Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Hvis vi får Mkhi og 30 mill for Alexis. Samtidig som vi kjøper Aubameyang blir jeg litt glad, fordi vi får tak i to stykker som kjenner hverandre veldig godt og er egentlig utrolig gode. Selv om Mkhi ikke er konstant god i Manchester United kan det bety at det er bare rusk som oppstår i angreps taktikken der. Jeg vil tro at de er mer vant til å spille som vi gjør i Arsenal, altså mer side til side. Samtidig får vi en sinnsyk kontringsdyktig spiller i Aubameyang som vi kanskje aldri har hatt før, men samtidig besjer vi på leggen hvis ikke vi kan være et kontringsdyktig lag, noe som vi har slitt med..

Men tror dette ender akkurat som Cavani, Draxler, Benzema, Higauinm etc nok et dritt spill for galleriet. Vi går vel for et lån på en ukjent spiller som en midlertidig billig løsning..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier ikke nei takk til aubameyang, men vi har jo lacazette så vi trenger han ikke imo. Det er mange mange plasser som er langt viktigere å styrke fremfor spiss nå. defensiv midtbane og sentral forsvarer. Og vi må bort fra 5 bak.

viktigst av alt er at vi må få laget til å funke sammen og det trur jeg ikke vi klarer med wenger dessverre.

Lenke til kommentar

Hvis vi får Mkhi og 30 mill for Alexis. Samtidig som vi kjøper Aubameyang blir jeg litt glad

30 mill OG Mkhitaryan for Sanchez?! Nekter å gå med på at det skjer. Da ble chilenere plutselig veldig dyr mtp kontraktssituasjonen.

Ellers enig i at Auba+Miki hadde vært spennende for dere.

Lenke til kommentar

Sier ikke nei takk til aubameyang, men vi har jo lacazette så vi trenger han ikke imo. Det er mange mange plasser som er langt viktigere å styrke fremfor spiss nå. defensiv midtbane og sentral forsvarer. Og vi må bort fra 5 bak.

viktigst av alt er at vi må få laget til å funke sammen og det trur jeg ikke vi klarer med wenger dessverre.

Jo vi trenger absolutt han i tillegg. Selg Giroud og sats på annen type ngrepsfotball.

Lenke til kommentar

Det kan ryktes så mye som mulig, men ingenting vil skje. Kanskje en spiller inn, men når vi trenger minst 3 klassespillere (en som styrer bauta, en Terry/Rio type – En defensiv midtbanespiller som klarer å styre midten og kjefte på andre late spillere – En kant, noe ala Salah som kan kontre ball raskt til Lacazette og skåre mål selv.

Lacazette er en bomkjøp så lenge vi ikke bruker ham riktig, han er flink til å kontre. Arsenal er altfor treg med å kontre eller spille opp til angrep.

Lenke til kommentar

Fantastisk spiller, men om det er riktig å satse på Aubameyang med hans historie med disiplinære saker slik ståa er rundt klubben om dagen er jeg usikker på. Skal uansett ikke klage om vi få Aubameyang og Malcom dette vinduet situasjonen sett under ett. Mkhitarjan ser jeg ikke hva vi skal med.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hvor mange som ikke skriver ny kontrakt fordi de ikke vil det, eller fordi det er strategisk lurest for de når klubben har latt det gå så langt ut av kontraktstiden kan man jo bare spekulere i. Tror nok fortsatt mange ønsker å spille for Arsenal og ikke nødvendigvis ser situasjonen like sort som oss fansen om dagen.

Lenke til kommentar

Det har gått bare bakover. Selv om vi har Alexis og Özil har vi ikke klart å utfordret i det vi er med å spiller om. Surfet oss gjennom til å vinne FA, men å stille andrelaget mot antatt mye svakere lag. 

Det er ledd i laget som er horrible svake og som skulle ha blitt forsterket. Vi har fått inn spillere som ikke har spilt til forventningene og noen har spilt ut av posisjon, og sist at noen fått roller som er feil eller tar tid til å bygge opp, hvis det er mulig i det hele tatt å lære. 

Eksempler på dette i nyere tid er Monreal, Maitland Niles, Walcott, Bellerin, Kolasniac, Holding, Chambers, Xhaka, Gabriel, Perez, Ramsey osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...