archongamer Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Lacazette er oppskrytt. Ja vi har fått med at du mener dette. Har vi en eneste spiller i Arsenal som faktisk kan spille fotball eller ikke er oppskrytt i dine øyne? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Lacazette lynkjapp? Har vel aldri vært hans fremste våpen akkurat det da. Dog, han har ikke fått gode arbeidsvilkår å imponere med i Arsenal så langt, og vi bruker han feil. Jo, det har det. Lacazette er oppskrytt. Og du fortsetter å lire av deg piss... At du ikke blir lei! Endret 18. januar 2018 av MartinF Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Lacazette lynkjapp? Har vel aldri vært hans fremste våpen akkurat det da. Dog, han har ikke fått gode arbeidsvilkår å imponere med i Arsenal så langt, og vi bruker han feil. Jo, det har det. Rart at samtlige såkalte eksperter jeg har hørt snakke om han sier han ikke passer til å spille på som bakromspiss da farten ikke er hans største styrke. Men du vet nok best Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Lacazette lynkjapp? Har vel aldri vært hans fremste våpen akkurat det da. Dog, han har ikke fått gode arbeidsvilkår å imponere med i Arsenal så langt, og vi bruker han feil. Jo, det har det. Rart at samtlige såkalte eksperter jeg har hørt snakke om han sier han ikke passer til å spille på som bakromspiss da farten ikke er hans største styrke. Men du vet nok best LOL! Har du i det hele tatt sett han i Lyon? Det er nettopp å komme fra bakrom han er god på. Det lar seg dessverre ikke gjøre i Arsenal da laget presser så høyt at alle står feilvendt i en flokk med motspillere til en hver tid. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Rask og klinisk er jo hele greia hans ? 4 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Wenger sier til ESPN at van Persie overgangen i 2012 ikke kan sammenlignes med Sanchez overgangen: http://www.tv2.no/sport/9622455/ Deretter går han veldig langt med å nærmest bekrefte at er på plass og at Mhiki går til Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 (endret) Tipper dette går i vasken. Vi vet jo at Wenger setter seg på bakbena når det gjelder vanskelige agenter. Morsomt at Spurs ser ut til å snappe opp Malcom foran oss. Visstnok, i følge brasiliansk media, så takket Malcom nei til oss. Ville heller til Spurs/pool. Sannheten er sikkert en kombinasjon av flere ting. Endret 19. januar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Helt ærlig, jeg vil ikke ha Malcom. Og der mener jeg Wenger gjør rett i å ikke signere han. Malcom kommer til å bli en ny Walcott eller Ox. En spiller som aldri klarer å utvikle seg. Flere som sier at Malcom har mye å lære, blant annet hvordan opptre uten ball, forståelse for spillet etc. Talent har han, men for å bli verdensklasse må han til en klubb som kan utvikle han. Kan ikke sitte å grine over at Tottenham henter han når vi muligens får inn Miki og Aubameyang. Får da være grenser. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Enig med Adrax. Når det gjelder Raiola så mener jeg å ha lest før at Wenger ikke tåler trynet hans, så dette blir jo spennende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Spørs hvor mye Wenger har med forhandlinger å gjøre nå når Sven har kommet inn. Han bør jo ha erfaring med å håndtere denne agenten ettersom det var han som fant både Miki og Aubameyang til Dortmund i sin tid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Null penger for Alexis. Straight swap for Armeneren. Skyt meg. Fuck alt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 mtp på at sanchez går gratis til sommeren uansett så er jo ikke det så ille deal? Mkhi er vel lett verdt €30 mill i dagens marked? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Jeg syns 25 mill + han var en ræv deal. Dette er fullstendig idioti. Mkhihwihwiellerhvafaennavnethanser kommer til å floppe så jævlig i det laget her. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) mtp på at sanchez går gratis til sommeren uansett så er jo ikke det så ille deal? Mkhi er vel lett verdt €30 mill i dagens marked? Kunne gjerne tenkt meg £20m ekstra i tillegg til Miki. Men alt i alt bryr det meg ikke. Jeg ønsket meg Miki til Arsenal når han spilte i Dortmund, og ville kvele meg selv når han dro til United. Alexis ble å dra uansett, så da vil jeg si vi fikk NESTEN en fullgod erstatter til Alexis. Med tanke på andre spillere av det kaliberet, så er det ikke mange som er tilgjengelige. Det som er synd er at Miki er 29 år og på randen av sin karriere. Får virkelig håpe han gjør underverker i Arsenal. Endret 20. januar 2018 av Adrax Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Tjaa. Han kan vel fint funke han? Sett at laget funker, hvorfor skulle ikke han? tweeten fra ornicle: David OrnsteinVerifisert konto @bbcsport_david 3 tfor 3 timer sidenMer EXCLUSIVE: Manchester United midfielder Henrikh Mkhitaryan agrees move to Arsenal in a deal that will see Gunners forward Alexis Sanchez go opposite way. It’s a straight swap, no money involved. Paperwork complete, Mkhitaryan will undergo a medical over the next 2 days #MUFC #AFC Ut i fra nyhetene siste dagene virker Auba ryktene langt mindre bænkers enn i starten. Endret 20. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Armeneren er bøtte. Du er en idiot. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Blir ikke overrasket hvis Mkhi blomstrer hos dere. Kanskje alt han trenger er en mer offensivt anlagt manager, men arbeidsmoralen hans må kanskje jobbes med. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Ornstein twitret i dag at dersom Aubameyang kommer for rundt 60m så er kassa skrapet. Legger man sammen kjøp og salg siden sommeren så har klubben brukt rundt 30m pund. Dersom Auba kommer altså. Så langt har Arsenal altså tjent penger. Hvor blir pengene av? Orny sa det i sommer også. Hadde bare rundt 30m å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå