Benbjo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) http://www.sportingo.com/football/a20088_manchester-united-arsenal-both-have-transfer-bids-accepted Skjønner ikke helt hvordan media tenker noen ganger. Greit at De Gea er bedre enn det vi har akkurat nå, men et kjøp av denne karen betyr at både Fabianski og Almunia skal ut. Dessuten ser jeg ikke for meg at Wojciech blir særlig happy med at en fyr som er like gammel som ham selv kommer rett inn og tar over. http://nz.sports.yahoo.com/football/news/article/-/9191407/arsenal-skipper-cesc-tells-agent-dein-to-explore-real-madrid-move-prospects/? javel? Synes dette høres rart ut. Er han så desperat altså? Endret 13. april 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Håper for all del vi ikke kjøper De Gea. Oppskrytt spiller og vil ikke forbedre keeperplassen betraktelig. Hvis vi skal kjøpe keeper burde vi kjøpe Neuer, da snakker vi forbedring. Så lenge Real Madrid betaler blodpris bryr jeg meg ikke nevneverdig hvor Cesc havner. Endret 13. april 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Håper for all del vi ikke kjøper De Gea. Oppskrytt spiller og vil ikke forbedre keeperplassen betraktelig. Hvis vi skal kjøpe keeper burde vi kjøpe Neuer, da snakker vi forbedring. Så lenge Real Madrid betaler blodpris bryr jeg meg ikke nevneverdig hvor Cesc havner. De Gea er ikke akkurat noe bedre enn Szczesny. Er vel kun erfaringen som taler for han fremfor Wojciech. Når det gjelder Neuer så er jeg helt enig. Verdens beste keeper pdd. Hvis Cesc skal forsvinne i sommer så håper jeg han forsvinner til Real Madrid fremfor Barcelona. Rett og slett fordi de er villige til å punge ut langt mer enn hva Barcelona er kapable til. Dog ender det vel ikke med at Wenger faktisk henter inn en spiller som er i stand til å erstatte Cesc så og si med en gang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ramsey kommer til å være Cesc erstatter Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ramsey blir nok ikke automatisk noe erstatter for Cesc. Er nok litt tidlig enda imo. Og let's face it: Cesc var mye bedre enn Ramsey da han var like gammel, men er veldig opptimistisk med vegne på en av mine favoritt spillere for framtiden Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pessimisten tenkte vel heller at Wenger mener at Ramsey kan erstatte Cesc. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pessimisten tenkte vel heller at Wenger mener at Ramsey kan erstatte Cesc. Du mener det er helt urealistisk at Ramsey kommer til å bli Cesc' erstatter når han blir solgt? Hva har dette med pessimisme å gjøre? Han er sannsynligvis er like godt alternativ til det man har råd til å kjøpe uansett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ramsey, om han utløser potensialet sitt er en verdig erstatter for Cesc. Forskjellen på han og Cesc i den alderen er stor, men mesteparten ligger i spillertypen Cesc var på den tida. Ramsey er mye mer lik slik Cesc er idag, enn det Cesc var når han var 19 år gammel. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pessimisten tenkte vel heller at Wenger mener at Ramsey kan erstatte Cesc. Du mener det er helt urealistisk at Ramsey kommer til å bli Cesc' erstatter når han blir solgt? Hva har dette med pessimisme å gjøre? Han er sannsynligvis er like godt alternativ til det man har råd til å kjøpe uansett. Selv om vi bestemmer oss for å holde Cesc i reservene for å råtne så skal vi uansett ha råd til å kjøpe oss en klassespiller for å erstatte han, men Ramsey er/var uansett et meget godt alternativ for å erstatte Cesc før skaden og hvis han hadde fått spille like mye som Wilshere har gjort denne sesongen så ville han hvertfall vært en het kandidat. Dog vet vi alle hvordan det har gått og hvis Ramsey skal ta over for Cesc så er det nok snakk om en sesong til eller to før vi vet om han er i stand til å ta over for Cesc. Min favoritt er Nasri innenfor troppen, men også han trenger en tilpassningstid før vi vet om han er i stand til å "bære" laget. Anyway: Det å erstatte Cesc uten å endre formasjon/spillestil tror jeg virkelig blir vanskelig. Hvis Cesc forsvinner må nok spillestilen også endres en del og det er ikke akkurat gjort over natten.