Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shay Given is axed! Arsenal on alert for goalkeeper as Joe Hart is made Manchester City's No 1

Møkkaartikkel uten sitater eller nytt stoff. Har ingen tro på at Given kommer, det ryktes også at City har lite lyst til å selge han til oss, og snakker med Celtic om utlån. Ser ut til at det blir Schwarzer eller ingen nå ja. Og selv om han er bedre enn Almunia, er han flere nivå svakere enn Shay Given.

Maefteda: Edwin van der Sar er blant tidenes 10-15 beste burvoktere. Han har ikke mer til felles med Schwarzer enn at de begge har spilt i Fulham. Hvis du forventer en suksess ala Man Utd's med VDS så blir du skuffet.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Ja, det er selvsagt også en viktig faktor. Wenger sier at han allerede har valgt hvilken keeper som skal starte, så det blir spennende å se. Personlig håper jeg at Szczesny starter, men Almunia er nok det mest sannsynlige valget.

Edit: Får vi Given så kommer jeg til å gå bananas av glede, men det skjer nok dessverre ikke.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Shay Given is axed! Arsenal on alert for goalkeeper as Joe Hart is made Manchester City's No 1Maefteda: Edwin van der Sar er blant tidenes 10-15 beste burvoktere. Han har ikke mer til felles med Schwarzer enn at de begge har spilt i Fulham. Hvis du forventer en suksess ala Man Utd's med VDS så blir du skuffet.

Van Der Sar er fantastisk ingen tvil om det, men det var mange av de samme ordene som gikk igjen da Ferguson plutselig hentet en 34 år gammel keeper fra Fulham. Jeg sier ikke at Schwarzer er på nivå med VdS som etter min mening er blant topp 5 keepere gjennom tidene, men jeg synes han hvertfall har vært bunnsolid og viktig i forsvaret til Fulham. At han skal være såvidt hakket over Almunia synes jeg er tull å si.

Jeg tror dere bør gå inn for en gammel rutinert keeper hvis det er såpass stor tro på Szczesny, men nå virker det ikke som om Fulham er i nærheten av å selge heller da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er riktig å gå for Given hvis vi har lyst å satse på Szczesny. Som sagt tidligere: Shcwarzer har antagelig 2 år igjen, og hvis Szczesny da har fått den nødvendige treningen, burde han være et klart førstevalg.I tillegg blir disse eventuell årene (året?) i Arsenal Schwarzers siste sjanse i hans karriere til å vise hvem han er, og til å vinne et trofé!

Derfor bør Schwarzer være en god investering (til en fornuftig pris, selvsagt) med tanke på fremtiden.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...