Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lukter en liten bløff fra Wenger her.

Han må tenke på at det kommer viktige kamper våres nåværende keepere uansett må stå, og så lenge ingenting er sikkert vil han avkrefte flere signeringer for å ikke ta all selvtillit bort fra den som skal vokte buret.

Jeg både tror og håper fortsatt det kommer inn en ny keeper :)

Lenke til kommentar

Nei vist ikke Wenger henter en keeper nå så begynner jeg nesten å lure på om å gi han ny kontrakt var en feil. Og for en lønn?! Wenger prøver å holde prisene nede på spiller lønninger, men seg selv kan han tilalte skyhøye lønninger på.

Litt latterlig at Squillaci blir annonsert på pressekonferanse før Arsenal.com :p

Lenke til kommentar

Godt at vi spiller mot Blackburn til helga. Pleier alltid å komme en keepertabbe i de kampene, får håpe at Wenger åpner øyene sine i løpet av helga.

Dere må forøvrig slutte å lese Arsenal Action. Møkkablogg som ikke fortjener å få hits.

Leser ikke Arsenal Action. Fant linken på newsnow. Leser alle med interessant overskrift :p

Lenke til kommentar

Godt at vi spiller mot Blackburn til helga. Pleier alltid å komme en keepertabbe i de kampene, får håpe at Wenger åpner øyene sine i løpet av helga.

Dere må forøvrig slutte å lese Arsenal Action. Møkkablogg som ikke fortjener å få hits.

Vinner om RvP starter ;)

5 dager igjen på å finne en keeper. Det burde ikke være noe problem. Vi hente Arshavin 1 og en halv dag (?) etter januar vinduet stengte? Takk gud for snøstormer!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Goal.com er bullshit side nummer 1 sammen med The Sun.

Goal.com er ingen bullshit side. Okei, akkurat dette burde de utelatt. Mens ellers kommer de med fine poenger og analyser lagene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...