Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Krysser fortsatt fingrene for Szczesny i morgen, men starter vi med Fabianski i morgen så burde han faen meg ha blitt en helt ny keeper fra hva han har vist på tampen av sesongen og mot Legia bla., men uansett mener jeg Wenger gjør en stor feil hvis han fortsetter med den litt eldre polakken og Average Al.. skjønner ikke at han kan være så naiv.

Forøvrig, hvor blir det av denne midtstopperen han sa han var ute etter? Ryktene sier at Nordtveit visstnok skal få sjansen istedet, og være backup sammen med Djourou. Stiller meg fortsatt litt kritisk der og sier at det er litt vel naivt av Wenger igjen dessverre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig, hvor blir det av denne midtstopperen han sa han var ute etter? Ryktene sier at Nordtveit visstnok skal få sjansen istedet, og være backup sammen med Djourou. Stiller meg fortsatt litt kritisk der og sier at det er litt vel naivt av Wenger igjen dessverre..

"I believe the team is better equipped," he said. "Let's not be fooled by the fact we are still short at the back and we still need to add.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-re-better-equipped-than-last-year

;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

"Man United play with a goalkeeper who is 40 years old and Chelsea with a keeper with seven years in the Premier League. You need experience at the back."

Ja Wenger, bra at du lagt merke til det. Og hvorfor har vi ikke en rutinert og en god keeper.

Pluss Liverpool har Reina. Hvorofor oss ?!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

"Man United play with a goalkeeper who is 40 years old and Chelsea with a keeper with seven years in the Premier League. You need experience at the back."

Ja Wenger, bra at du lagt merke til det. Og hvorfor har vi ikke en rutinert og god keeper.

Pluss Liverpool har Reina.

Hvorofor oss ?!!!!!

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Mark Schwarzer var skadet og spilte ikke serieåpningen for Fulham på lørdag. Da ble imidlertid hans erstatter, David Stockdale, kåret til banens beste da Fulham tok poeng borte mot Bolton. Nå skal Schwarzer være nære en overgang til Arsenal, ifølge News of the World. Skulle det skje er det langt fra noen overraskelse, det er nemlig en overgang det har blitt snakket om lenge.

Jaja ryktene fortsetter da.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Ifølge John Cross sier Ray Parlour at han tror den går gjennom. Mens siste fra Hughes på football365 er at det ikke er snakk om. Mulig Schwarzer går inn og sier "selg meg ellers spiller jeg ikke" - er det egentlig vanlig praksis? Han har ett år igjen av karrieren sin og mulighet til å forandre fremtiden til en av verdens beste klubber. Hadde jeg vært han, hadde jeg også tydd til alle midler.

Lenke til kommentar

"Selg meg, eller så spiller jeg ikke" er nok ikke vanlig prosedyre. Men det er allmenn kunnskap at en spiller som blir holdt i klubben på tross av hans vilje, er en tap situasjon. Unntaket vil jo være Fabregas, men han har også et usedvanlig nært forhold til Wenger, klubb og fans. Det har ikke Schwarzer.

Lenke til kommentar

Hører på live intervju med Wenger på ATVO nå. Han vil ikke kommentere om en ny keeper er på vei inn. Det ser jeg på som et positivt tegn. Om han hadde vært sikker på at Almunia skulle være får #1, hadde han nok sagt det.

Her er uttalelsen:

At the moment it is better for me not to talk about that because it doesn't help the keepers who play for us, so it is better that we focus on the goalkeepers we have. I believe Almunia had a good game today.
Lenke til kommentar

Kvifor vil nokre Arsenal-supporterar ha ein League One-keeper til å vere vår #1 denne sesongen? Det er på grensa til galskap. Han er kanskje eit stort talent, men han treng erfaring frå høgare nivå, og aller helst eit utlån til ein annan klubb i PL før han kan få prøve seg i Arsenal tykkjer eg. Om det er ein plass på bana vi ikkje har råd til å gamble, så er det heilt bakerst (sjølv om det kan seiast at det er akkurat det vi gjer no). Hadde Wenger presentert Huddersfield sin førstekeeper som løysinga på våre keeperproblem og plassert han i mål på Anfield hadde han blitt lynsja.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ja, jeg er helt enig med. La vår unge keeper spiller for 1.divisjon eller for en klubb i premier league for å få erfaring først. Ved dette får vi vite om han holder nivået eller ikke.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Kvifor vil nokre Arsenal-supporterar ha ein League One-keeper til å vere vår #1 denne sesongen?

Fordi de andre to er søppel. De har ikke vist noen ting. Szczesny har vist masse. Selv om han bare spilte i League 1, gjorde han redninger som viser at han er en fantastisk keeper. Han har også gjort sakene sine svært bra de gangene han har fått sjansen. Wenger har allerede roset ham opp i skyene, og det har også mange Brentford-supportere. Se på Casillas, Buffon, Cech osv. Alle fikk sjansen til å spille fast da de var unge. Ingenting tilsier at Szczesny ikke kan nye samme suksess som dem.

Lenke til kommentar

Akkurat den kan tippe begge veier tror jeg. En Szczesny på toppnivå er god nok for PL, men siden han mangler den nødvendige kamptreningen, og rutinen, kan resultatet fort bli små tabber som kan koste mye.

Jeg mener fortsatt det er riktig at vi spilte med Almunia i dag, siden stemningen og nervøsiteten lå på det stadiet det gjorde. En skikkelig keepertabbe kan koste Szczesny mye selvtillit, mindre tillit hos Wenger, og ikke minst mindre tillit hos fansen. Siden vi allerede har de keeperproblemene vi har, er det lite ønskelig å bygge videre oppå det.

Szczesny kan bli helten som redder oss fra keeper-forbannelsen, men han kan også bli syndebukken som understreker dette ytterligere. Vil vi ta sjansen på det?

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke henter en ny keeper burde Szczesny stå de neste kampene. Blackpool, Blackburn, Bolton, Sunderland og West Brom er lag vi SKAL slå, så her kan Szczesny få sjansen til å vise seg frem uten at det trenger å koste oss resultater. Etter disse kampene kommer den ordentlige testen; Chelsea på brua. Huff, gruer meg til den kampen ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...