Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Hvorfor skulle han ikke starte? Er omtrent bare Arsenal som lar en spiller være ute av troppen i en måned hvis det er muligheter for en overgang... Da følger du neppe så mye med, for det er en big deal at han startet i dag etter å ha blitt utelatt den siste tiden, både på grunn av at han har spilt elendig med vilje og kritisert klubb og medspillere på sosiale medier. Han har også blitt åpent kritisert og fryst ut av flere lagkamerater, manager og fansen. Under kampen i dag hadde Dortmund-fansen et banner som det stod "ingen spiller er større enn klubben" på. Og som Stöger sa etter kampen i dag: - "Aubameyang has had better days, today he didn't manage to get into the game. I cannot say anything about his future..." Jeg så ikke kampen i dag, men alle rapporter på Twitter og i media sier at han spilte forferdelig, og at det var null innsats. Dortmund ønsker (og må egentlig) selge han, spilleren ønsker å gå, Arsenal ønsker å kjøpe han - det er bare enighet om summen mellom klubbene det står på nå. Endret 27. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Det var ikke Alexis heller.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Delvis enig, jeg ville nok ikke hatt Aubameyang i United. Han er jævlig god som veier opp en del, men virker stort sett som en grusom type på alle andre måter. I Sanchez sitt tilfelle tror jeg han er en langt bedre type, men at det var usikkerheten rundt han og det at han ville bort som var det største problemet - ikke at han er dust. Endret 27. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Det var ikke Alexis heller.. Hva har det med saken å gjøre? Hvor mange ligatitler vant vi med Alexis? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Delvis enig, jeg ville nok ikke hatt Aubameyang i United. Han er jævlig god som veier opp en del, men virker stort sett som en grusom type på alle andre måter. I Sanchez sitt tilfelle tror jeg han er en langt bedre type, men at det var usikkerheten rundt han og det at han ville bort som var det største problemet - ikke at han er dust. Det er ikke det ryktene sier om hvordan oppførselen hans var i garderoben og på treningsfeltet. En egosentrisk person som ikke brydde seg om andre enn seg selv osv er ikke akkurat godt for lagkemien det i lengden. Hva som er grunnen til at Aubameyang nå har gått til det skrittet og vil ut av Dortmund vet jeg ikke, og at fyren er eksentrisk er det liten tvil om. Men fortsetter han målsnittet om han evt kommer til Arsenal kan han fly rundt i fjær og kjoler på fritiden for hva jeg bryr meg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Det var ikke Alexis heller.. Hva har det med saken å gjøre? Hvor mange ligatitler vant vi med Alexis? Med store egoer får du også spesielle karakterer. Til syvende og sist er det hva han gjør på banen som teller, og det er vanskelig å se bort fra at Aub har et målsnitt høyere enn de fleste. Om fyren er motivert for å spille for oss og ønsker det selv kan vi dra nytte av han noen år, frem til han sikkert også ønsker nye utfordringer eller personligheten hans byr på problemer.. Det var nok ikke bråk i garderoben som stod mellom oss og ligatittel med Alexis, og jeg tror ikke det vil være avgjørende skulle vi hente Aub heller. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Det var ikke Alexis heller.. Dette vet du ingenting om. Bare tulle påstand.. Og dessuten er ryktene om Alexis og hans væremåte blitt avkreftet av spillere allerede. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Aner ikke. Jeg har ikke lyst på Aubameyang uansett. Virker som en fyr som ikke er god å ha i garderoben. Det var ikke Alexis heller.. Dette vet du ingenting om. Bare tulle påstand.. Og dessuten er ryktene om Alexis og hans væremåte blitt avkreftet av spillere allerede. Hvor skriver jeg at jeg vet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 ] Dette vet du ingenting om. Bare tulle påstand.. Og dessuten er ryktene om Alexis og hans væremåte blitt avkreftet av spillere allerede. https://instagram.com/p/BeYPmv8FG_O/ Sier dette ikke noe annet? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Mange rykter nå at Dortmund har godtatt 63 mill.. Endret 28. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Ornstein has spoken! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Gud bedre... Godt over en halv milliard, pluss rekordlønninger for en spiller som ikke kommer til å få til en dritt under måten Wenger spiller på. GG, dette kommer til å gå til helvete uansett. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Bedre med noe enn ingen ting. Styrker ikke rette stedet men viser ambisjoner. Mest sannsynelig gjør dette at øzil signerer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Bedre med noe enn ingenting? Kan Auba spille DM? Hvordan er han midtstopper? Keeper? Kan han spille høyreback? En spiss til er det siste vi trenger. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det er bedre med en spiss i verdensklasse enn ingenting ja. Hvordan kan du ikke fatte det? Trur du helt ærlig om det ikke blir noe av Auba så tar wenger en 180 og signerer stopper og DM? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Men jeg skjønner ikke hvordan lagoppstillingen blir :S Eller noe slikt? Laca Auba ÖzilKolašinac Wilshere Xhaka BellerinMonreal Kochielny Mustafi Endret 29. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Lacazette på benk. Özil og Iwobi bak Aubameyang. Tror fremdeles dette ikke blir noe av i og med at Dortmund må ha en erstatter Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Lacazette på benk. Özil og Iwobi bak Aubameyang. Tror fremdeles dette ikke blir noe av i og med at Dortmund må ha en erstatter Målmaskinen Iwobi? Laca burde få til mer i to spann med auba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå