Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giroud bør selges. Rett og slett for at Lacazette skal kunne prestere og utvikle seg på et skyhøyt nivå. Giroud med sine år i klubben står å puster Lacazette i nakken, noe som er ubehagelig for en hver nykommer. I tillegg har Giroud blitt valgt foran Lacazette på landslaget, og det kan senke troen på seg selv og selvtillitten til Lacazette. Ser helst at han går. Welbeck som spiss nr. 2.

Èn dårlig kamp av Lacazette og Giroud får spille de neste 5. Det er slik Wengers mentalitet er. Det siste jeg vil se er Giroud starte flere kamper på rad for Arsenal. 

Lenke til kommentar

Jeg har intet problem med at Giroud går til en ny klubb, men jeg ser ikke noe problem i at han eventuelt blir heller. Hvis det er et problem for Lacazette at noen puster han i nakken så er han ikke mye å samle på, men jeg har ingen grunn til å tro at dette er noe problem for Lacazette. Hvis Wenger lar Giroud starte på bekostning av Lacazette etter EN dårlig kamp, ja da er problemet Wenger ikke Giroud.

Som sagt GIroud kan gjerne dra, men da må vi ha et alternativ inn. Det å ha Welbeck som det eneste alternativet til Laca er ikke godt nok.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sikkert bare vås men; 

Alexis Sanchez is demanding a wage of £500,000 per week from Paris Saint-Germain as he looks to complete a move to the French club, The Mirror reports.

The Chile international met with PSG director Antero Henrique in the French capital to discuss a transfer, but is holding out for a huge salary before agreeing to leave Arsenal.

Lenke til kommentar

The mirror da. ikke legg for mye i det. Wenger sier jo hele PSG greia er oppspinn. Kan selvsagt ikke stole alt for mye på heller :p

For mye røyk uten ild synes jeg i denne saken. Alexis har visstnok blitt spottet i Paris sammen med PSG direktøren. Uten at jeg har funnet gode kilder på akkurat det.

Lenke til kommentar

Skrev det jo med et smil, trudde det var opplagt at det var med en spøkende tone :)

Uansett, har blitt sitert flere ganger som er borte av admin. Antar det var top notch stuff! 

edit: ffs on topicen min var off topic. :o  prøver på nytt, Perez tilbudt 10 år kontrakt i Deportivo. Verdtsatt type.  

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...