Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skal visstnok ha sendt inn et bud på 14.8 millioner euro på Michael Ciani. Hvis dette stemmer så har Wenger blod på tann. Jeg liker måten han har opptrådt på dette transfervinduet, og vi ser ut til å komme styrket til en ny sesong, det er et par år siden sist.

Tror ikke Wenger handler inn enda en midtstopper nå. I så fall vil det bety at DJ sin karriere i Arsenal er over og ut. Ikke siste karrieren som blir ødelagt hos oss pga skade i så fall.

En midtstopperrekke bestående av Ciani, Verminator, Kos og Kraken er ikke feil. Spørs om 4. valget blir fornøyd med å spille kun en håndfull kamper i året. Det tviler jeg litt på.

Lenke til kommentar

Ingen Squillaci i dag heller? Merkelig at det ikke har blitt bekreftet når han gjennomførte medicalen i går.

De forhandler sikkert om kontrakt. Vi vet jo hvordan Wenger er på det området. De kan ta dagevis. Nasri sine forhandlinger tok jo ukesvis.

Lenke til kommentar

Guardiaola kaller Wenger en "tyv" for å ha "stjålet" Cesc fra Barcelona back in the day, og sier at Arsenal har opptrådt uprofesjonelt og respektløst ovenfor Sevilla ved å "få Squillaci til å droppe ut av Braga-kampen". Har ingen linker ennå, leste dette på face-statusen til J. Sanderson, men regner med at avisartiklene kommer til å komme en etter en veldig snart.

Morsomt at han sier det dagen etter at Masche begynner å streike i Liverpool, for å ikke snakke om at Squid gjorde det han gjorde av fri vilje. Cunt.

Lenke til kommentar

Det jeg er glad for er at alle "unge" spillerene i Arsenal er nå ett år eldre og vi henter inn forhåpentligvis Squillaci og Schwarzer med erfaring og rutine. Med disse inne i varmen tror jeg Arsenal kan bli vanskelige å slå i år. Samtidig som at stallen er bredere og bedre i år, trenger vi å holde oss litt unna skadene i år også. Vi var uheldige i fjor, og håper det blir bedre i år. Jeg har troa hvert fall!

Lenke til kommentar

Faen hvor skuffa jeg er over oppførselen til Barcelona. Jeg hadde aldri trodd i mine villeste drømmer at de kom til å oppføre seg sånn. Nå har vel snart hele første 11'ern dems uttalt at de vil at Fabregas skal vende hjem. De jeg kommer på er kun Zlatan og pedro/bojan. Eneste av dem som har uttalt seg og vist respekt er Iniesta og faktisk Busquets.

Nei, barcelona har synket veldig mye på min popularitetsskala. Faen på tide noen sitter dem på plass og stopper kjeften dems. Barcas nye president, Rosell, virker mer intelligent når det gjelder økonomien enn jævelen Laporta, så med mindre de får mye penger fra en eller annen plass så tror jeg ikke vi skal være redde for å miste Cesc helt enda.

Men de gir vist aldri opp. Har lest rykter nå om at de vil selge Zlatan og bruke pengene de får for han til å kjøpe Cesc. La oss håpe svensken blir i Barcelona.

Syntes det er flott at Wenger har vært så streng mot Barcelona. Tidligere har vi jo bare fóret dem med gode spillere.

Hadde vært så deilig vist Fabregas hadde signert enda en ny femårskontrakt og sagt at Arsenal er klubben hans <3 :D

Så spørs det nå hvor lenge han kommer til å være i Arsenal. 1 ting er iallefall sikkert, de neste overgangsvinduene kommer til å bli rene helvete.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, Barca skylder oss forsåvidt enda penger fra Henry og Hleb, men det er faktisk vanlig å betale på avdrag ved spilleroverganger, og de betalingene har nok kommet på tide sålangt iafall, ellers hadde vi nok klaget over det, riktig nok ikke offentlig i media, men det hadde lekket.

Så svaret er egentlig, nei. Barca skylder oss ikke penger, men de er fremdeles cunts. :)

Lenke til kommentar

Altså, Barca skylder oss forsåvidt enda penger fra Henry og Hleb, men det er faktisk vanlig å betale på avdrag ved spilleroverganger, og de betalingene har nok kommet på tide sålangt iafall, ellers hadde vi nok klaget over det, riktig nok ikke offentlig i media, men det hadde lekket.

Så svaret er egentlig, nei. Barca skylder oss ikke penger, men de er fremdeles cunts. :)

For to år siden så utsatte Barca nedbetalingen på Henry. Det har altså gått 3 år siden Henry forlot oss. 3 år. Det er ikke en normal nedbetaling. I fjor leste jeg og en blogg der bloggeren viste mye om regnskapet til Arsenal, deriblandt penger for Henry som skulle vært i kassen vår for lenge siden. Har desverre ikke kilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...