Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Wenger sa 2-3 spillere inn i sommer. Vi har hentet to. Ergo har han ikke kommet med noen falske lovnader.

Det er for øvrig ingenting i det intervjuet som tilsier at vi er ferdige, med mindre man tar på seg Benbjo-brillene.

Meget defensive og reaktive holdninger han kommer med. Vi har fremdeles store hull i troppen som nok engang ignoreres. 2-3 nye spillere vil bare bety at vi er på stedet hvil eller steg tilbake. De andre klubbene drar ifra.

Det han sier er jo at spillere har blitt for dyre og at vi ser an om det plutselig skulle dukke opp en god deal. Ingen konkret plan altså. Det forteller meg at vi er ferdige

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger sa 2-3 spillere inn i sommer. Vi har hentet to. Ergo har han ikke kommet med noen falske lovnader.

Det er for øvrig ingenting i det intervjuet som tilsier at vi er ferdige, med mindre man tar på seg Benbjo-brillene.

Du har rett i at Wenger ikke har kommet med noen falske lovnader, så i år trenger han ikke å komme med svada og bortforklaringer om hvorfor den "rette" ikke var å finne.

De to viktigste brikkene er kjøpt, spiss og venstre back, men det betyr ikke at det ikke er behov for en eller to spillere til.

Wenger har ofte sett seg ut spillere han vil ha, og eg er sikker på at Lemar er en slik spiller. Spørsmålet er hvor lenge "Lemarsagaen" skal pågå før han eventuelt svitsjer over til en annen kandidat.

Jeg tror også at Wenger fremdeles ønsker å finne en eller to spillere til (en hvis ingen viktige brikker blir solgt, to eller flere hvis salg gjør ekstra kjøp nødvendige).

SÅ jeg er stort sett enig, med deg i akkurat dette, men når det er sagt så har jeg en meget stor forståelse for frustrasjonen til Benbjo (når det gjelder Wenger generelt) for jeg har følt den samme så alt for ofte

Lenke til kommentar

Meget defensive og reaktive holdninger han kommer med. Vi har fremdeles store hull i troppen som nok engang ignoreres. 2-3 nye spillere vil bare bety at vi er på stedet hvil eller steg tilbake. De andre klubbene drar ifra.

Det han sier er jo at spillere har blitt for dyre og at vi ser an om det plutselig skulle dukke opp en god deal. Ingen konkret plan altså. Det forteller meg at vi er ferdige

2-3 nye spillere er et steg tilbake? Hvordan får du det til å gå opp?

At han ikke deler en konkret plan i et intervju, betyr ikke at han ikke har en konkret plan.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Driter i hva han sier fordi alt han sier er et spill for galleriet.

Vi har et stort hull i midtbanen vår som må dekkes. Trenger en amazonas kriger inn så fort as fuck. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

2-3 nye spillere er et steg tilbake? Hvordan får du det til å gå opp?

At han ikke deler en konkret plan i et intervju, betyr ikke at han ikke har en konkret plan.

Hvis vi er ferdige nå så er det definitivt et steg tilbake. I forhold til våre rivaler. Avhengig av hvem nr 3 er så er vi på stedet hvil.

Jeg er veldig skeptisk til Lacazette. Ikke overbevist om at han er bedre enn alternativene våre. Bare et annet alternativ. Lukter veldig Alexis erstatter slik som Podolski var RvP erstatter.

Kolasinac er en potensiell forsterkning og på sikt erstatter for Monreal. Umiddelbar forsterkning for Gibbs som ser ut til å forsvinne, mest fordi han kan spille stopper og back. Ikke overbevist om at han er spillemessig bedre enn f. Eks Monreal. Har noen tekniske utfordringer blant annet.

Lenke til kommentar

Driter i hva han sier fordi alt han sier er et spill for galleriet.

Vi har et stort hull i midtbanen vår som må dekkes. Trenger en amazonas kriger inn så fort as fuck. 

Dette er jeg fullstendig enig med deg i. Wenger driver og har drevet med spill for galleriet i mange mange år, både på godt og vondt.

De fleste managere vil drive med en viss grad av spill for galleriet der spillet er rettet mot motstandere og selgende/kjøpende klubber i overgangsperiodene.

Dette har jeg ingen problemer med at Wenger også gjør, det jeg sliter mer meg er det "spillet for galleriet" han har vist ovenfor Arsenals egen fanskare i tidligere overgangsvinduer!

Lenke til kommentar

Henter vi inn en Lemar eller Seri så synes jeg ikke vi skal klage for mye. Vi trenger en midtbanespiller inn, og alle signaler dette vinduet tyder på at klubben jobber med dette også. Så kan jo være greit å ha det i bakhodet før man dømmer alt nord og ned. At klubber som City hiver tullete summer ut av vinduet er ikke noe å måle seg etter. Det er ikke bærekraftig i lengden, og blåmandagen kan komme der en vakker dag. At vi faktisk prøver å få spillere for summer som også gjør at klubben sikrer en trygg finansiell plattform også inn i fremtiden burde heller hylles enn klages på når man ser hva enkelte klubber driver med nå om dagen.

Lenke til kommentar

Hva tyder på at det jobbes med midtbane egentlig? Annet enn Lemar har det vært 0 konkrete linker. Har vært veldig stille i en måned nå egentlig. Akkurat slik Ornacle sa egentlig. Lemar usannsynlig og folk må ut

Vi har da åpenbart prøvd oss på Lemar, opptil flere ganger. Vi hadde vel ikke gjort det om ikke Wenger så behovet på midtbanen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tyder på at det jobbes med midtbane egentlig? Annet enn Lemar har det vært 0 konkrete linker. Har vært veldig stille i en måned nå egentlig. Akkurat slik Ornacle sa egentlig. Lemar usannsynlig og folk må ut

Egentlig overraskende at det har vært så stille. trudde i det minste at et par skulle vært solgt til nå.

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke helt hvorfor vi har prøvd oss på Lemar, spesielt hvis vi blir å beholde Alexis.

Han kan bekle flere posisjoner på midtbanen. Han er ung og et stort talent. Alexis blir ikke evig heller uansett om han signerer så da er det også med tanke på fremtiden at en spiller som Lemar er interessant.

Lenke til kommentar

Egentlig overraskende at det har vært så stille. trudde i det minste at et par skulle vært solgt til nå.

Vanskelig å selge spillere på skyhøy lønn

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...