Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jeg før dette vinduet ikke så komme skulle bli en av de som forsvant. Mistenker at det er en konsekvens av at vi ikke blir kvitt dødvekt dette salget kommer nå, for klubben må slankes på en eller annen måte.

Har vel aldri syntes stort om Gabriel, så sånn sett ikke noen krise at han forsvinner. Men timingen virker noe merkelig.

Lenke til kommentar

Gjør meg absolutt NADA at Gabriel er solgt. Den fyren var middelmådighet på sitt beste. En stopper i verdensklasse kan selv se åpninger og starte angrep. Kos og Kompany er eksempler på det.

At Gabriel ikke er verdensklasse er jeg enig i. Det sier vel litt om dagens nivå på dagens stoppetstall i Arsenal når jeg faktisk kommer til å savne Gabriel.

Jeg er fullstendig på linje med deg når det gjelder definisjonen på en stopper, men med Gabriel ut og ikke noe bedre inn så klarer ikke jeg å være likegyldig når han nå er borte.

Selvsagt burde jeg ikke savne han, men når jeg gjør det så beror det på de andre alternativene vi har.

Lenke til kommentar

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenal-full-backs-carl-jenkinson-11024753

Godt nytt dette, om det stemmer. Bli kvitt daukjøttet, om enn bare på lån. Ingen vil betale de latterlige lønningene deres. 

Før man kritiserer kilden så skal man vite at John Cross har vært usedvanlig på ballen denne sommeren. 

Sky Sports melder det samme, men kan jo hende at de bruker Cross sin artikkel som kilde:

Og der har også Birmingham bekreftet det:

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Klage klage, syte syte. Vi har fått nok av tåpelige unnskyldninger Wenger!

‘There is no transfer market anymore because the price depends only on the identity of the buyer and when you are English, you have straight away 50 per cent [extra] on the price of a player and that makes it difficult to act.’

Read more: http://metro.co.uk/2017/08/22/arsene-wenger-issues-worrying-arsenal-transfer-update-amid-fresh-thomas-lemar-speculation-6869834/#ixzz4qU2DUQqI
Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tror han sikter mer til at engelske klubber i dag må betale overpris for spillere da klubbene rundt om vet de har mye penger etter tv-avtale osv, og at det er et kunstig høyt nivå på prisene i England om dagen. Og rett har han jo i det forsåvidt, uten at jeg tolker det som noen unnskyldning for noe mer enn å påpeke de faktiske forhold.

Lenke til kommentar

Tror han sikter mer til at engelske klubber i dag må betale overpris for spillere da klubbene rundt om vet de har mye penger etter tv-avtale osv, og at det er et kunstig høyt nivå på prisene i England om dagen. Og rett har han jo i det forsåvidt, uten at jeg tolker det som noen unnskyldning for noe mer enn å påpeke de faktiske forhold.

makes it difficult to act.

Lenke til kommentar

Flere og flere har begynt å plukke opp Mustafi -> ut dørene de siste dagene. Har visstnok ikke klart å integrere seg i spillergruppa og Wenger er skuffet over prestasjonene hans. 

Jeg er helt for å selge Mustafi. Har vært en skuffelse. Gitt selvsagt at han erstattes av f.eks VVD. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...