Xanman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mertesacker hadde absolutt ikke gjort noe, men jeg kan ikke se for meg at Wenger henter en stopper i januar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vi har tydeligvis akseptert et bud på Nordtveit av Mönchengladbach. Forferdelig trist om vi mister et så stort talent. Han imponerte meg virkelig i pre-season. Utrolig at han ikke har fått spille i ligacupen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Greit nok. Hadde aldri særlig tro på at han kom til å slå gjennom i Arsenal uansett. EDIT: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Wolfsburg-manager-Steve-McLaren-is-considering-a-move-for-Arsenal-s-Denilson-article652191.html 11 millioner pund for Denilson? Ja takk. Endret 17. desember 2010 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 vist vi hadde bytta clichy mot Benzema, så måtte vi uansett gå ut på jakt etter ny venstreback. Går ikke ann å stole på Gibbs. Han er skada oftere enn Van Persie jo! Ja takk, selg Almunia og Denilson fort som faen. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 vist vi hadde bytta clichy mot Benzema, så måtte vi uansett gå ut på jakt etter ny venstreback. Går ikke ann å stole på Gibbs. Han er skada oftere enn Van Persie jo! Ja takk, selg Almunia og Denilson fort som faen. Ryktes at vi ser på venstrebacken til en østeuropeisk klubb. Husker hverken navn på spiller eller klubb. Skal prøve å se om jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Ble ganske nysgjerrig nå. Kan du i det minste si nasjonaliteten til denne spilleren? Er han lokal øst-europeer eller et importobjekt? Ung/gammel? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Renat Yanbayev? 26 år gammel russer som spiller for Lokomotiv Moskva. Han ser forøvrig ut som en 14 åring. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Renat Yanbayev? 26 år gammel russer som spiller for Lokomotiv Moskva. Han ser forøvrig ut som en 14 åring. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 En spiller jeg er veldig nysgjerrig på er Eden Hazard. Han var imponerende da jeg så han i kampene mot Liverpool ifjor, og har flere enn én gang vært linket opp mot Arsenal. Han uttaler visstnok selv at han er veldig interessert i å spille for the gunners. Hva er sannsynlighetene for at vi kan se han i Arsenal trøye en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Renat Yanbayev? 26 år gammel russer som spiller for Lokomotiv Moskva. Han ser forøvrig ut som en 14 åring. hahaha, ja vist faen så han ut som en fjortiss og Kanskje det hadde vært kjekt for Arshavin med en landsmann i Arsenal? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Trist at vi må vente på Wellington, men Miyaichi er klar! Awesome. Har sett noen klipp på Youtube, han virker helt rå. 18 år gammel japansk ving med insane teknikk. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Får han arbeidstillatelse med en gang? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Miyaichi? Alt tyder på det. Wellington, Vela, Galindo, Botelho og så videre ble jo ikke bekreftet som Arsenal-spillere før det ble klart at de skulle lånes ut. Liten Miyaichi-video: http://www.youtube.com/watch?v=FcLgacbONss Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ble ganske nysgjerrig nå. Kan du i det minste si nasjonaliteten til denne spilleren? Er han lokal øst-europeer eller et importobjekt? Ung/gammel? Sorry tregt svar. Julebord, fyll osv. Spilleren jeg tenkte på var Šime Vrsaljko. Spiller for Dinamo Zagreb. Har blir 19 om et par uker og er kroatisk. Husker dog litt feil, han er høyreback, men kan også spille på venstre side. Har også hørt snakk om denne Renat Yanbayev, men det er vel en stund siden. Fyr med insikt fra Arsenal-Mania sier: Dinamo's CEO Mamic is in London today to talk to 3 giants, us, United and Chelsea about sale of Vrsaljko and Kovacic. Apparenlty we are ready to offer 15m for both and loan them back at least until summer, United is ready to offer 18m for both but to keep Vrsaljko now and Chelsea want only Vrsaljko. Endret 19. desember 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Denilson skriver på Twitter at han vil bli i Arsenal. Jeg synes det er bra. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis noen i det hele tatt vurderer å betale for Almunia synes jeg vi burde selge ASAP. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis noen i det hele tatt vurderer å betale for Almunia synes jeg vi burde selge ASAP. Amen. Ellers håper jeg dette skjer. Vela trenger spilletid, samt at han trenger å bli vant til Premier League. Owen Coyle hjalp Wilshere en del på sitt utlån, forhåpentligvis kan han gjøre det samme for Vela. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nasri på vei ut? http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=goal-agentsamirnasriincontractne Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei. Agenten er bare cunt, slik som er agenter er Pengespill, that's all it is. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei. Agenten er bare cunt, slik som er agenter er Pengespill, that's all it is. Det er en av to muligheter. Enten så sier han det for at Nasri (og dermed ham selv) skal få en større pengesekk eller fordi Nasri ønsker seg til en større klubb (Barca, Real). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå