Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Silly season er offisielt i gang folkens! Det ryktes at vi forhandler med Inter om et salg av Gael Clichy. Jeg blir veldig fornøyd hvis vi får solgt Clichy for gode penger til Inter, og får inn en venstreback som har sine kvaliteter i det defensive, som ikke gjør 1 grov feil i hver eneste kamp. Endret 22. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Har du link? Baines som erstatter hadde vært fantastisk. Edit: Hvilke twitter-folk er mest pålitelige på ryktefronten? Følger selvsagt J. Sanderson fra før av. Endret 22. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Profilerte DarrenArsenal1 som melder det. Edit: Hvilke twitter-folk er mest pålitelige på ryktefronten? Følger selvsagt J. Sanderson fra før av. Skaffet meg Twitter først i høst, og siden vi ikke har kjøpt noen spillere vet jeg ikke hvem som er pålitelig. Skal si i fra ved neste kjøp/salg. Endret 22. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har du link? Baines som erstatter hadde vært fantastisk. Edit: Hvilke twitter-folk er mest pålitelige på ryktefronten? Følger selvsagt J. Sanderson fra før av. Tror Baines blir altfor overpriset til at vi kommer til å hente han. For en ukes tid siden gikk det rykter om at Manchester City var interesserte i et kjøp og salgssummen ble nevnt rundt £25M. Skulle gjerne likt å se Taye Taiwo, men dessverre fikk Milan snappet han opp på free transfer.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Baines hadde vært veldig bra, ja, hvis han ikke hadde vært en katastrofe bakover. Hva sier dere om denne forsvarsfireren: Sagna - Djourou - Vermaelen - Sakho 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Baines hadde vært veldig bra, ja, hvis han ikke hadde vært en katastrofe bakover. Hva sier dere om denne forsvarsfireren: Sagna - Djourou - Vermaelen - Sakho Sakho er et monster i midten så sånn sett ville jeg heller at Vermaelen på venstrebacken mtp. venstrebeinet hans. Sakho er ikke like teknisk god som TV5. Giorgio Chiellini på venstrebacken hadde heller ikke vært å forakte. Sagna - Djourou - Vermaelen - Chiellini Temmelig pen forsvarsrekke det der også Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Faren til Bendtner har nå uttalt at Nicklas er 100 % åpen for et salg, og at det er stor interesse fra både England og Tyskland. Hvis vi ikke får Benzema eller Falcao til å erstatte ham, stemmer jeg for at Walcott omskoleres til spiss. Han har blitt en dødelig avslutter, og med sin fart kunne han dannet et helt vanvittig spisspar sammen med van Persie i en 4-4-2-formasjon. Dette avhenger selvsagt av at vi henter en ny kantspiller. Gjerne en kjapp, teknisk og direkte spiller som kan bidra med både mål og assists. Hazard tar jeg svært gjerne imot. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Enig med at Walcott på topp hadde vært digg, men uansett om Walcott omskoleres eller ikke, trenger vi en ny spiss (og kant). Det er totalt uaktuelt å bare ha 3 gode spisser - der 2 er 100% kjeks - når man spiller 4-4-2. Syns vi skal kjøpe en skikkelig spiss i verdensklasse, en spiss som gjør savnet av RvP minimalt, en Benzema, en Falcao, eller til nøds Gameiro. Når det kommer til ny kant, håper jeg også på Hazard, men jeg frykter at han blir for dyr på grunn av ny kontrakt og interesse fra alle toppklubbene i Europa. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det hadde vært synd om vi solgte Bendtner. Han er den beste hodespilleren vi har og har fått svært få sjanser. Han er bedre enn Chamakh. Mye bedre. Selger vi ham trenger vi selvsagt en erstatter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg vil også svært gjerne ha en ny spiss, men det er andre posisjoner som bør prioriteres. In other news: Almunia, Denilson & Rosicky ‘free to leave’ Arsenal Endret 23. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg vil også svært gjerne ha en ny spiss, men det er andre posisjoner som bør prioriteres. In other news: Almunia, Denilson & Rosicky ‘free to leave’ Arsenal Kommer til å forsvinne mange dette vinduet gitt. Almunia, Denilson, Bendtner, Vela, Rosicky i hvertfall. Så får vi se hva som skjer med Fabregas, Nasri, Clichy, Traore, Eboue. