Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Louis Saha? :S Holder det ikke med Rosicky da? Kjeks er vel det siste dere trenger nå. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 vell. Saha vil jo komme på billig salg, og han har spilt veldig bra for Everton. Er bare konseptet med Saha jeg ikke helt liker. Men nok en gang... Det er bare rykter! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Spurs move for £7.5m disgruntled former Arsenal star Om han er tilgjengelig for den prisen - hent! Personlig har jeg ikke så mye i mot Flamini som mange andre gooners, selv om jeg skal innrømme at jeg var irritert da han valgte å dra til Milan. Men mtp. hvordan han ble behandlet av mange fans og ikke minst Wenger før han slo til syns jeg ikke vi har rett til å være sure. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er så tilfredstillende å høre om hvor misfornøyde noen av de som forlater laget blir. Diiigg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) iRoman, det mener jeg også. Men samtidig var han ikke særlig hyggelig mot oss da han forlot, men jaja. Ville ikke ha klagd om han kommer tilbake, men btw som andrespiller i defensiv midtbane. Han ligger bak Song i kø, punktum. Endret 13. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Flamini vs Song hadde vært en særdeles interessant duell å følge. Uansett er jeg åpen for å hente Flamini tilbake, men jeg tror ikke Wenger gjør det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 12.26 Peterborough United manager Mark Cooper is hoping to agree a deal to sign Arsenal full-back Kerrea Gilbert after missing out on Simon Francis. Om det er noen som er villige til å betale for Gilbert er det bare å selge. Eneste han gjør er å ta opp plass på reservelaget. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://youngguns.wordpress.com/2010/01/13/...ompleting-move/ Ny unggutt på vei? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) 12.26 Peterborough United manager Mark Cooper is hoping to agree a deal to sign Arsenal full-back Kerrea Gilbert after missing out on Simon Francis. Om det er noen som er villige til å betale for Gilbert er det bare å selge. Eneste han gjør er å ta opp plass på reservelaget. Edit: Nvm, tenkte på Gibbs. Endret 13. januar 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Chamach ryktes forøvrig å være i nærheten av en overgang til Liverpool, men Tom Hicks har visst skrevet i en mail at januarvinduet vil være rolig for deres del (Chamach skulle angivelig gå for £12m). Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsen...icle285637.html Wenger will only have to pay around £500,000 up front for Galindo, but the rest will be based on appearances and achievements - with most South American experts believing this is a genuine coup. Får se om denne gutten er noe da. For den prisen er det greit å kjøpe et talent, men jeg synes kanskje vi kjøper i overkant mange 17-åringer. 10 things you need to know about the Bolivian wonderkid Ser bra ut dette. Han er over 190cm, med styrken som kommer med når du er så høy, og han er også god med ballen i beina. Endret 15. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://youngguns.wordpress.com/2010/01/13/...ompleting-move/ Ny unggutt på vei? Nå er han tydeligvis klar! http://www.arsenal.com/news/news-archive/-...-spanish-clubs- Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Går rykter at vi skal bruke £7m på Fulham-forsvareren Chris Smalling. Er mildt sagt skeptisk til å bruke så mye penger på en 20-åring som sannsynligvis ikke blir annet enn 5. valg på stopperplassen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 En med navn Smalling er heller ikke noe for oss. Hadde det enda vært Talling... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 En med navn Smalling er heller ikke noe for oss. Hadde det enda vært Talling... Den var virkelig tørr.. Forøvrig er Smalling 1,94 høy, så tror kanskje navnet litt ironisk ment! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5870149,00.html Hvorfor henter ikke vi han på lån?! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Å herregud om City får ENDA en tidligere Arsenal-spiller. Snapp han foran nesa deres, Wenger! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nei, vi har ikke bruk for Flamini. Dessuten har han tapt seg ganske mye siden han gikk ifra Arsenal, og det er et under at han ikke har starta mer i år. Gattuso har faktisk også vært i unåde hos Leonardo, og når Flamini ikke får spilletid da, sier det seg selv at han har tapt seg. Også har vi jo Song, Denilson og Diaby som alle kan fylle posisjonen + Eastmond og Coqueline. Flamini kommer bare til å hindre veksten av de andre, og dessuten kommer han ikke til å få nok spilletid i Arsenal, ei heller i City da tror jeg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hvis Flamini kneler foran Wenger, gråter, unnskylder seg og trygler ham om å hente ham tilbake, da kan vi KANSKJE vurdere å hente grådigperen tilbake som skopusseren til o store Song. In other news, vår nyeste signering, Galindo, er muligens eldre enn det han ga seg ut for å være. Endret 19. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå