Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så rart spillere vegrer seg for å gå til Arsenal nå slik ståa er i og rundt klubben. En eier som ikke bryr seg, en trener som virker å ha mistet garderoben, fans som synger at spillerene ikke er verdt å bære drakta og generell usikkerhet rundt hva fremtiden bringer for klubben. Ikke rart vi stiller bak klubber på vei opp og frem da.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å fortelle oss som så dette for 10 år siden

Du så ikke dette for 10 år siden. Arsenal har vært en attraktiv klubb for spillere å komme til inntil ganske nylig.

Joda, rundt 2007 høres riktig ut. Vi håpet at vi skulle ta feil, men vi så jo hele tiden at Wenger gjør de samme tingene hele tiden og selvfølgelig feilet han. År atter år fortsatte han i dette sporet. GALSKAP!

Lenke til kommentar

Du så ikke dette for 10 år siden. Arsenal har vært en attraktiv klubb for spillere å komme til inntil ganske nylig.

Joda, rundt 2007 høres riktig ut. Vi håpet at vi skulle ta feil, men vi så jo hele tiden at Wenger gjør de samme tingene hele tiden og selvfølgelig feilet han. År atter år fortsatte han i dette sporet. GALSKAP!

Så du sier at fotballspillere ikke har ønsket å komme til Arsenal om det fantes alternativer siden 2007? Hva baserer du det på?

Jeg snakker altså ikke om hva fans så i Wenger, men hva fotballspillere rundt omkring har tenkt om det å spille for Arsenal.

Rart hvilke spillere vi har fått siden den gang da om dette stemmer.

Lenke til kommentar

Så du sier at fotballspillere ikke har ønsket å komme til Arsenal om det fantes alternativer siden 2007? Hva baserer du det på?

Jeg snakker altså ikke om hva fans så i Wenger, men hva fotballspillere rundt omkring har tenkt om det å spille for Arsenal.

Hvilken av våre er i verdensklasse? Özil har ikke vist å være en verdig i dette nivået, Sanchez måtte bort fra Barcelona og vi var utrolig heldige som fikk ham

Lenke til kommentar

Hvilken av våre er i verdensklasse? Özil har ikke vist å være en verdig i dette nivået, Sanchez måtte bort fra Barcelona og vi var utrolig heldige som fikk ham

Når selv Evans velger oss bort så snakker vi ikke kun om verdensklasse. Poenget er at vi fikk disse spillerne. Ozil ringte selv og tilbød seg, ikke omvendt. Bare for å understreke at vi nok var en attraktiv klubb, med en manager spillere flest fortsatt hadde tillit til.

Lenke til kommentar

Hvem er det som har kommet hit av de som var potensielt linket? Huntelaar, Benzama, Draxler, 

Og hvor mange er det som har dratt fra klubben? Hvor mange er det av de som har dratt har sagt at de dro pga klubben sine ambisjoner?

Du skal ha kudos for at du prøver, men akkurat nå er sinnet  hel sort. Bare fordi jeg ser ikke hva som gjøres for å snu om på situasjonen for øyeblikket. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Hvem er det som har kommet hit av de som var potensielt linket? Huntelaar, Benzama, Draxler, 

Og hvor mange er det som har dratt fra klubben? Hvor mange er det av de som har dratt har sagt at de dro pga klubben sine ambisjoner?

Du skal ha kudos for at du prøver, men akkurat nå er sinnet  hel sort. Bare fordi jeg ser ikke hva som gjøres for å snu om på situasjonen for øyeblikket. 

Sinnet er like sort her, tro meg. Men jeg ser også at noe har skjedd i løpet av forrige sesong og spesielt denne sommeren som har tatt alt fra jævlig til fullstendig krise i klubben. Da hovedsakelig rundt hvordan spillerne selv virker å synes om det å være i klubben. For nå virker det som Wenger på langt nær har mistet garderoben, og det har ikke vært synlig tidligere. Det startet med usikkerheten rundt Wenger sin fremtid, og har siden bare gått nedover i takt med dårlige valg fra ledelsen i klubben.

tror dessverre det kun finnes en vei for å bedre situasjonen, og det er at Kroenke selger til noen som faktisk bryr seg om klubben, og at det første den nye eieren gjør er å bytte ut alt av ledere og trenere i klubben.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...