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Eden Hazard has told RMC Radio he has no intention of leaving Lille in the summer."My feet are on the ground. I have a contract until 2015. I'm playing in a great team, we have Champions League next season. I still have many things to learn at this club, lots of things still to do, maybe after I do these I will move to a big club. But we shall see in the future." Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Ryktene sier at vi er interesserte i å hente Mario Götze. http://www.youtube.com/watch?v=5DcbtKvaD8c Rask, teknisk og kreativ unggutt som fikk seks mål og 15 assists i Bundesliga denne sesongen. Jeg ser svært gjerne at Wenger henter ham i sommer, selv om han nok vil koste flesk. Edit: Arsène Wenger tells Téléfoot: "For the first time in a while, I will be very active in the transfer market." Fra YoungGuns på twitter. Endret 23. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Om Wenger brukar store pengar på ein ung, sentral midtbanespelar blir eg veldig skuffa. Det er kanskje det siste vi treng. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Baines hadde vært veldig bra, ja, hvis han ikke hadde vært en katastrofe bakover. Hva sier dere om denne forsvarsfireren: Sagna - Djourou - Vermaelen - Sakho Tenk over det Hegland sa i kamptråden. Djourou har vært en bøtte med dritt etter at han kom tilbake fra skade. Jeg er hvertfall ikke trygg med han der bak. Håper han kan finne tilbake til gamle takter og bli like dominant som han var før. Hvor mange dødballmål har vi egentlig sluppet inn i år? 20? Fjern ti av de, og vi hadde vunnet serien. Inn med Cahill. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Om Wenger brukar store pengar på ein ung, sentral midtbanespelar blir eg veldig skuffa. Det er kanskje det siste vi treng. Kan han ikke spille på kanten? Hvis ikke er det nok lite nødvendig å bruke penger på ham, ja. Edit: Forlenget versjon av Wenger-quoten jeg postet tidligere i dag: ‘The market will be hyperactive because everyone believes financial fair play will happen soon,' he told Telefoot. ‘So we are quickly doing the last buying before the stores will be closed. ‘We have to face many comments, but I have enough experience that the club is in a healthy financial situation and we have got the basis of the team - but we know we want to be stronger next year. 'For the first time in a while, I will be very active.' Endret 23. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har virkelig ikke lyst til å håpe på noe, men den siste setningen gjorde meg jævlig spent. Hvem henter vi? Jeg gleder meg til sesongstart allerede.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Om Wenger brukar store pengar på ein ung, sentral midtbanespelar blir eg veldig skuffa. Det er kanskje det siste vi treng. Kan han ikke spille på kanten? Hvis ikke er det nok lite nødvendig å bruke penger på ham, ja. Jo, det ser slik ut. Og han ser unektelig ut som ein utruleg spennande spelar. Likevel, det er ikkje spennande og unge spelarar eg meinar vi bør bruke brorparten av pengane våre på i sommar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Gah, fikk nettopp med meg at Balázs Dzsudzsák har signert for Juventus. På de to siste sesongene har han totalt 30 mål og 27 assists på 65 kamper i Eredivisie. Han hadde vært et perfekt kjøp som venstrekant. Edit: Var visst bare oppspinn. Endret 23. mai 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det går rykter om at Cesc har tatt farvel med sine lagkompiser på trening i dag. Aner ikke hvor troverdig kilden er dog: http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/05/cesc-fabregas-says-his-goodbyes-to.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AshburtonGrove+%28AshburtonGrove.co.uk%29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå