Benbjo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Tviler på at Wenger går for 4-4-2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Tviler på at Wenger går for 4-4-2 Det blir jo 3-5-2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Lacazette har da spilt kant i Lyon med hell og kan jo gjøre det for oss også. Aub kan nok også gjøre den jobben langt bedre enn Iwobi. Aub Laca Miki Ozil Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Med Arsenal sitt spillermateriale, så mener jeg at Wenger burde gå tilbake til 4231 om Aubameyang skulle komme.CechBellerin - Koscielny - Mustsfi - KolasinacXhaka - WilshereMkhitaryan - Øzil - LacazetteAubameyang Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det er bedre med en spiss i verdensklasse enn ingenting ja. Hvordan kan du ikke fatte det? Trur du helt ærlig om det ikke blir noe av Auba så tar wenger en 180 og signerer stopper og DM? Vi har en spiss i verdensklasse. Det var det enighet om i fjor sommer når Lacazette kom. Det er ikke en spiss vi trenger. Selvfølgelig tror jeg ikke Wenger tar en 180, men jeg må da få lov til å si hva jeg mener? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Det er bedre med en spiss i verdensklasse enn ingenting ja. Hvordan kan du ikke fatte det? Trur du helt ærlig om det ikke blir noe av Auba så tar wenger en 180 og signerer stopper og DM? Vi har en spiss i verdensklasse. Det var det enighet om i fjor sommer når Lacazette kom. Det er ikke en spiss vi trenger. Selvfølgelig tror jeg ikke Wenger tar en 180, men jeg må da få lov til å si hva jeg mener? Tror jeg må le. Han er en god spiss, men verdenklasse? lol, blir ikke verdenklasse etter tre gode sesonger i LYON i Frankrike. Test. Er Lukaku verdenklasse? Endret 29. januar 2018 av #Wengerout 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Lacazette er average. Minst ti spisser i PL som er bedre. Lukaku er en av de. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Lacazette er average. Minst ti spisser i PL som er bedre. Lukaku er en av de. Correct. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Det er bedre med en spiss i verdensklasse enn ingenting ja. Hvordan kan du ikke fatte det? Trur du helt ærlig om det ikke blir noe av Auba så tar wenger en 180 og signerer stopper og DM? Vi har en spiss i verdensklasse. Det var det enighet om i fjor sommer når Lacazette kom. Det er ikke en spiss vi trenger. Selvfølgelig tror jeg ikke Wenger tar en 180, men jeg må da få lov til å si hva jeg mener? Trur svært få sa verdensklasse om Lacazette, men en klinisk avslutter er han aboslutt. Selv om vi gjerne skulle sett mer av det i Arsenal. Du kan si hva du mener så mye du vil, men du trenger ikke bite av meg hue med negativiteten din om hvordan Auba skal fylle DM,CB,LB og keeper kun for at jeg sier han er bedre enn ingen oppgradering til stallen. I samme innlegg du kommenterte under skriver jeg jo også at det ikke er plassen vi trenger å styrke. Så vi er jo relativt enige til å starte med Endret 29. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 ang formasjon, vil Laca eller Auba være fornøyd med å bli dytta ned på Wing? Var garantert ikke for å spille wing at Laca kom til oss! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 ang formasjon, vil Laca eller Auba være fornøyd med å bli dytta ned på Wing? Var garantert ikke for å spille wing at Laca kom til oss! Cech Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal Mkhitaryan - Xhaka - Wilshere Özil Lacazette - Aubameyang Solved. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Helt villt at du utelater Kolasinac, det samme gjelder Wenger. Fyren har vært klasse siden han kom hit. Muligens mitt favorittkjøp de siste 5-6 årene, med unntak av Alexis. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Helt villt at du utelater Kolasinac, det samme gjelder Wenger. Fyren har vært klasse siden han kom hit. Muligens mitt favorittkjøp de siste 5-6 årene, med unntak av Alexis. Elsker Kolasinac jeg, men akkurat nå er Monreal i bedre form. Vi er veldig heldige som i mine øyne har to absolutt klasse backer på venstresiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Fair enough, og enig i at Monreal er klasse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kola har vært meget svak en stund nå. Er med rette vraket. Wenger ser ikke på Kola som back, men en angripende vingback. Har lest spekulasjoner på at tanken er å omskolere ham til en angriper. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Han har jo nesten ikke fått spille.. Du kan ikke vurdere formen til en spiller utav 20 minutter med fotball hver tredje uke... 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kola har vel kommet inn som midtbane siste 2 kampene. Var han ikke på årets lag i tyskland som venstreback, hvorfor i alle dager skal vi omskolere han. Som mye annet fra Wenger er det helt fjærnt. Er begrenset hvor lenge vi har Monreal uansett og synes absolutt ikke at Kola har vært så ille når han har spilt. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kola er mye bedre offensivt enn Monreal om de settes opp mot hverandre på sine beste dager. Og Monreal er i bunn og grunn ikke verdensklasse når det kommer til å forsvare. (Merk: Markering) Monreal er like god/dårlig på å både angripe og forsvare. Hans styrke er vel passningsfoten og veggspill. Plutselig begynt å score mål i det siste, noe han ikke har gjort før, så det skal han hvertfall ha. Formen er bra. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Flere shitsites rapporterer: Chelsea ’very close’ to agreeing transfer for Arsenal striker Olivier Giroud Hva syns dere? Skjønner jo at han ikke ønsker være 2-3. valget hos oss. Om han går til en klubb som spiller på styrkene hans så blir det fort 20 mål. Personlig vil jeg gjerne beholde han, Gir jo en annen dimensjon enn Laca og evt Auba. edit: Kan legge inn denne og, Evans det er snakk om? Guillem Balague ✔@GuillemBalague ALL DONE! @Aubameyang7 will be #AFC player pending medical. Fixed fee of £53m with £2.5m adds on if major trophies won, pass CL group stage (so pays itself). Wages not even half what Alexis wanted. Not the only deal #AFC working onhttps://youtu.be/bESn0KRHFjo pic.twitter.com/o663v8kszE Endret 29. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ryktes at Giroud er på vei til Chelsea for 15m pund. Håpløst... Han kommer til å bøtte inn med mål der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå