Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Lurer på hvem i helsike vi får inn... spillere i troppen som gjprde stallen bred har nå forlatt. Alexis drar. Vi har fremdeles hull siden 2006. Vi må ut å bruke penger!!

Bruke penger på RIKTIGE spillere. Aubameyang er på ingen måte riktig spiller. Ei heller han Armeneren til United. Jeg har NULL tro på at Wenger får inn de spillerne vi trenger i januar.

Vel.. Aubameyang og Miki kan være riktige spillere å ha i laget NÅR Wenger gir seg. Tror ikke Wenger kunne vunnet en dritt selv med Ronaldo eller Messi på laget. Han er rett og slett for dårlig taktisk og strategisk til å kunne få ut det beste i spillere.

Jeg tror vi skal være jævlig glad om vi får inn Aubameyang og Miki. Skjønner at du er skeptisk, men det kan godt hende dette bare er starten på en kjøpeboom. Kommer HELT sikkert inn forsvarere og midtbanespillere iløpet av sommeren. Dessuten er det ingen vits å skrike etter midtstoppere og midtbanespillere når denne sesongen allerede er rævkjørt. Jeg tror Wenger forbereder seg til neste sesong.

Wenger har ingen plan om å gi seg... Hvorfor i faen skal vi bruke millioner på spillere som ikke passer inn i systemet vårt? La nå heller den neste manageren få hente spillerne HAN vil ha. Jeg vil ha en ny Vieira og en ny Sol Campbell. Der er sånne typer vi trenger.

Vi selger OX, Walcott og LeCoq også skal du rynke på nesen av spillere som Aubemeyang og  Mikh. For noen måneder siden visste vi ikke om vi kunne hente slike spillere engang. Dette blir for dumt ass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi selger OX, Walcott og LeCoq også skal du rynke på nesen av spillere som Aubemeyang og  Mikh. For noen måneder siden visste vi ikke om vi kunne hente slike spillere engang. Dette blir for dumt ass.

Eh...

Bortsett fra at de to erstatter Ozil og Alexis. Ikke de du nevner.

This.

Lenke til kommentar

Du har jo slakta Özil helt siden han kom til oss.........

uansett, de har kontrakter som går ut. De har ikke signert nye. Aksepter at de enten signerer, eller går til andre klubber. Aksepter at vi trenger erstattere...

Lenke til kommentar

Du har jo slakta Özil helt siden han kom til oss.........

uansett, de har kontrakter som går ut. De har ikke signert nye. Aksepter at de enten signerer, eller går til andre klubber. Aksepter at vi trenger erstattere...

Hva har det med saken å gjøre?

Ozil har vært en skuffelse, bortsett fra den høsten han var fantastisk. Det er ikke til å stikke under en stol. Han har ikke tatt klubben til nye høyder, og har han tilsynelatende ingen storklubber som ligger langflat etter ham. Det burde han hatt nå med <6mnd igjen av kontrakten hvis han var så jævla god.

Vanvittig oppskrytt og altfor ustabil.

Såklart trenger vi erstattere. Det har ingen sagt noe om. I det hele tatt.

Premisset for uttalelsen til brukeren jeg svarte var gal. Du tok skyteskiven, kastet den milevis unna og prøvde å skyte mot der den var...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...