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Mens du er inne på likhet og Douglas Costa; han ligner sykt på Eto'o hehe så jævlig og. Søkte på han og trodde først det var bilder av Eto'o som dukka opp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Pessimisten tenkte vel heller at Wenger mener at Ramsey kan erstatte Cesc. Du mener det er helt urealistisk at Ramsey kommer til å bli Cesc' erstatter når han blir solgt? Hva har dette med pessimisme å gjøre? Han er sannsynligvis er like godt alternativ til det man har råd til å kjøpe uansett. Selv om vi bestemmer oss for å holde Cesc i reservene for å råtne så skal vi uansett ha råd til å kjøpe oss en klassespiller for å erstatte han, men Ramsey er/var uansett et meget godt alternativ for å erstatte Cesc før skaden og hvis han hadde fått spille like mye som Wilshere har gjort denne sesongen så ville han hvertfall vært en het kandidat. Dog vet vi alle hvordan det har gått og hvis Ramsey skal ta over for Cesc så er det nok snakk om en sesong til eller to før vi vet om han er i stand til å ta over for Cesc. Min favoritt er Nasri innenfor troppen, men også han trenger en tilpassningstid før vi vet om han er i stand til å "bære" laget. Anyway: Det å erstatte Cesc uten å endre formasjon/spillestil tror jeg virkelig blir vanskelig. Hvis Cesc forsvinner må nok spillestilen også endres en del og det er ikke akkurat gjort over natten.. Hva Wenger har råd til å gjøre og hva han faktisk gjør er to forskjellige ting. Om Cesc drar til sommeren må man nok antagelig hente en slags erstatter for et par sesonger før Ramsey eventuelt tar steget helt opp. Jeg har aldri sagt noe annet. Det eneste jeg mener er at Ramsey antagelig vil være den personen som tar over når Cesc drar, men forbehold om at han blir 1 sesong til minimum. 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På lang sikt så er det jo godt mulig for Ramsey å erstatte Cesc, men om han stikker i sommer så burde Wenger få inn en forsterkning på midtbanen, noe jeg ikke tror han kommer til å gjøre. Litt pessimistisk tankegang, og jeg trodde du tenkte i samme bane. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gunners close on JenkinsonSkysports.com understands Arsenal have agreed a deal to sign highly-rated Charlton youngster Carl Jenkinson. "Skysports.com understands" er som regel et godt tegn! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Vi linkes ganske mye til Sakho nå for tiden, og vi skal visstnok ha kommet med et bud på £15m i mars, som PSG avslo, de vil tydeligvis ha £20m for den 21 årige franske bautaen. Han har dessuten nylig sagt: “If I do well, then clubs will look at me, but I plan to stay with PSG for a long time.” Andre klubber som er interessert er Inter, Bayern og Barcelona. Etter min mening høres £20m litt mye ut for en uerfaren 21 åring. Jeg ser heller at vi kjøper Cahill hvis vi skal bruke så mye på en stopper. Endret 19. april 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Har tenkt lenge på hvem jeg vil skal selges, og har kommet frem til følgende: Almunia (obviously), Squillaci, Denílson, Diaby, Bendtner (Traoré, Eastmond, Randall). Muligens også Eboué, med mindre vi kan endre kontrakten hans fra "spiller" til "mascot/cheerleader", hvis han virkelig er så viktig i garderoben. Hvis vi selger såpass mange spillere må de naturligvis erstattes, for