Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-no-january-move-for-eden-hazard

Flere som har sett pressekonferansen pre-Leeds, der han franske journalisten spør Wenger om Hazard og Wenger gliser bredt?

Here is a transcript from the manager's lunchtime press conference. The questions were asked in French for Channel Stade 2.

Q: The Second Question regards the future of the current best player of the Ligue 1 who is 20 years old and dreams about playing for Arsenal, his name is Eden Hazard. What is your opinion about him? Do you see him in your team?

AW: That's an interesting question. We follow him and personally I think he has a real talent and he has the level to play for Arsenal, yes.

Q: Yesterday we did see him and he said to me: my dream is to play for Arsenal.

AW: You know, you have to realise your dream.

Håper virkelig vi får Hazard til sommeren, gjerne på bekostning av Shava og Vela.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Vestaa: Har du sett Hazard spille? Er han så god som han hypes opp til å være? Hvordan vet vi at han kan gli inn i PL og laget vårt og være involvert i 18 mål på en halv sesong slik Arshavin har gjort så langt?

Edit: Oops, skrivefeil. Er ganske sent.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Har kun sett 3 kamper av Lille i år, 2 europa league og en liga kamp på stream. I de kampene var Hazard stor. Utgjør virkelig en forsjell i lille, men om han kan gjøre det i Arsenal er et godt spørsmål. Personlig håper jeg veldig på Hazard, siden det er en spiller jeg har likt i mange år og i tilegg er meget god. Om han kommer håper jeg han tar nivået fort, men på en annen side så er det nesten vansklig å få plass til han i laget som det er nå. Uansett en spennende gutt, men bedre en Arshavin er han ikke (enda) :)

Lenke til kommentar

Ja, han er (nesten) like god som hypen tilsier. Bare sjekk youtube (Nei, ikke skrytevideoene, men Hazards innvolveringer i hver kamp).

Han har startet alle ligakampene for Lille som topper tabellen i Frankrike.

Selvfølgelig er han ikke bedre enn Arshavin men han har et enormt potensial. Problemet med Arshavin er at han suger defensivt, jobber lite og han har ikke prestert etter forventningene. Dessuten spiller Arshavin og Hazard i samme posisjon.

Det er veldig vanskelig for oss å vite om Hazard glir rett inn i laget, men når Wenger er så entusiastisk som han er, tipper jeg at han passer meget godt inn.

Lenke til kommentar

Håper du mener i år. Ikke glem at Arshavin redder 4 plassen vår omtrendt alene for 2 år siden... Også så er den posisjonen som kommer mest naturlig for Hazard den type offansive midtbane/hengende spiss rollen. Dette har han sagt selv, men på en annen side er dette også den naturlige posisjonen til Shava. Missforstå meg rett, jeg håper sinnsykt at vi henter Eden!

Lenke til kommentar

Om Vermalen blir bra så er han ute minst en måned. Tenk deg, mannen har sikkert ikke løpt på 4 måneder. Det tar lang tid å bli matchfit! Tror likevel ikke at Wenger tenker på en måned som et setback, så det spørs om han kjøper en stopper av den grunn alene.

Lenke til kommentar

Man kan ikke se på prestasjoner flere år tilbake når man skal vurdere en spiller nå.

Offensivt er Arshavin god (på papiret) men i 4-3-3 er man avhengig av at vingene jobber defensivt, og det gjør ikke Arshavin.

Har du ikke lagt merke til at når Arshavin er på banen er Clichy møkk, mens i de siste kampene når Nasri har vært på venstre, spiller Clichy utrolig godt og er MoM kandidat stort sett hver kamp?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at han henter en middelmådig og billig en. Vi er avhengig av å ha Song på midtbanen så tror ikke han blir brukt som midtstopper (i PL) og Miquel på stopperplass blir for tynt spør du meg.

Hadde jo vært typisk Wenger å løst dette problemet internt. Altså Song på stopperplass og Denilsom DM.

Jeg grøsser.. :hm:

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at han henter en middelmådig og billig en. Vi er avhengig av å ha Song på midtbanen så tror ikke han blir brukt som midtstopper (i PL) og Miquel på stopperplass blir for tynt spør du meg.

Hadde jo vært typisk Wenger å løst dette problemet internt. Altså Song på stopperplass og Denilsom DM.

Jeg grøsser.. :hm:

Jeg er også nesten sikker på at han ikke henter noen. Er så typisk egentlig.

Lenke til kommentar

Bolton har kjøpt midtstopperen David Wheater fra Boro. Dette må da bety at de vil gi slipp på gullkalven sin? :yes:

edit1: Tja.

edit2: @MattLawExpress:

I'm told oxlade-chamberlain has agreed to join arsenal - only question left is if he moves this month or in the summer. Rejected liverpool.

:yes:

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Virker mer og mer sannsynlig

Eneste jeg ikke skjønner er hvor de sitatene kommer fra. Mediedekningen i denne saken har også vært merkelig. Flere kilder har meldt at han er nesten klar for oss, mens vanligvis godt informerte YoungGuns har benektet at Arsenal hadde kommet med bud, og at vi bare har speidet. Allikevel fortsetter artiklene om at han straks blir Arsenal-spiller. Minner litt om mediastormen før vi signerte Arshavin/Nasri.

Lenke til kommentar

Chamberlain kommer garantert.

Matt Law

MattLawExpress Matt Law

When I told Wenger my I had been told Chamberlain has decided to join Arsenal, this is how he replied.....

»

Matt Law

MattLawExpress Matt Law

“If that is right, that is a very good decision. We will try now to sign him. We are trying as hard as we can because I like him as a player

1 hour ago Favorite Retweet Reply

»

Matt Law

MattLawExpress Matt Law

For Wenger that is as close as you are going to get to a confirmation on a player who hasn't put pen to paper.

59 minutes ago Favorite Retweet Reply

»

Expect Chamberlain to join Arsenal for £5m plus £5m add ons and be loaned back to Southampton

59 minutes ago Favorite Retweet Reply

»

Debuten kommer i første pre-season kamp.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Helt enig i det du sier. Blir skuffet om dette blir det eneste. Klart han har stort potensiale, men det hjelper oss meget lite nå. Handler Wenger inn en klassestopper, og RvP, Nasri, Walcott og Cesc holder seg skadefri, vinner vi ligaen.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Drømmen min nå i januar vinduet hadde vært om Wenger hadde hentet inn en midtstopper og en DM. "Drømmen" ville vel vært Samba og N'Zonzi fra Blackburn, men tror ikke akkurat at klubben er så lystne på å la de gå.

Matuidi er en annen spiller jeg gjerne ville sett som backup for Song, men etter at han ble linket temmelig heftig til klubben sommeren 2009 virker det som om interessen der har dødd ut dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...