Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Må si jeg gruer meg litt til duellen mellom beiste Drogba og Kos. Tror kanskje Drogba kommer til å spise han.

Rare Schwarzer rykter nå. Noen sier at han ikke besto den medisinske testen i Arsenal og noen sier at de er nettopp blitt enig om overgangssum. Lyst å høre noen offisielle statements snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg gruer meg litt til duellen mellom beiste Drogba og Kos. Tror kanskje Drogba kommer til å spise han.

Rare Schwarzer rykter nå. Noen sier at han ikke besto den medisinske testen i Arsenal og noen sier at de er nettopp blitt enig om overgangssum. Lyst å høre noen offisielle statements snart!

Han har ikke vært på noen medisinsk test i Arsenal. Dog bestod han ikke fitness testen før møtet på Manchester United for Fulham.

Forhåpentligvis får vi et bud akseptert på han om ikke så lenge, for jeg vil veldig gjerne se han mot Blackburn, tror Almunia skal få slite i luftrommet der..

Lenke til kommentar

Det skal godt gjøres å slå Drogba på fysikkfronten, men Kos er en såpass intelligent stopper at jeg tror han kan være til stor hjelp uansett.

Lenke til kommentar

Han har ikke vært på noen medisinsk test i Arsenal. Dog bestod han ikke fitness testen før møtet på Manchester United for Fulham.

Forhåpentligvis får vi et bud akseptert på han om ikke så lenge, for jeg vil veldig gjerne se han mot Blackburn, tror Almunia skal få slite i luftrommet der..

Har du kilder til dette? Jeg tror ikke noe på det, men du vet jo aldri. Wenger sin transfer politik er så lukket at en vet egentlig ingenting hva som egentlig skjer.

Det skal godt gjøres å slå Drogba på fysikkfronten, men Kos er en såpass intelligent stopper at jeg tror han kan være til stor hjelp uansett.

Det er jeg helt enig med, men tenk deg en løps duel, type han hadde mot Torres. Tror du virkelig at Kos har en sjangs mot Drogba der? Prøver å være realistisk og sannheten svir. Vi er som vi har vært de siste sesongene alltid underdogs mot Chelsea. Hater det noe inst for jævli, men det er realiteten.

Lenke til kommentar

"Keeper-jakten til Arsenal har nå ført øyene til at Arsene Wenger ser mot Ajax og Maarten Stekelenburg. Ajax-stopper Jan Vertonghen er også på franskmannens radar.

Sevilla-forsvarer Sebastien Squillaci blir for øvrig Arsenal-spiller i dag."

Hentet fra "ryktetråden" på nettavisen.no. Squillaci er grei, men er de andre to bullshit-rykter? Liker isåfall at enda en stopper er på vei. Og trenger jeg engang nevne at jeg hopper i taket om en keeper kommer inn?

Lenke til kommentar

"Keeper-jakten til Arsenal har nå ført øyene til at Arsene Wenger ser mot Ajax og Maarten Stekelenburg. Ajax-stopper Jan Vertonghen er også på franskmannens radar.

Sevilla-forsvarer Sebastien Squillaci blir for øvrig Arsenal-spiller i dag."

Hentet fra "ryktetråden" på nettavisen.no. Squillaci er grei, men er de andre to bullshit-rykter? Liker isåfall at enda en stopper er på vei. Og trenger jeg engang nevne at jeg hopper i taket om en keeper kommer inn?

Nettavisen er en bullshit avis. Den ryktesiden deres er jo helt latterlig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for en oppklaring.

Dog skal det sies at de henter ryktene sine fra diverse sider/aviser (slik som news of the world, the sun osv). Altså en slags samle side. Hender jeg sjekker den innimellom for å se hva som beveger seg rundt de andre klubbene, men 90% av ryktene er bare tull.

Måten Nettavisen skriver på er jo direkte amatørmessig også.

http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Arsenal/All+Sources er en fin sak som legger ut linker til alle artikler som handler om Arsenal. Som sagt er mye piss og tullete blogger, men man lærer seg fort hvilke sider som er mer pålitelige enn andre =)

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6331899,00.html

Wenger eyes defensive deals

Arsenal lost William Gallas, Sol Campbell, Mikael Silvestre and Philippe Senderos and Wenger believes further new arrivals are needed.

Roma's Brazilian defender Juan and with Bordeaux's Michael Ciani are both believed to be on Wenger's radar as he considers bringing in another defender before the close of the transfer window.

Sky Sports har et bra omdømme når det kommer til å poste legitime historier. Vi kan plutselig ha den beste midtstopperdekningen i ligaen.

Lenke til kommentar
Wenger is also targeting 23-year-old, Monaco hard-man Sebastien Squillaci for half the price. Squillaci claims: 'They've been following me for some time.'

Denne quoten er fra 2003, og Wenger har også nevnt på fransk TV flere ganger at han regner Squillaci for å være en kvalitetsstopper. Dette er alt annet enn et krisekjøp fra Wenger.

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6332494,00.html

Mancini unsure over Given

"I hope he can remain here because I think that Shay is a good man and is a good goalkeeper, and I hope he can stay," Mancini told Sky Sports.

However, when asked if he would still be at the club at the end of the transfer window, Mancini replied: "I respect his decision."

Jeg står med begge bein i Given-leiren, og en link som dette er oppfriskende, og betyr at sjansen vår ikke er oppbrukt. Kom igjen Wenger. Gjør du denne har du sprøytet inn en solid dose tillit i meg og mange andre.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Jeg har lest flere plasser at lønnskravet til Given har skremt bort Wenger. Men om det stemmer vet jeg ikke.

Men jeg håper han går for Given, alltid likt han og han er en sabla god keeper. Kommer til å styrke stallen betraktelig. Bare tenk på alle de elendige tabbene i fjor som kosta oss poeng som en anstendig keeper som Given ville hatt kontroll på.

Lenke til kommentar

Lønnshistoriene er nok i stor grad oppspinn. Jeg tror ikke Arsenal og Given har snakket sammen, og at det er et produkt av journalister som prøver å legge sammen 2 og 2. Given har uten tvil høy lønn, men han er også en keeper som begynner å telle på årene og som vil spille fotball. Med en strålende Joe Hart ser det ut som om Given må vekk fra Eastlands for å få spilletid. Vi er ingen fattigluser vi heller, og hvis vi hadde tilbudt han en lønn ganske langt opp på lønnsstigen vår tror jeg han hadde godtatt. Jeg tror dette står på City, ikke på Given.

Endret av Hegland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Given har ikke den sykeste lønnen i City heller så tviler på at han krever noe mer i Arsenal. Tviler også veldig sterkt på at Wenger har spurt Given hvor mye han har lyst i lønn før det har vært noe bud eller noe slikt. Som Hegland sier, det står nok på City, ikke Given, eller Arsenal for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...