Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig. Schwarzer vil være en kjempesignering. Han er en trygg og solid keeper som holder et jevnt nivå, noe som ikke kan sies om våre nåværende keepere. Han ble faktisk kåret til årets beste spiller for Fulham i 08/09-sesongen og månedens beste spiller i Premier League i februar i år, noe som er ganske imponerende når en er keeper og spiller for en klubb som Fulham. Dessuten har han noe som ingen av våre keepere har: rutine. Han har spilt 14 sesonger på øverste nivå i England. Han har vunnet ligacupen og spilt i to europeiske finaler. Han har også spilt i to verdensmesterskap.

 

Jeg er helt overbevist, Mark Schwarzer er vår mann.

Enig her! Dessuten er han sykt lysten på å vinne en tittel før han gir seg. Jeg er kjempepositiv med tanke på denne potensielle signeringen. Redder han sesongen vår alene? Selvsagt ikke. Blir han en positiv faktor som kan hjelpe oss opp dit vi vil? Absolutt! Dessuten er friskt nytt blod sjelden dårlig, og jeg tror i tillegg han blir en inspirasjon for vår yngre keeper-garde!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

VG:

ARSENAL

Inn:

Laurent Koscielny, Lorient, 8.5 mill. pund

Marouane Chamakh, Bordeaux, gratis

Kyle Ebecillo, Feyenoord, gratis

Phil Roberts, Norwich City, gratis

 

Ut:

Luke Ayling, Yeovil Town, gratis

Fran Merida, Atletico Madrid, gratis

Philippe Senderos, Fulham, gratis

Alie Sesay, Leicester City, gratis

Francis Coquelin, Lorient, lån

Luke Freeman, Yeovil Town, lån

Sam Byles, frigitt

James Dunn, frigitt

William Gallas, frigitt

Rhema Obed, frigitt

Mikael Silvestre, frigitt

Kerrea Gilbert, frigitt

Sanchez Watt, Leeds United, lån

Sol Campbell, Newcastle, gratis

Pedro Botelho, Cartagena, lån

Eduardo, Shakthar Donetsk, uviss sum

 

:(

Lenke til kommentar

Blir greit å få en keeper som kan plukke baller i feltet, for en gangs skyld. Almunia er veldig god på streken, men i feltet er han helt forferdelig. Schwarzer er veldig god i feltet, men ikke så god på streken. Er egentlig ganske skeptisk.. Ville mye heller sett en keeper som Given, Hart eller Frey signere for oss, men siden dette ser ut til å være det eneste alternativet, syns jeg vi skal ta det og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Natt til 1. september, tror jeg.

 

Om vi hadde hentet Schwarzer i dag tror jeg likevel ikke at han hadde startet mot Liverpool. Han må ha noen dager på å bli kjent med stallen osv. Håper virkelig ikke at Fabianski starter. Hvilken som helst av de andre keeperne kan starte, bare ikke Fabianski. Mannen eier ikke selvtillit.

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykket av at Szczesny har litt av samme mentaliteten som Bendtner. Gjør han feil, blir han ekstra motivert og jobber beinhardt for å gjøre det godt igjen, i motsetning til Fabianski som bare blir livredd for å feile igjen. Derfor tror jeg ikke det ville skadet å gi ham sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykket av at Szczesny har litt av samme mentaliteten som Bendtner. Gjør han feil, blir han ekstra motivert og jobber beinhardt for å gjøre det godt igjen, i motsetning til Fabianski som bare blir livredd for å feile igjen. Derfor tror jeg ikke det ville skadet å gi ham sjansen.

Personlig ville jeg satt ut på en Szczesny (må alltid bruke litt tid på å skrive det navnet) Men siden han har hatt få kamper i PL, og denne kampen er en åpningsmatch som betyr mye for fans og lag, er jeg usikker på om Wenger gambler. Hadde vært spennende i positiv form!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...