Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Jeg banner nok i kirka her inne, men situasjonen i forkant tatt i betraktning synes jeg Arsenal har kommet seg godt gjennom dette januarvinduet og hele Alexis sagaen. Før vinduet åpnet tvilte jeg på at det kom noen inn, og bare litt smårusk for Alexis som forsvant. At vi både har fått inn Miki og Aub, samt ny kontrakt til Ozil gjør at jeg synes Arsenal har vist nye takter.  

Tror ansettelsen av Sven har begynt å høste frukter og Gazidis virker å tatt mer av styringen fra Wenger. Ser spent frem mot sommeren og hva som vil skje da, for alle ser at dette laget trenger en ny manager og få styrket bakover på banen.

Han derre vi fikk fra Barca da? var ikke han MR man?  goooooogle: Raul Sanllehi 

Kanskje han har hatt en finger eller to i spillet og :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg banner nok i kirka her inne, men situasjonen i forkant tatt i betraktning synes jeg Arsenal har kommet seg godt gjennom dette januarvinduet og hele Alexis sagaen. Før vinduet åpnet tvilte jeg på at det kom noen inn, og bare litt smårusk for Alexis som forsvant. At vi både har fått inn Miki og Aub, samt ny kontrakt til Ozil gjør at jeg synes Arsenal har vist nye takter.

Tror ansettelsen av Sven har begynt å høste frukter og Gazidis virker å tatt mer av styringen fra Wenger. Ser spent frem mot sommeren og hva som vil skje da, for alle ser at dette laget trenger en ny manager og få styrket bakover på banen.

Han derre vi fikk fra Barca da? var ikke han MR man? goooooogle: Raul Sanllehi

Kanskje han har hatt en finger eller to i spillet og :)

Han begynner ikke før i morgen tror jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Enig med Per J. Heggelund som mener Lichtsteiner er en fantastisk idiotisk signering som vil ta klubben bakover igjen. En 34 år gammel backup tar meg tilbake til Squillaci-tiden. Få det bort!

Klubben har gått bakover i mange år.

Lenke til kommentar

Enig med Per J. Heggelund som mener Lichtsteiner er en fantastisk idiotisk signering som vil ta klubben bakover igjen. En 34 år gammel backup tar meg tilbake til Squillaci-tiden. Få det bort!

Lichtsteiner har vunnet fem ligamesterskap på rad. Han er en idiotisk kuk ute på banen, men han er også en vinner. Det er mangelvare hos Arsenal. 

Lenke til kommentar

Enig med Per J. Heggelund som mener Lichtsteiner er en fantastisk idiotisk signering som vil ta klubben bakover igjen. En 34 år gammel backup tar meg tilbake til Squillaci-tiden. Få det bort!

Lichtsteiner har vunnet fem ligamesterskap på rad. Han er en idiotisk kuk ute på banen, men han er også en vinner. Det er mangelvare hos Arsenal. 

Bendtner har vunnet Serie A... Det er ikke veldig imporende å vinne fem på rad når du spiller for Juventus. Denne sesongen er den første på mange år at de hadde litt motstand.

Lenke til kommentar

Bendtner har vunnet Serie A... Det er ikke veldig imporende å vinne fem på rad når du spiller for Juventus. Denne sesongen er den første på mange år at de hadde litt motstand.

Selvsagt, det er ikke en stor bragd i så henseende (jeg tenkte mer på det mentale aspektet enn det sportslige), men jeg fatter ikke hvorfor det er dumt å hente en fyr gratis som er svært godt vant til å vinne. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Tviler på at han har særlig høyt lønnskrav heller. For ett år eller to så funkern helt fint imo. God spiller som jobber mye. Absolutt et behov og om ikke annet så skal man ikke undervurdere hva en vinnertype gjør med garderoben. 

Han skal vel være kaptein(trur æ) på sveits under VM så får vi se hva han er god for der :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...