Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart vår beste spiller, og kanskje den beste i PL også, men jeg føler ofte at han ikke er helt på bølgelengde med resten av laget. Han ser tidvis ut til å ha svært liten tillit til lagkameratene sine, og har blant annet en lei tendens til å gå dypt i banen og miste ballen i farlige posisjoner når det strutter imot og han får lyst til å gjøre alt på egenhånd. Hvis vi henter de tre nevnte, og de klarer å levere varene, tror jeg vi vi se et langt sterkere Arsenal-lag neste sesong.

Det er dog ikke sikkert at alle tre blir braksuksesser, og man skal ikke undervurdere hvor viktig det er å ha spillere med "x-faktor" som kan utrette det utenkelige, så jeg håper vi ikke er ferdige for sommeren.

Lenke til kommentar

De prata på Arsecast om at Özil har fått seg en egen "exclusive box" på Emirates, må jo være kødd :p

Det er ikke noe uvanlig for Arsenalspillere å leie sin egen "executive box" på Emirates. Tidligere spillere har hatt slike bokser når de var der og Özil har også hatt en slik boks. Slik jeg forstår det så blir disse boksene i stor grad brukt av familie og venner under kamp.

Det som blir påstått er ikke at Özil nå har fått sin egen boks, men derimot at han har forlenget "leieavtalen" av boksen med ytterlige ett år. Om han virkelig har forlenget denne avtalen vet jeg ikke, men det er normalt i Arsenal å foreta forlengelsen av slike avtaler i juni måned. Dette gjelder også forlengelse av "vanlige medlemskap" som Red og Silver member og  Club Level. 

Lenke til kommentar

Lyon presidenten bekrefter at Lacazette går til Arsenal: http://www.tv2.no/sport/9222286/

Nå tar jeg ingenting for gitt til det er bekreftet av klubben, men dette er meget godt nytt. Absolutt en forsterkning på spissplassen, og mest sannsynlig et farvel med Giroud.

Det ryktes at Wenger har gitt Alexis beskjed om at han ikke blir solgt til en annen PL klubb i sommer (City), og Ancelotti har begynt å kurtisere han. Om han blir solgt håper jeg virkelig han går til Bayern, eller et annet lag utenfor PL i det minste. Bare å legge 1,2 milliarder på bordet og hente Mbappe nå så er dette vinduet meget godt selv om vi skulle miste Alexis. *drømme*

Lenke til kommentar

Lyon presidenten bekrefter at Lacazette går til Arsenal: http://www.tv2.no/sport/9222286/

Nå tar jeg ingenting for gitt til det er bekreftet av klubben, men dette er meget godt nytt. Absolutt en forsterkning på spissplassen, og mest sannsynlig et farvel med Giroud.

Det ryktes at Wenger har gitt Alexis beskjed om at han ikke blir solgt til en annen PL klubb i sommer (City), og Ancelotti har begynt å kurtisere han. Om han blir solgt håper jeg virkelig han går til Bayern, eller et annet lag utenfor PL i det minste. Bare å legge 1,2 milliarder på bordet og hente Mbappe nå så er dette vinduet meget godt selv om vi skulle miste Alexis. *drømme*

Mbappe og Lacazette? To spillere som utelukkende spiller som spiss? :p Jaja, kan vel sikkert gå for 2 spisser på topp. PLs dødeligste spissduo isåfall.

Lenke til kommentar

Mbappe og Lacazette? To spillere som utelukkende spiller som spiss? :p Jaja, kan vel sikkert gå for 2 spisser på topp. PLs dødeligste spissduo isåfall.

Må jo ha skikkelig backup og roteringsmuligheter :p

Lenke til kommentar

Uenig. Alle de tre er gode spillere, men Alexis er verdensklassespiller. Å miste han vil merkes.

Alexis er verdensklasse, men du kan ikke være uenig i at Alexis ødelegger utrolig mye av flyten i spillet vårt. 

Tror mye kan løsne om han forsvinner og vi henter inn riktige erstattere. Lacazette, Mahrez/Lemar og Kolasinac burde hentes inn enten Alexis blir eller ikke. Forsvinner Alexis så trenger vi enda en spiller i mine øyne.

Lenke til kommentar

Giroud sier han ønsker å bli værende i Arsenal.

"I won a few titles in my career, that is an important thing, but there is another thing which is important for me.

And that's the people remember you as a loyal warrior on the pitch - that you always give your best for the team.

And that's why I want to carry on my good journey at Arsenal and I always want to give my best.

I would love to win another title, or maybe more until the end of my contract. The motivation is here, always doing your best to make your family proud."

http://www.skysports.com/football/news/11670/10936313/olivier-giroud-says-he-wants-to-carry-on-his-good-journey-at-arsenal

Lenke til kommentar

Herlig, synd at vi har ikke en manager som utnytter ham godt nok... jeg hadde likt å se vinger som liker å slå innlegg og en bevegelig spiss sammen med ham i toppen. Noe ala griezmann som vi ser hos Frankrike landslaget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...