Xanman Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Arsene Wenger confirms during his lunchtime press conference that Arsenal have signed Sebastien Squillaci. Fra twitteren til J. Sanderson. Teamtalk og Skysports bekrefter også dette. Herlig! Edit: Spillertråd Endret 26. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 http://arsenalaction.com/2010/08/26/video-wenger-no-more-signings/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=video-wenger-no-more-signings Kjipt. Almunia i minst en sesong til. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Menforhelvete... da er det bare å vinke farvel til gullstriden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg lukter en liten bløff fra Wenger her. Han må tenke på at det kommer viktige kamper våres nåværende keepere uansett må stå, og så lenge ingenting er sikkert vil han avkrefte flere signeringer for å ikke ta all selvtillit bort fra den som skal vokte buret. Jeg både tror og håper fortsatt det kommer inn en ny keeper Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fy faen så kjipt om han ikke går fpr en keeper. Håper på det du sier archon, men frykter at tilliten til Almunia står... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nei vist ikke Wenger henter en keeper nå så begynner jeg nesten å lure på om å gi han ny kontrakt var en feil. Og for en lønn?! Wenger prøver å holde prisene nede på spiller lønninger, men seg selv kan han tilalte skyhøye lønninger på. Litt latterlig at Squillaci blir annonsert på pressekonferanse før Arsenal.com Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Godt at vi spiller mot Blackburn til helga. Pleier alltid å komme en keepertabbe i de kampene, får håpe at Wenger åpner øyene sine i løpet av helga. Dere må forøvrig slutte å lese Arsenal Action. Møkkablogg som ikke fortjener å få hits. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når stenger overgangsvinduet da ? er det ikke på lørdag? Jeg klikker vist vi må ha Almunia 1 år til. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Tirsdag 23:59. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Tirsdagen kommer faen til å bli spennendes da Pliis ikke skuff oss Wenger Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Spyr inni meg om vi ikke signerer en keeper. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg bare spyr vanlig, jeg.. Endret 26. august 2010 av Torstein! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Godt at vi spiller mot Blackburn til helga. Pleier alltid å komme en keepertabbe i de kampene, får håpe at Wenger åpner øyene sine i løpet av helga. Dere må forøvrig slutte å lese Arsenal Action. Møkkablogg som ikke fortjener å få hits. Leser ikke Arsenal Action. Fant linken på newsnow. Leser alle med interessant overskrift Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Godt at vi spiller mot Blackburn til helga. Pleier alltid å komme en keepertabbe i de kampene, får håpe at Wenger åpner øyene sine i løpet av helga. Dere må forøvrig slutte å lese Arsenal Action. Møkkablogg som ikke fortjener å få hits. Vinner om RvP starter 5 dager igjen på å finne en keeper. Det burde ikke være noe problem. Vi hente Arshavin 1 og en halv dag (?) etter januar vinduet stengte? Takk gud for snøstormer! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 han scorer , garantert Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/08/28/2091831/inter-respond-to-milans-zlatan-ibrahimovic-move-by-going-for? Ahahahaha. Hvis dette er sant er Benitez totalt idiot. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Goal.com er bullshit side nummer 1 sammen med The Sun. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Goal.com er bullshit side nummer 1 sammen med The Sun. Daily Mirror og caughtoffside.com skal også være med i det selskapet. Men ja, det er en søppelside, og ryktet er totalt latterlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Goal.com er bullshit side nummer 1 sammen med The Sun. Goal.com er ingen bullshit side. Okei, akkurat dette burde de utelatt. Mens ellers kommer de med fine poenger og analyser lagene osv. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Goal.com er bullshit side nummer 1 sammen med The Sun. Goal.com videreformidler stort sett alle sakene de skriver, så et sammlingssted for de viktigste nyhetene er et flott tiltak. Alle rykter skal tas med en klype salt, om det er fra Goal eller La Gazzetta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå