Xanman Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis ryktene om at Vermaelen er ute i enda en måned stemmer, håper jeg at vi kjøper en ny stopper. Djourscielny-partnerskapet funker utmerket, men Squillaci ser dårligere ut for hver kamp. Hvis vi kjøper en ny stopper, kan vi selge Squid til sommeren. Nasri på vei ut? http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=goal-agentsamirnasriincontractne Lol. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva er lol? Kilden? Finnes flere. Tok bare den første jeg så. Det må jo være en grunn til at han ikke har signert enda Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Som Big Tone sier, alle agenter er cunts. Jeg stoler aldri på agenter. Samir Nasri er glad i klubben, og han har et veldig godt forhold til Wenger. Han har nettopp fått sitt store gjennombrudd og er selvskreven på førstelaget. Jeg føler meg ganske sikker på at han blir. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nasri virker som en klok mann, i motsetning til visse andre vi har hatt i klubben. Han skjønner at å jakte grønnere gress utenfor Emirates sjelden har vært noen suksessformel. Jeg tipper dette bare er typisk agent prat for å se hvor mye penger han kan tjene. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei. Agenten er bare cunt, slik som er agenter er Pengespill, that's all it is. Det er en av to muligheter. Enten så sier han det for at Nasri (og dermed ham selv) skal få en større pengesekk eller fordi Nasri ønsker seg til en større klubb (Barca, Real). Finnes det noe større enn Arsenal? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis ryktene om at Vermaelen er ute i enda en måned stemmer, håper jeg at vi kjøper en ny stopper. Djourscielny-partnerskapet funker utmerket, men Squillaci ser dårligere ut for hver kamp. Hvis vi kjøper en ny stopper, kan vi selge Squid til sommeren. Nasri på vei ut? http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=goal-agentsamirnasriincontractne Lol. Har egentlig lyst på Samba til klubben, hvertfall mtp. at Wenger mest sannsynlig aldri kommer til å punge ut for Cahill, Subotic, Mertesacker osv. Slik vi har spilt de siste kampene mot Chelsea, Birmingham og Man Shitty så tror jeg Samba kunne vært et veldig godt alternativ. Da har vi to høye, sterke og forholdsvis teknisk gode stoppere. Samt 3 litt mindre stoppere i Vermaelen, Koscielny og Squillaci. Da burde vi hvertfall ha nok dekning på stopperplass. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/01/06/2292541/thomas-vermaelen-back-in-training-for-arsenal-and-on-course Tja, hva skal man si? Venter til det er offisielt. Det beste for oss er nok å håpe på at Verminator blir klar i løpet av Januar. Ser ikke helt for meg å ha 5 midtstoppere, der alle skal ha spilletid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Squid skal vekk fra klubben i sommer, så problem solved. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wenger er for sta til å selge en spiller etter bare 1 sesong. Men er enig med deg, Squillaci blir bare verre og verre for hver kamp som går. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 får vi inn mertesacker så kan han godt ta med seg Koscielny og. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei. Kos er ekstremt spennende og jeg har tro på at han blir en klassestopper. Per dags dato er han uansett mye bedre for oss enn det Mertesacker hadde vært. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hvorfor det? Han har et enormt potensiale. Husk at han spilte i Ligue 2 i 08/09-sesongen. Han har tatt store steg på kort tid. Jeg tror han kan utvikle seg til å bli en strålende stopper. Edit: @andre Endret 6. januar 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) fordi jeg syntes ikke han er god nok atm. Alt for veik, selger seg for billig og er usikker. Og hvorfor kommer han frem på cornere? Han klarer jo ikke å heade på åpent mål en gang. Men men, tiden vil vise. Endret 6. januar 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Veik synes jeg faktisk ikke han er, med tanke på hvor forbanna beinrangel gutten er. Det har vist seg tidligere i sesongen at de spissene han sliter mest med er de små kjappe jævlene, som Tevez. Når det gjelder at han selger seg for lett blir han kvitt etterhvert sammen med usikkerheten. Selv om jeg selv ikke synes at disse to punktene er noe han stiller svakt på. Hans største problem er når han skal følge spiller i banen, noe som kanskje forklarer hvorfor han har hatt problemer med typer som Tevez som trekker dypt. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Synes ikke at han fremstår som veik i det hele tatt. Intelligensen hans gjør at han kan hamle opp med nesten hvem som helst. Han har gjort noen småfeil denne sesongen, men det er ikke overraskende med tanke på at det er hans første sesong i PL. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 stakkarsen må jo være skremt over PL etter all julingen han har fått hittill Han er ikke en av mine favoritter i Arsenal, men han er jo forsatt ung og jeg håper han blir bedre med tiden når han blir varm i trøyen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Squilacci må være tidenes tabbekjøp av Wenger. Hvor mange poengtab er denne mannen skyld i denne sesongen? Er vel ikke så langt unna tosifret. Nå som vi endelig var kvitt Almunia får vi Silvestre 2.0 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg personlig synes ikke Squillaci har vært så dårlig. Han er grei back-up. Han er langt unna noen Silvestre 2.0. Jeg har fulgt litt tett med han i noen kamper, og han gjør utrolig mye bra. Selvfølgelig gjør han også noen brølere, noe som antageligvis blir bedre med litt tid. Hvis folk har fulgt med Kos litt også, så er det absolutt ikke rent mel i posen der heller. Han har til tider noen hårreisende feilplasseringer. Kommer mye på etterskudd. Det er jo noe det røde kortet viser, eller var det flere av de? Faktisk er det Johan Djourou og Sagna som er vært de beste hittil. Er ikke med på tanken din Benbjo, at Squillaci er et bomkjøp. Synes tvert om at han er bra forsterkning på back-up plassen. Jeg har sett mye bra i den karen. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Synes ikke at han fremstår som veik i det hele tatt. Intelligensen hans gjør at han kan hamle opp med nesten hvem som helst. Han har gjort noen småfeil denne sesongen, men det er ikke overraskende med tanke på at det er hans første sesong i PL. Jeg liker Koscielny, men han har en tendens til å støte eller følge spillere langt opp på banen, og dermed etterlate seg store rom bak seg. Så det senest igår, og det var vel en av de meget få situasjonene City kom innenfor vår 16-meter. Litt sånn som Vermaelen mot Barca. Men hvis Kos får luket bort sånne uvaner, som jeg regner med at han gjør hvis han får litt tid på seg, har jeg klokketro på fyren. Squillaci, derimot, er en helt annen historie. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Xavi: "We love you Nasri! Come home, you have Barca DNA!" Reporter: "He's french you inbred cunt." 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå