Benbjo Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hvem er bedre? Da har du ikke fulgt så mye med på McGuane. Monster av en spiller Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hvem er bedre? Da har du ikke fulgt så mye med på McGuane. Monster av en spiller Fulgt med mye på McGuane. Monster av en spiller? Nei. Han er god teknisk, men ikke utstående. Han er en grei pasningsspiller, men ikke noe som igjen skiller seg ut. Våre største talenter i aldersgruppa 18-20 er Nketiah, Nelson, Sheaf, DaSilva og Niles. McGuane er bak både Niles og DaSilva. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hvem er bedre? Da har du ikke fulgt så mye med på McGuane. Monster av en spiller Fulgt med mye på McGuane. Monster av en spiller? Nei. Han er god teknisk, men ikke utstående. Han er en grei pasningsspiller, men ikke noe som igjen skiller seg ut. Våre største talenter i aldersgruppa 18-20 er Nketiah, Nelson, Sheaf, DaSilva og Niles. McGuane er bak både Niles og DaSilva. Shame is on you! Han skal til barca. Har ikke de peiling på midtbanespillere så vet faan ikke jeg! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hvem er bedre? Da har du ikke fulgt så mye med på McGuane. Monster av en spiller Fulgt med mye på McGuane. Monster av en spiller? Nei. Han er god teknisk, men ikke utstående. Han er en grei pasningsspiller, men ikke noe som igjen skiller seg ut. Våre største talenter i aldersgruppa 18-20 er Nketiah, Nelson, Sheaf, DaSilva og Niles. McGuane er bak både Niles og DaSilva. Shame is on you! Han skal til barca. Har ikke de peiling på midtbanespillere så vet faan ikke jeg! Big woop. De ville ha Chuks Aneke og Benik Afobe også. Barcelona har tonnevis med talenter som ikke får til en dritt. Som alle andre toppklubber. Gratulerer med dagen sier jeg til deg. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Kult, håper han får kontrakt! Kan ikke være dårligere enn det vi har. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Gode gamle song a gitt.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Hvem er det snakk om tru? David Luiz? Max Meyer? edit: kanskje bare Song? Guillem Balague ✔ @GuillemBalague By the way, I think #AFC are still trying to get one more signing in January... if there is enough money for it. A second extra one could not be done as funds did not reach that far Endret 31. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) vi er ute etter en defensiv spiller. Håper vi swopper med Chelsea og tar fra de Luiz og bruker han på midten. Der er han ganske decent. Endret 31. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Manolas hadde faen meg vært prikken over i-en. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Blir jo for dyr. I følge Ornacle er det jo ikke særlig med penger igjen Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Greit vindu dette. Denne sesongen er tapt uansett, bra at ledelsen endelig gjør businessen tidlig. Øzil forlenger med 3,5 års kontrakt. Mkhitaryan inn. Aubameyang inn. Og kanskje David Luiz/Kostas Manolas inn..? Kan seriøst ikke klage på det. Resten av de defensive problemene får vi ta til sommeren + ny keeper. Endret 31. januar 2018 av Adrax Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Jeg banner nok i kirka her inne, men situasjonen i forkant tatt i betraktning synes jeg Arsenal har kommet seg godt gjennom dette januarvinduet og hele Alexis sagaen. Før vinduet åpnet tvilte jeg på at det kom noen inn, og bare litt smårusk for Alexis som forsvant. At vi både har fått inn Miki og Aub, samt ny kontrakt til Ozil gjør at jeg synes Arsenal har vist nye takter. Tror ansettelsen av Sven har begynt å høste frukter og Gazidis virker å tatt mer av styringen fra Wenger. Ser spent frem mot sommeren og hva som vil skje da, for alle ser at dette laget trenger en ny manager og få styrket bakover på banen. Endret 31. januar 2018 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Takk gud for det, Luiz suger. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hadde ikke sagt nei takk til å prøve Alex Song ut sesongen. Gi han en seks-måneders, og se hva han kan få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå