Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vist vi hadde bytta clichy mot Benzema, så måtte vi uansett gå ut på jakt etter ny venstreback. Går ikke ann å stole på Gibbs. Han er skada oftere enn Van Persie jo!

Ja takk, selg Almunia og Denilson fort som faen.

Ryktes at vi ser på venstrebacken til en østeuropeisk klubb. Husker hverken navn på spiller eller klubb. Skal prøve å se om jeg finner ut av det.

Lenke til kommentar

En spiller jeg er veldig nysgjerrig på er Eden Hazard. Han var imponerende da jeg så han i kampene mot Liverpool ifjor, og har flere enn én gang vært linket opp mot Arsenal. Han uttaler visstnok selv at han er veldig interessert i å spille for the gunners. Hva er sannsynlighetene for at vi kan se han i Arsenal trøye en gang i fremtiden?

Lenke til kommentar

Ble ganske nysgjerrig nå. Kan du i det minste si nasjonaliteten til denne spilleren? Er han lokal øst-europeer eller et importobjekt? Ung/gammel?

Sorry tregt svar. Julebord, fyll osv.

Spilleren jeg tenkte på var Šime Vrsaljko. Spiller for Dinamo Zagreb. Har blir 19 om et par uker og er kroatisk. Husker dog litt feil, han er høyreback, men kan også spille på venstre side.

Har også hørt snakk om denne Renat Yanbayev, men det er vel en stund siden.

Fyr med insikt fra Arsenal-Mania sier:

Dinamo's CEO Mamic is in London today to talk to 3 giants, us, United and Chelsea about sale of Vrsaljko and Kovacic.

Apparenlty we are ready to offer 15m for both and loan them back at least until summer, United is ready to offer 18m for both but to keep Vrsaljko now and Chelsea want only Vrsaljko.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis noen i det hele tatt vurderer å betale for Almunia synes jeg vi burde selge ASAP.

Amen.

Ellers håper jeg dette skjer. Vela trenger spilletid, samt at han trenger å bli vant til Premier League.

Owen Coyle hjalp Wilshere en del på sitt utlån, forhåpentligvis kan han gjøre det samme for Vela.

Lenke til kommentar

Nei. Agenten er bare cunt, slik som er agenter er :) Pengespill, that's all it is.

Det er en av to muligheter. Enten så sier han det for at Nasri (og dermed ham selv) skal få en større pengesekk eller fordi Nasri ønsker seg til en større klubb (Barca, Real).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...