Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står jo godt forklart i artikkelen: FULHAM slapped a £10million price tag on Mark Schwarzer last night to prove that only silly money will prize the star keeper out of their grasp.

 

Det er altså en symbolsk prislapp som skal skremme unna Arsenal. Det er selvsagt en latterlig sum for en 38-årig keeper i sitt siste år av kontrakten, men så mye betyr han vel for Fulham.

Lenke til kommentar

Det står jo godt forklart i artikkelen: FULHAM slapped a £10million price tag on Mark Schwarzer last night to prove that only silly money will prize the star keeper out of their grasp.

 

Det er altså en symbolsk prislapp som skal skremme unna Arsenal. Det er selvsagt en latterlig sum for en 38-årig keeper i sitt siste år av kontrakten, men så mye betyr han vel for Fulham.

Ja, det var den latterlige summen jeg reagerte på. Skjønner godt at de ikke vil selge hvis de føler de trenger han. Som nevnt over har vi jo samme situasjon med Fabregas. (Uten at den sammenligningen er helt reel)

Lenke til kommentar

Sier litt om hvilken stand troppen vår er i for øyeblikket at en signering av Schwarzer får folk til å sprette champagnen.

 

Schwarzer, for meg, har ikkje noko som talar for seg bortsett frå at han ikkje er Almunia eller Fabianski. Men det er kanskje nok. Han er ein svært gjennomsnittleg keeper, og det fryktar eg kjem til å komme til syne så fort Arsenal-supporterar får sjå han spele på vekentleg basis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Almunia og Fabianski er så dårlige at de kan tape kamper på egenhånd. Dette så vi flere ganger i fjor. Schwarzer er ikke verdens beste keeper, men han er utrolig mye bedre enn de vi har nå. Dessuten er han 1,96 høy, god i feltet og har rutine i bøtter og spann. Schwarzer kan spille fast i 1-2 sesonger frem til Szczesny kan ta over. En god og billig løsning som kan bety seriegull for oss.

Lenke til kommentar

Almunia og Schwarzer er så og sei likestilte i mi bok. Eg tek gjerne i mot Schwarzer, men for å vere ærleg er det fordi eg er pisslei dei keeperane vi har, og ikkje fordi han er så mykje betre enn det vi har. At det beste Wenger har klart å hoste opp på keeperplass i løpet av sommaren er Schwarzer er skuffande, men ikkje overraskande med tanke på hans tidlegare keeperkjøp (unntaket er Lehmann).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når TomWhittaker en sjelden gang lusker fram fra gjemmestedet sitt og ruller ut sin snusfornuftige nynorsk er det vanskelig å være uenig. Helt enig i det du sier. Schwarzer er kun marginalt bedre enn Almunia, men det er likevel noe annet og noe nytt. Hadde jeg sett Almunia fucke det opp på Anfield og stått der med den "nothing-i-can-do"-looken tror jeg det hadde klikka for meg. Men Schwarzer er heller ikke en keeper god nok til å å stå for et lag som vil vinne Premier League.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Schwarzer vil være en kjempesignering. Han er en trygg og solid keeper som holder et jevnt nivå, noe som ikke kan sies om våre nåværende keepere. Han ble faktisk kåret til årets beste spiller for Fulham i 08/09-sesongen og månedens beste spiller i Premier League i februar i år, noe som er ganske imponerende når en er keeper og spiller for en klubb som Fulham. Dessuten har han noe som ingen av våre keepere har: rutine. Han har spilt 14 sesonger på øverste nivå i England. Han har vunnet ligacupen og spilt i to europeiske finaler. Han har også spilt i to verdensmesterskap.

 

Jeg er helt overbevist, Mark Schwarzer er vår mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg syntes det er dårlig at wenger ikke har fått til noe bedre, men jeg sier ja takk til Schwarzer. Alt er bedre enn det pakket vi har foreløping ståendes i mål. Når vi klarte 3.plassen med så dårlige keepere som vi har, så kan vi lett klatre 1 eller 2 plasseringer med Schwarzer, noe som kan være nok til PL gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...