Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Er bekreftet av Sevilla at vi har lagt inn bud, selv om de vil ha mer. Men jeg antar at han kommer, blir morsomt da vi ikke har noen klare førstevalg på stopperplass ved siden av Tommy. Men jeg er ikke 100% positiv, da jeg har lest mange steder at allerede før han kommer til oss har han en stor skadehistorikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad jeg ikke er omgangsvenner med hverken Wenger eller Sir Alex. Ikke så kult å dra på resturant med to knarker som ville manipulert deg til å betale regningen for dem. Gniere.

Visualiser følgende scenario. Ferguson til venstre, Wenger til høyre. På gulvet i midten ligger det en hundrelapp. Hvem hadde vunnet kampen om den? Jeg ville satt mine penger på Ferguson fordi han er skotte og ikke redd for å bli skitten. Wenger ville vridd seg innvedning, men ikke falt til bakkenivå for å plukke opp pengene. Til det er han for stolt, men ville han grått noen tårer på puta før han sovnet den kvelden? Yes sir. Ser for meg de bitre "Ehmm jjeeees. I woold not go there, i have to much pride." som et bittert stikk til om verdigheten til SAF, fordi han innerst inne ville ha hundrelappen selv. Fergie på sin side ville smilt hele veien til banken.

Elskverdige menn begge to, det skal sies.

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Glad jeg ikke er omgangsvenner med hverken Wenger eller Sir Alex. Ikke så kult å dra på resturant med to knarker som ville manipulert deg til å betale regningen for dem. Gniere.

Visualiser følgende scenario. Ferguson til venstre, Wenger til høyre. På gulvet i midten ligger det en hundrelapp. Hvem hadde vunnet kampen om den? Jeg ville satt mine penger på Ferguson fordi han er skotte og ikke redd for å bli skitten. Wenger ville vridd seg innvedning, men ikke falt til bakkenivå for å plukke opp pengene. Til det er han for stolt, men ville han grått noen tårer på puta før han sovnet den kvelden? Yes sir. Ser for meg de bitre "Ehmm jjeeees. I woold not go there, i have to much pride." som et bittert stikk til om verdigheten til SAF, fordi han innerst inne ville ha hundrelappen selv. Fergie på sin side ville smilt hele veien til banken.

Elskverdige menn begge to, det skal sies.

Hvordan ble kobbertråden oppfunnet?

Wenger og Sir. Alex fant samme femtiøringen...

Neida, men mer seriøst: Synes det er bra Wenger er skeptisk. Måten Chelsea og nå nylig City, har brukt penger på mister jo totalt sjel til spillet.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.francefootball.fr/FF/breves2010/20100821_081738_arsenal-songe-a-ciani.html

Arsenal vurderer Ciani

Ønsker å styrke en defensiv sektor han anser "litt kort," Arsene Wenger har bestemt seg for å rekruttere en midtstopper til å kompensere for avgang av William Gallas (slutten av kontrakt, Tottenham). Etterfølgeren av den tidligere Marseille skal være fransk også, fordi bortsett fra Sebastien Squillaci (30 år), trener for Arsenal ville være interessert i Michael Ciani (Foto Presse-Sport). Ifølge L'Equipe lørdag, var Arsenal i ferd med å lage et tilbud på 14,4 million euro for det internasjonale tricolor (et utvalg), under kontrakt med Bordeaux til 2013.

Kvalitetsstopper, kanskje den beste vi har blitt linket til dette vinduet imo. Høy og sterk er han også. Håper på at det ligger noe i dette.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

on the prospect of new signings

I am confident we will add at least one, maybe one plus one. It is difficult to predict because the market is very quiet but I know that in the last five days it gets crazy and then it gets completely mad.

on speculation about Mark Schwarzer

It's important we do not start saying what we do and they say what they [Fulham] do. I believe it has to be as quiet as possible. We always respect the decision of the clubs if they don't want to sell. They do not need to come out in the press with that. If they don't want to sell they say that and we respect that. It's the same with anybody.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/34182/wenger-reaction

Lenke til kommentar
on the prospect of new signings

I am confident we will add at least one, maybe one plus one. It is difficult to predict because the market is very quiet but I know that in the last five days it gets crazy and then it gets completely mad.

on speculation about Mark Schwarzer

It's important we do not start saying what we do and they say what they [Fulham] do. I believe it has to be as quiet as possible. We always respect the decision of the clubs if they don't want to sell. They do not need to come out in the press with that. If they don't want to sell they say that and we respect that. It's the same with anybody.

Gief Schwarzer og Squillaci. NAO!

Edit: Hehe, ey baba kom meg i forveien. ;)

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
"Not at the moment. We got a bit closer today, but not yet," he told Sky Sports when asked if an agreement had been put in place for a fresh face.

Wenger is known to be in the market for a new goalkeeper, with Fulham's Mark Schwarzer a top target, but the Frenchman insists the next arrival at Emirates Stadium is unlikely to be a shot-stopper.

He added: "It's not the goalkeeping situation, we are a bit short defensively and on that front we have got a bit closer. Nothing has been signed though."

Reports suggest that Sevilla centre-half Sebastien Squillaci is the man Wenger has set his sights on, but the Arsenal manager continues to play his cards close to his chest regarding the identity of transfer targets.

"I will leave you to guess, but you are usually not bad at guessing," he smiled.

Tolket dette som at Sevilla har akseptert vårt bud på Squillaci. :)

Lenke til kommentar

Faen i helvete Wenger, nå har du virkelig ikke rett til å slå oppgitt ut med armene når Almunia/Fabianski cocker opp i vinter og koster oss trepoengere. Kjøp en jævla keeper. Hva er det med den setningen du ikke forstår?

Wenger benekter ikke et eventuelt keeperkjøp. Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...