Stefan_B Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://www.talksport.co.uk/radio/football-first/blog/2011-05-21/rivoire-huge-english-clubs-are-looking-gervinho Intervju med Xavi Rivoire om spillere som Eden Hazard, Gervinho, Sakho, M'Vila og et par til. Det er 4 spillere som man kan drømme sterkt om og det man kan høre på Rivoire hvor entusiastisk han blir når han snakker om Hazard, Sakho og M'Vila. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Fra en fyr som var på Chadwell Heath(West Ham trening) idag: Parker, he said he might stay..see what happens (a footballers no), he said "i know i cant join Tottenham" though. Da var 1 konkurrent borte. Ikke til Tottenham om man skal tro fyren selv. Endret 22. mai 2011 av Maefteda 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "We have lists - number one, two, three - and we will try to achieve them. Unfortunately it does not always go like planned. It is very difficult to make things happen. We will work on strengthening the team. We are definitely out on the market - that is for sure. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 We need good players, world-class players. We will try to buy the right players. Håper virkelig at Wenger holder ord. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Liker det jeg leser, men så kan man jo spørre seg hva Wenger legger i verdensklasse. Er det et stort talent? Er det en erfaren spiller som Squillaci? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 We need good players, world-class players. We will try to buy the right players. Håper virkelig at Wenger holder ord. Fra hvor? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 We need good players, world-class players. We will try to buy the right players. Håper virkelig at Wenger holder ord. Fra hvor? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6945733,00.html? Glemte å ta med den delen om at han bare vil handle om han finner den rette spilleren etc som han lirer av seg i hvert vindu. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Selvsagt sier han det. Hvorfor skal han hente spillere vi ikke trenger? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Arsene Wenger expects to be active in the transfer window this summer but has warned Arsenal fans not to expect extravagant spending. Første setningen i den artikkelen.. ga meg ikke akkurat store forhåpninger. Tror rett og slett ikke Wenger er den manageren som kommer til å føre oss til gull verken neste sesong eller sesongen etter der. Skulle gjerne sett en ny manager snart før Wenger herper hele arven sin. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det Wenger sier er at han ikke har tenkt å bruke £50M på én spiller, noe som er helt greit. Han utelukker ikke store signeringer, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tør ikke håpe på noe. Er bare redd for å bli skuffet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det Wenger sier er at han ikke har tenkt å bruke £50M på én spiller, noe som er helt greit. Han utelukker ikke store signeringer, snarere tvert imot. Store signeringer for Wenger er spillere til £10-12M. Spillere til £20M er hva Wenger egentlig utelukker. En spiller til £50M er for Wenger like fjernt som enden av universet er for oss andre.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det får være din tolking. For meg virker det som om Wenger endelig er klar for å hente forsterkningene som trengs. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det får være din tolking. For meg virker det som om Wenger endelig er klar for å hente forsterkningene som trengs. Jeg håper for all del du har rett kjære Professor. Jeg er bare redd vi alle sammen blir utrolig skuffet i løpet av sommeren og sesongen som kommer.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Personlig tror jeg ikke Wenger kommer til å bryte transferrekorden (150m? :!: ) denne sommeren. I hans hjerne var vi nok super-nært gullet, og han vil derfor fortsette å hente ukjente talenter, som han mener vil hjelpe oss å vinne et trofe. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hold dere unna Samba og Jones! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hold dere unna Samba og Jones! Denne stiller jeg meg bak! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hold dere unna Samba og Jones! Ahh Phil Jones... En våt drøm Må vell dog ut med nærmere 200 mill for han, så da vil det nok aldri skje med Wenger bak roret. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 kan vel med ganske god sikkerhet si at han vil slå Damien Duffs rekordsum ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå