil aller helst at han blir i Arsenal litt til.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at Cesc har spilt sin siste kamp for oss. Forferdelige nyheter, det er åpenbart, da vi sikkert bare kjører Nasri inn i Cescs posisjon og lar det være med det. Hadde vi hatt ambisjoner hadde vi gjort som Juventus i 2001 da de solgte Zidane. De satte seg ikke ned å grein, men snappa opp Buffon, Nedved og Thuram og tok Serie A de to neste årene. En lignende transferspree hadde gitt oss håp foran neste sesong, men Morgan Amalfitano og Kevin Gameiro er ikke slike signeringer. Drar Cesc tror jeg hjulene faller av vogna totalt, og vi er ute av topp 4 neste sesong.

 

Det er vi nok uansett, dessverre.

Lenke til kommentar

Dersom vi selger Cesc, finner vi forhåpentligvis en ny playmaker vi kan bygge laget rundt. En som ikke er like mye skadet som Cesc, og som er 100 % fokusert på Arsenal.

Dette er vel og bra, men realistisk sett, hvem er denne spilleren? Jeg kan ikke se noen som er til salgs og i vår prisklasse som kan ta over Cescs rolle.

 

Benbjo: Nei, det er helt opp til Wenger om vi når CL også neste år. 2-3 kvalitetssigneringer i riktige posisjoner og vi kommer til å holde Spurs og Liverpool bak oss ganske komfortabelt. Vi har likevel ikke sjans på ligagullet. Det toget har gått for noen år nå.

Lenke til kommentar

Dette er vel og bra, men realistisk sett, hvem er denne spilleren? Jeg kan ikke se noen som er til salgs og i vår prisklasse som kan ta over Cescs rolle.

Det er et godt spørsmål. Jack Wilshere og Aaron Ramsey er nok det langsiktige svaret, men de er ikke klare enda, dessverre.

 

Men som sagt håper jeg inderlig at Cesc blir, og føler meg faktisk ganske trygg på at han gjør det. Barca har verken råd eller behov for ham, og Wenger kommer til å tviholde på ham. Cesc vet nok at han faktisk ikke hadde fått spille fast for Barca engang. Hvis han er fornuftig venter han en eller to sesonger. Da begynner Xavi å dra på årene, og da er Ramsey og Wilshere forhåpentligvis gode nok til å ta over playmaker-ansvaret.

Lenke til kommentar

For en utrolig ubrukelig artikkel. Det er jo bare en sammensetning av usammenhengende sitater. Det er ikke engang tatt fra samme intervju. Det andre sitatet omhandler ikke engang Denílson, hvis du leser artikkelen hvor det stammer fra. Det er heller ikke noe nytt stoff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gah, fikk nettopp med meg at Balázs Dzsudzsák har signert for Juventus. På de to siste sesongene har han totalt 30 mål og 27 assists på 65 kamper i Eredivisie. Han hadde vært et perfekt kjøp som venstrekant.

 

Hvor har du fått vite dette?

 

Forøvrig er Charles N'Zogbia gjerne en spiller jeg ser kommer inn i sommer og selv om han kanskje ikke har like gode statistikker som Dzsudzsak så er han hvertfall "proven" i Premier League i motsetning til mange av de andre spillerene som blir koblet til oss.

Lenke til kommentar

FØRSTE SIGNERING!

 

Carl Jenkinson kommer fra Charlton Athletic for £1m, melder finsk 'FA'.

 

:tease:

 

I tillegg slippes (endelig) Mark Randall på free transfer, det bekreftet han på facebooksiden hans. Får vi solgt Almunia, Denílson og Bendtner så fort som mulig blir jeg fornøyd.

 

Ifølge YoungGuns er kompensasjonen for Jenkinson på £3M.

 

Forøvrig fantastiske nyheter at Randall forsvinner. Det er ikke bare i førstelaget hvor vi må bli kvitt dødkjøtt, men også innenfor reservene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...