vi trenger ikke bare en stamme, men også god bredde i laget. Almunia er den eneste som ikke trenger å erstattes, ettersom Don Vito sannsynligvis blir vår tredjekeeper neste sesong. Gary Cahill/Mamadou Sakho/Jan Verthongen erstatter Squillaci Carl-fyren/noen andre erstatter Eboué Scott Parker (urealistisk, jeg vet) erstatter Diaby Lansbury kan gjøre jobben til Denílson Bendtner erstattes av en ordentlig spiss + en ving a la Hazard inn. Vet at det er meget usannsynlig at det blir så mange endringer, men noe må Wenger gjøre. Han må innse og akseptere at enkelte spillere rett og slett ikke har mentaliteten til å hjelpe Arsenal til et trofé. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hadde Wenger hatt ltit baller hadde han gjort som Ferguson. Wenger uttalte jo nylig at Almunia hadde 1 år til på kontrakten og nesten hintet om at han ikke hadde planer om å kvitte seg med han før kontrakten går ut. Tviler også på at Squillaci blir solgt etter kun en sommer mtp. at det ville vært å innrømme et nederlag. Ikke akkurat Wenger å gjøre noe sånt. Denilson og Diaby forblir også i klubben mens jeg tror Rosicky, Eboué og Bendtner forsvinner i sommer. Forøvrig iRoman er jeg helt enig med deg i hvilke spillere som burde forsvinne, men jeg mener også at Rosicky burde bli solgt. Fyren holder ikke nivået lengre og ødelegger for andre spillere som vil gjøre en minst like god jobb som han. Samtidig hever han også en temmelig høy lønn. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det aller viktigste i sommer er i mine øyne å hente et midtbaneanker. Helt sykt at vi bare har én klassespiller i den posisjonen fra før av. Regner også med at vi henter Carl Jenkinson. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det aller viktigste i sommer er i mine øyne å hente et midtbaneanker. Helt sykt at vi bare har én klassespiller i den posisjonen fra før av. Regner også med at vi henter Carl Jenkinson. Yann M'Vila har blitt linket en del i det siste og ville jo vært en ypperlig signering. Vi ville da hatt 2 naturlig DM'er, men begge med to helt vidt forskjellige spillestiler. Slik jeg ser det trenger Song både en backup og en skikkelig konkurrent, men jeg har mine tvil over at Wenger kommer til å bruke rundt £12M på M'Vila. Forbløffer meg fortsatt at vi ikke har noen backup for Song. Det er rett og slett enestående svakt.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det aller viktigste i sommer er i mine øyne å hente et midtbaneanker. Helt sykt at vi bare har én klassespiller i den posisjonen fra før av. Regner også med at vi henter Carl Jenkinson. Yann M'Vila har blitt linket en del i det siste og ville jo vært en ypperlig signering. Vi ville da hatt 2 naturlig DM'er, men begge med to helt vidt forskjellige spillestiler. Slik jeg ser det trenger Song både en backup og en skikkelig konkurrent, men jeg har mine tvil over at Wenger kommer til å bruke rundt £12M på M'Vila. Forbløffer meg fortsatt at vi ikke har noen backup for Song. Det er rett og slett enestående svakt.. Denilson og Diaby Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Diaby er ikke god nok defensivt, og han har for kort lunte til å spille i den posisjonen. Denílson er ikke god nok til å spille i det hele tatt. Dessuten tror jeg minst én av dem kommer til å bli solgt i sommer. Frimpong er for skadeplaget til at vi kan satse på ham. Coquelin ser ut til å ha et stort potensial, men jeg tror nok ikke han er klar til å være backup for Songy allerede neste sesong. Vi trenger en forsterkning i denne posisjonen, uten tvil. Helst en som ikke er afrikansk, så han kan vikariere for Song under Afrikamesterskapet. Takker ikke nei til M'Vila, selv om jeg gjerne vil ha inn en spiller med litt mer erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå