Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Ja takk til Mkitharian, selv om jeg tviler sterkt om det er noe hold i dette ryktet. Han drar til ManCity

hvorfor? han har jo vært dårlig.

Man kan ikke se på hvordan han har prestert i United alene. Søk han opp på Youtube mens han spilte i Dortmund. Sinnsyk kontringsspiller om man bruker han riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Ornacle has spoken! 

Alexis til City/United ser sannsynlig ut for rundt 30m pund, men kun dersom Malcom kommer fra Bordeaux. Ellers beholder vi Alexis til sommeren. 

Theo Walcott har konkrete tilbud fra Southampton og Everton, og Arsenal får rundt 20m pund for ham. 

Selg begge uansett sier jeg. Kan vanskeligere bli verre for oss enn det er akkurat nå

Lenke til kommentar

Sikkert ikke dumt. Burde være mulig å hente også.

Har ikke den beste erfaringen med brasilianere i klubben. Samtlige vi har hatt har vel floppet totalt. Så er skeptisk av den grunn. De passer kanskje ikke helt inn i kulturen i klubben. Så får han vel også City DNA ila et par sesonger om han gjør det bra :p

Lenke til kommentar

Ja, stemmer det. Gilberto var jo ganske bra. Siste sesongen hans var dog krise, uten at det spiller noen rolle egentlig.

Edu var vel også ganske decent.

Kom forøvrig på at vi hadde en som het sylvinho på venstreback et par år. Han var vel også ganske ok.

Jaja, jeg er vel bare litt farget av de siste årenens skuffelser når det kommer til brasilianere :p

Lenke til kommentar

Er spent på hvordan vi håndterer å selge vår eneste defensive midtbanespiller, om så en ganske svak en. Wenger vil jo at Maitland-Niles skal inn i den posisjonen, men det blir helt feil å gi unggutten den jobben og ansvaret allerede, og han er heller ikke klar for oppgaven enda. At han med tid kan utvikle seg til å bli en god DM tviler jeg ikke på, men vi er nødt til å få inn noen i den posisjonen som er klasse i dag. Kjenner man Wenger rett blir det vel ikke adressert da vi ikke har hatt en ren DM som var god siden nevnte Gilberto og Vieira dagene.

Lenke til kommentar

Arsenal har takket ja til å motta Manchester Uniteds 28 år gamle midtbanespiller Henrikh Mkhitaryan som en del av overgangsavtalen for superstjernen Alexis Sánchez. Dermed tyder alt på at den 29 år gamle chileneren blir Manchester United-spiller i løpet av januar, melder The Guardian.

Arsenal på sin side er i avsluttende samtaler om å kjøpe den offensive midtbanespilleren Malcom fra Bordeaux. Prislappen for 20-åringen skal være omlag 400 millioner kroner, melder Guardian.

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...