Snikpellik Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Alle lag i verden har bruk for Aubameyang. Sett bort fra at han er en tosk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Husker for ett par sesonger siden når alle her på forumet satt å forbannet seg over hvorfor vi ikke hentet en toppspiss som Aubameyang, Benzema eller Lacazette. Vel. Nå har vi kanskje to av dem alle ønsket seg for bare noen få sesonger siden. Litt selvmotsigende? Vi vet ikke om vi har bruk for Auba før vi får sett angrepet og samspillet i aksjon, kun da vet vi om det er en suksess. Kan jo godt hende det er nye forsvarere på vei inn også for alt man vet. Koscielny er 32 år.. spørs hvor lenge han skal få være fast inventar. Tror Wenger er klar over at laget er søppel og at det kreves oppgraderinger over hele fjøla. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Overhodet ikke selvmotsigende. Et par år er lenge i fotball. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Overhodet ikke selvmotsigende. Et par år er lenge i fotball. Var Lacazette dårlig i fjorsesongen? Var Aubameyang dårlig i fjorsesongen? Hva er det du prøver å si? Fansen har skreket etter disse spissene i i sikkert 4 sesonger nå. Vil ikke si hverken Lacazette eller Aubameyang har hatt helt elendige sesonger gjennom den perioden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Aubameyang har vi ikke bruk for. Passer overhodet ikke inn i spillestilen til Wenger. Mkhi er "meh", og han Malcolm vet jeg ingenting om. MEH. Stikk av, Arsene. Det er vel akkurat det som er tingen. Vi spiller vanvittig forutsigbart. Kanskje kjøpene her så tenker han at vi skal bli kontringslag? Håper vi henter de alle. Troppen er tynn i forhold til andre. MEN vi trenger fortsatt en DM. Må være dritt for Walcott som er Liverpool supporter og må dra til Everton etter 12 år i Arsenal. Han var rå på fart før, dessverre var han født i offside. Skulle vært erstattet for lenge siden... Endret 16. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Det er vel akkurat det som er tingen. Vi spiller vanvittig forutsigbart. Kanskje kjøpene her så tenker han at vi skal bli kontringslag? Optimist... Wenger will never change. Vi trenger ikke flere angripere. Vi trenger store stygge jævler på midten og kanskje en midtstopper til, og en ny høyreback så han veike Spanjolen som er mer opptatt av håret sitt enn fotball kan plasseres der han hører hjemme; på benken. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Alle lag i verden har bruk for Aubameyang. Sett bort fra at han er en tosk. Hadde vi ikke hatt Lacazette, så hadde jeg sagt "kjør på", men vi trenger ikke en kliss lik spillertype. Wenger har vist med Lacazette at han ingen planer om å endre måten han spiller på. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Skjønner fortsatt ikke hvordan vi får 20-25 mill for Walcott. Helt absurd! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det er jo relativt lite for en Engelsk spiller i dagens marked. Mye ga vi for chambers for noen år siden? Ellers sabla mye Auba rykter nå. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Telegraph melder at Sanchez er enig med United om en avtale som strekker seg over 4,5 år. http://www.telegraph.co.uk/football/2018/01/17/alexis-sanchez-agrees-four-year-manchester-united-contract-arsenal/ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Kommer til å være helt jævlig å se han i united skjorte. Men, han fortjener å spille et annet sted med større ambisjoner Trodde virkelig det skulle være PSG.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Money talks. Blir spennende å se hvor lenge Alexis og Mourinho tenker likt. Uansett jævlig å se han i United skjorte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Theo er bekreftet. Arsenal.com har også bekreftet det. Adjø Theo! Lykke til videre! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Rart å endelig se han forlate klubben, men det var på tide. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Lurer på hvem i helsike vi får inn... spillere i troppen som gjprde stallen bred har nå forlatt. Alexis drar. Vi har fremdeles hull siden 2006. Vi må ut å bruke penger!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Lurer på hvem i helsike vi får inn... spillere i troppen som gjprde stallen bred har nå forlatt. Alexis drar. Vi har fremdeles hull siden 2006. Vi må ut å bruke penger!! Bruke penger på RIKTIGE spillere. Aubameyang er på ingen måte riktig spiller. Ei heller han Armeneren til United. Jeg har NULL tro på at Wenger får inn de spillerne vi trenger i januar. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Lurer på hvem i helsike vi får inn... spillere i troppen som gjprde stallen bred har nå forlatt. Alexis drar. Vi har fremdeles hull siden 2006. Vi må ut å bruke penger!! Bruke penger på RIKTIGE spillere. Aubameyang er på ingen måte riktig spiller. Ei heller han Armeneren til United. Jeg har NULL tro på at Wenger får inn de spillerne vi trenger i januar. Vel.. Aubameyang og Miki kan være riktige spillere å ha i laget NÅR Wenger gir seg. Tror ikke Wenger kunne vunnet en dritt selv med Ronaldo eller Messi på laget. Han er rett og slett for dårlig taktisk og strategisk til å kunne få ut det beste i spillere. Jeg tror vi skal være jævlig glad om vi får inn Aubameyang og Miki. Skjønner at du er skeptisk, men det kan godt hende dette bare er starten på en kjøpeboom. Kommer HELT sikkert inn forsvarere og midtbanespillere iløpet av sommeren. Dessuten er det ingen vits å skrike etter midtstoppere og midtbanespillere når denne sesongen allerede er rævkjørt. Jeg tror Wenger forbereder seg til neste sesong. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Håper selv armeneren takker nei til å komme, evt at Arsenal ler bort lønnskravet han stiller. Alexis blir sittende igjen som svarteper i spillet han og agenten hans satt i gang, og som virket som en enkel win for han, og hvor han til og med hadde de fleste Arsenal supportere sin forståelse for hvorfor han gikk. Nå blir han avslørt i at det er kun pengene som teller for han, og Guardiola gjennomskuet dette og trakk seg klokt unna. Aubemeyang er kanskje ikke spilleren som vi trenger mest, men skal ikke klage om vi får hentet inn han, og han er motivert for å komme til oss. Jo flere toppspillere vi har i klubben den dagen Wenger går, (jeg tror han går til sommeren) jo sterkere lag har en ny manager lettere for å skape. Wenger vil vel bruke Aubemeyang som høyreback kjenner man han rett, 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Lurer på hvem i helsike vi får inn... spillere i troppen som gjprde stallen bred har nå forlatt. Alexis drar. Vi har fremdeles hull siden 2006. Vi må ut å bruke penger!! Bruke penger på RIKTIGE spillere. Aubameyang er på ingen måte riktig spiller. Ei heller han Armeneren til United. Jeg har NULL tro på at Wenger får inn de spillerne vi trenger i januar. Vel.. Aubameyang og Miki kan være riktige spillere å ha i laget NÅR Wenger gir seg. Tror ikke Wenger kunne vunnet en dritt selv med Ronaldo eller Messi på laget. Han er rett og slett for dårlig taktisk og strategisk til å kunne få ut det beste i spillere. Jeg tror vi skal være jævlig glad om vi får inn Aubameyang og Miki. Skjønner at du er skeptisk, men det kan godt hende dette bare er starten på en kjøpeboom. Kommer HELT sikkert inn forsvarere og midtbanespillere iløpet av sommeren. Dessuten er det ingen vits å skrike etter midtstoppere og midtbanespillere når denne sesongen allerede er rævkjørt. Jeg tror Wenger forbereder seg til neste sesong. Wenger har ingen plan om å gi seg... Hvorfor i faen skal vi bruke millioner på spillere som ikke passer inn i systemet vårt? La nå heller den neste manageren få hente spillerne HAN vil ha. Jeg vil ha en ny Vieira og en ny Sol Campbell. Der er sånne typer vi trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå