Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Hvem ryktes inn neste? Er det bare Thomas Lemar?

Det er vel Mahrez som fremdeles er relativt mye fremme på ryktebørsen. Enkelte rykter påstår at overgangen er i boks og vil bli offentlig om relativ kort tid.

Vi får vel snart se om dette bare er mer "piss" eller om det er hold i ryktene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde vært spennede med Mahrez, han er ganske magisk når han er i form, men jeg er ikke sykt gira kjenner jeg.

1 god sesong for Leicester, så vil plutselig alle ha han? Fremdeles også?

Jeg ville ikke hatt Mahrez om jeg hadde vært manager for en toppklubb. Det finnes da langt bedre alternativer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Delvis enig, men Mahrez har mer å by på enn f.eks Walcott  Eneste Walcott har på Mahrez er fart egentlig. 

Jeg er usikker på hva et kjøp av Mahrez betyr. Si at Ozil og Alexis blir, samt at Lacazette starter og vi kjører med 3 - 4 - 2 - 1, hvor skal Mahrez spille? Eller går vi tilbake til 4 - 2 - 3 - 1?

Lenke til kommentar

Delvis enig, men Mahrez har mer å by på enn f.eks Walcott  Eneste Walcott har på Mahrez er fart egentlig. 

og Walcott løper ikke hjem, aldri. Vet ikke med Mahrez, men vi trenger en med skikkelig løpevilje på kanten. God i både offensiv og defensiv.

Lenke til kommentar

og Walcott løper ikke hjem, aldri. Vet ikke med Mahrez, men vi trenger en med skikkelig løpevilje på kanten. God i både offensiv og defensiv.

Mahrez er faktisk ganske arbeidsvillig bakover. Mange Leicester fans kritiserte Mahrez fordi han faktisk bidro for mye defensivt fremfor offensivt forrige sesong utifra hva jeg har lest. Kan dog ikke si så mye mtp. at jeg ikke så veldig mange Leicester kamper i løpet av sesongen..

Lenke til kommentar

Sanchez blir aldri solgt til City, er bare å innse det.

Hvorfor ikke? Wenger har aldri stått i veien for ønskene til noen spiller. Har solgt mange ganger til City og andre rivaler. Får Arsenal Lemar som erstatter så lar Wenger ham gå.

Gir ikke mening å ha en sutrete Alexis på benken og forsure stemningen i laget. Det logiske er å selge

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Wenger har aldri stått i veien for ønskene til noen spiller. Har solgt mange ganger til City og andre rivaler. Får Arsenal Lemar som erstatter så lar Wenger ham gå.

Gir ikke mening å ha en sutrete Alexis på benken og forsure stemningen i laget. Det logiske er å selge

Joda, sant. Men vi er i en annen finansiell situasjon enn de dagene der. Håper de har vett til å selge han til utlandet hvis han ikke skriver under ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Joda, sant. Men vi er i en annen finansiell situasjon enn de dagene der. Håper de har vett til å selge han til utlandet hvis han ikke skriver under ny kontrakt.

Det er jo naturligvis ikke bare å selge en spiller til utlandet. I dette tilfellet har spilleren all makt og kan mer eller mindre velge selv hvor han vil gå. 

Lenke til kommentar

Jeg ler av Wenger her, for en par måneder siden ville Sanchez ha 300.000 i uka og Arsenal nekter det. Nå som Arsenal ikke får spille CL til neste sesong, tilbyr de 300.000 og Sanchez vil enten ha 400.000 eller komme seg vekk.

Smart, very smart...

Lenke til kommentar

Jeg ler av Wenger her, for en par måneder siden ville Sanchez ha 300.000 i uka og Arsenal nekter det. Nå som Arsenal ikke får spille CL til neste sesong, tilbyr de 300.000 og Sanchez vil enten ha 400.000 eller komme seg vekk.

Smart, very smart...

Her klarte du å dikte opp utrolig mye som aldri har skjedd på kun to setninger. Imponerende!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Smart, very smart...

Her klarte du å dikte opp utrolig mye som aldri har skjedd på kun to setninger. Imponerende!

https://www.google.no/amp/www.101greatgoals.com/news/alexis-sanchez-wants-300000-week-stay-arsenal-sun/amp/

Det rapporteres overalt fra desember til april, men så fort vi falt nedover og mistet fjerde plass. Ble det stille i denne fronten. Arsenal og Wenger forventet nok at de skulle kvalifisere seg til CL og dermed hadde et sterkt kort ved forhandlingsbordet, men det har slått helt feil og Sanchez står sterkere ved bordet nå. Nå krever han 400.000 i følge rykter.

Lenke til kommentar

Smart, very smart...

https://www.google.no/amp/www.101greatgoals.com/news/alexis-sanchez-wants-300000-week-stay-arsenal-sun/amp/

Det rapporteres overalt fra desember til april, men så fort vi falt nedover og mistet fjerde plass. Ble det stille i denne fronten. Arsenal og Wenger forventet nok at de skulle kvalifisere seg til CL og dermed hadde et sterkt kort ved forhandlingsbordet, men det har slått helt feil og Sanchez står sterkere ved bordet nå. Nå krever han 400.000 i følge rykter.

The Sun? Virkelig? Da kan jeg like greit legge ved en artikkel fra samme møkkablekke som hevder at vi faktisk tilbød ham nettopp £300k i uka:

https://www.thesun.co.uk/sport/football/3324886/alexis-sanchez-arsenal-premier-league-deal/

Det er en grunn til at de fleste av oss bruker ordet "rykter" om det som er å lese på nettet. Det ene ryktet slår det andre i hjel og hvis man  (automatisk) tar slike rykter for god fisk så har jeg bare en ting å slik om det. Da er man kvalifisert til å bli journalist i VG eller nettkommentator i TV2. for der i gården så vitner litt for mye av refererte rykter om at det ikke er mye kritisk lesning av det som står i engelske tabloider.

Når det gjelder Alexis (og forsåvidt andre spillere også) så er det vi leser i stor grad fri diktning, ispedd litt desinformasjon fra agenter og andre personer rundt spillerne og som et "krydder" så kommer det av og til et lite snev av sannheter i slike rykter!!!

Endret av polljen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...