Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Mulig det, men noen må selges først før noen blir kjøpt. Meningsløst å betale spillere for å sitte på tribunen.

Wenger kommer aldri i verden til å selge Squillaci til sommeren. Så du hvor lenge han tviholdt på Silvestre?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det, men noen må selges først før noen blir kjøpt. Meningsløst å betale spillere for å sitte på tribunen.

Wenger kommer aldri i verden til å selge Squillaci til sommeren. Så du hvor lenge han tviholdt på Silvestre?

Hvilke spillere ville blitt betalt for å sitte på tribunen? Denilson og Diaby ville fortsatt blitt brukt i mindre viktige kamper, mens stopperen ville sikkert fått en del spilletid mtp. suspensjoner og skader.

Pdd. så kan og må vi ikke få en skade på Djourou og Song. Og Djourou har nettopp vært ute en hel sesong og har aldri holdt seg skadefri gjennom en sesong tidligere. Song derimot spiller så mye og pleier som regel å få en sliteskade helt på tampen av sesongen.

Når vi har Denilson og Diaby som backups så kan det fungere i en kamp eller to mot dårligere motstand, men mot bedre lag og i perioder hvor kanskje ikke laget fungerer optimalt så har vi et problem.

Det samme gjelder midtstopperplassen. Vermaelen er sikkert ikke tilbake før i april (hvis man tar med Arsenal sin faktor at spillere aldri kommer tilbake tidligere enn spådd) og av våre 3 resterende midtstoppere så kan ikke Koscielny og Squillaci spille sammen, såfremt vi ikke ønsker å få mange skudd imot oss.

Lenke til kommentar

Jaja, da er vel overgangsvinduet så godt som over for vår del. Fire avtaler ble gjort i dag:

Giles Sunu ble lånt ut til Lorient

Ryo Miyaichi ble lånt ut til Feyenoord

Gavin Hoyte forlenget lånet sitt med Lincoln City

Nacer Barazite signerte for Austria Wien

I tillegg avslo vi visstnok et bud på Bendtner.

Lenke til kommentar

Wild card: Vi kan få Madjid Bougherra fra Rangers.

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Rangers news page @RangersNews report that Kyle Bartley could move to Rangers on loan. Currently on loan with Sheffield United.

Benik_Afobe Benik Afobe

Made up for my good friend Kyle Bartley's loan move to Rangers! All the best mate he will do well!!

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Arsenal were scouting a Rangers game last week. Talk of Bougherra. Could be something, could be nothing. I'll update when I get it.

arseblog arseblog

So Kyle Bartley's off on loan to Rangers, according to @benik_afobe. Bougherra?!

Lenke til kommentar

På den andre siden:

Rangers not expecting to lose Bougherra. Bartley seems totally unconnected. Scottish media well informed.

Hva faen er vitsen med dette? Bartley har hatt strålende fremgang og spilt hver eneste kamp for SU forutenom når han har vært skadet. Jeg kan ikke se for meg at han får spille så mye i Rangers. Dessuten er ikke nivået i Skottland stort bedre enn det er i Wankership.

Lenke til kommentar

Enig. Kan virkelig ikke se vitsen med dette om ikke vi får noe i retur. Blir nesten litt irritert om det ikke kommer en inn. Wegner har virkelig hatt muligheten i dette vinduet. Til enten å handle eller låne inn forsterkninger. Jeg føler det er så lite som mangler før laget får en mye bedre stabilisert. Synd han aldri tar steget og handler inn den siste lille biten.

Lenke til kommentar

På den andre siden:

Rangers not expecting to lose Bougherra. Bartley seems totally unconnected. Scottish media well informed.

Hva faen er vitsen med dette? Bartley har hatt strålende fremgang og spilt hver eneste kamp for SU forutenom når han har vært skadet. Jeg kan ikke se for meg at han får spille så mye i Rangers. Dessuten er ikke nivået i Skottland stort bedre enn det er i Wankership.

Som deg så kan jeg ikke skjønne det hvis det ikke kommer inn en spiller.

Wenger sa at han kanskje kunne tilbakekalle noen spillere fra lån og nevnte da Lansbury og Bartley så hvorfor ville han tilbakekalle han tilbake og sende han ut på lån igjen samme dag hvis det ikke var en baktanke ved det?

Skjønner det virkelig ikke..

Forøvrig kan umulig denne Bougherra være særlig bedre enn Bartley uansett? Hvorfor ville i så fall Rangers gjort en avtale ved å sende ut en bedre spiller på lån for så å ta inn en dårligere spiller?

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alt som står på caughtoffside er skrevet av privatpersoner og er 110% bullshit.

Hvem vil folket ha ut og inn i sommer? (Trenger ikke å være realistisk)

Min liste:

Ut: Squillaci, Denilson, Rosicky, Almunia, Arshavin( :cry: ).

Inn: Sakho, Vertonghen, Hazard, Honda/Kagawa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå linkes forøvrig Lehmann med en Arsenal retur som dekning for Almunia. Litt artig hvis det stemmer, men samtidig er det litt urovekkende. Han har jo ikke spilt siden i sommer og er jo 41 år gammel.

Forøvrig er dette spillerene jeg ønsker meg til og vekk fra klubben i sommer:

Ut: Manuel Almunia, Sebastien Squillaci, Tomas Rosicky og kanskje Diaby, Denilson og Bendtner.

Inn: Mamadou Sakho, Eden Hazard, Blaise Matuidi, Karim Benzema

Ingen sjanse i verden for at dette hadde skjedd iallfall, men Benzema, Matuidi og Hazard er alle spillere som virkelig ville forsterket oss, men hvis Frimpong er god nok og Miyaichi får arbeidstillatelsen sin i sommer så er det kanskje ikke nødvendig med en ny ving. Vi har jo også tross alt Vela, men spørsmålet er vel bare om han får en skikkelig sjanse neste sesong.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor folk vil ha bort Rosicky. Han har fortsatt et nivå inne som er vel bedre enn både Denilson og Diaby. Dessuten klager han ikke på lite spilletid og han spiller vår type fotball. Synes laget var MYE friskere mot United når han kom inn sammen med Ramsey. (bytte mot Denilson og Diaby).

Jeg er enig med hvertfall Denilson bort. Han har jeg gitt opp for lenge siden. Diaby har jeg fortsatt en liten tro på.

Jeg håper vi får et stabilt og bra forsvar til høsten igjen.

Endret av -Lasse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt som står på caughtoffside er skrevet av privatpersoner og er 110% bullshit.

Hvem vil folket ha ut og inn i sommer? (Trenger ikke å være realistisk)

Min liste:

Ut: Squillaci, Denilson, Rosicky, Almunia, Arshavin( :cry: ).

Inn: Sakho, Vertonghen, Hazard, Honda/Kagawa.

Arshavin ut? :O

Problemet vårt er at vi nekter å betale penger for spillere, og derfor får vi nesten aldri forsterket laget ved et kjøp. Dette er ingen bombe og ingen ble overasket over det jeg nettopp skrev naturligvis :p

Inn: Hazard, Vrsaljko, Veloso, Matuidi og Benzema.

Ut: Squillaci, Denilson, Bendtner, Mannone, Traore og Randall

Mange andre jeg kunne ønsket meg, men orket ikke tenke så mye mer på det. Er seint :) Tror ikke Mannone, Traore og Randall kommer til å slå an i Arsenal drakt og syns derfor det er fair at de får gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...