archongamer Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Wenger selv bekreftet jo at vi også var på utkikk etter en forsvarer, så litt ekstra i tillegg til Aubameyang finnes nok. Og pengene finnes jo om Kroenke velger at de skal kunne finnes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ornstein bekreftet det Ornstein er en journalist. Han har null peiling på hvor mye penger vi har å bruke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Han har vært spot on lenge nå, og sa også i sommer at det ikke var mer enn rundt 30m pund igjen i kassa. Ser ingen grunn til at han lyver. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Han har vært spot on lenge nå, og sa også i sommer at det ikke var mer enn rundt 30m pund igjen i kassa. Ser ingen grunn til at han lyver. Da skal jeg forklare det for deg: han er journalist, jobben hans går ut på å skrive artikler for avisen han jobber for. Han skriver for å få clicks. Endret 25. januar 2018 av Jakobsen911 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ja... Nei. Du vet visst ikke hvem the Ornacle er 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 The Ornacle has spoken - and it's big. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 stemmer bra med rapportene til Ornacle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Stemmer bra? Du mener vi ikke har €70m+ å bruke på en spiller som ikke passer inn i systemet vårt? Vi har penger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Dette er poker gutter. Ingen journalister vet hva faen som skjer. Mye spekulasjoner og piss. Tipper at hvis overgangen går gjennom så skjer det ikke før mandag eller tirsdag. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Ganske åpenart at Auba ikke er i nærheten av å skje. De blir ikke enige, og når Wenger sier de er langt ifra en deal så tror jeg også de er LANGT ifra en deal. Vi burde kjenne Wenger til nå. Han sier ikke noe sånt og signerer spilleren to dager etterpå. Vinduet lukkes neste uke så svært usannsynlig den dealen der. Får si oss fornøyd med Miki for nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Får si oss fornøyd med Miki for nå. Nei, fornøyd er jeg ikke. Er fortsatt store hull i dette laget. Men jeg forventet ingen i utgangspunktet, så whatever. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Vi er fortsatt på jakt etter en forsvarer i dette vinduet etter mine vaktmester, journalist, vaskerdamer og venner av sønner av de i arsenal styret.Ryktes om at vi har tilbudt Debuchy + 10 mill for Evans! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Visste helt seriøst ikke at han fantes fortsatt jeg.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det ville vært en meget god deal for oss. Ja, takk! Evans er en god spiller. Kos kan ikke spille uke inn og uke ut. Per legger snart opp og Mustafi er meh. Evans ville styrket midtforsvaret vårt 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Visste helt seriøst ikke at han fantes fortsatt jeg....Evans eller Debuchy? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvis WB rykker ned er det en klausul i Evans kontrakt at han kan gå for 3-4 mill. Markedsverdi for han er estimert til 25 mill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aubemeyang startet i dag. Så får man tolke det som man vil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor skulle han ikke starte? Er omtrent bare Arsenal som lar en spiller være ute av troppen i en måned hvis det er muligheter for en overgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå